Diablo IV - a nyílt világról és a többjátékos módról

  • Írta: szlav
  • 2020. június 26.
  • Hír
Újabb jókora bejegyzéssel bővült a Diablo IV fejlesztői naplósorozata. A Blizzard csapata ezúttal a belső tesztelésről, a kamerakezelésről, a nyitottabb világ felépítéséről és az online funkciókról mesélt mesélt bővebben.

Nem meglepő, hogy a Diablo IV fejlesztőcsapata is otthonról dolgozik a várva-várt akció-szerepjátékon, az átállás azonban számukra sem volt egyszerű. Szerencsére sikerült kialakítaniuk egy olyan infrastruktúrát, ahol zavartalanul folyhatnak a többnapos belsős tesztelések - egy ilyen próbakör eredményeit osztja meg a júniusi fejlesztői beszámoló.

A tartalmas bejegyzésben szó esett arról, hogy a csapat miként próbálja személyesebbé tenni a karakterek közti interakciót: anélkül, hogy elveszítenénk az izometrikus nézetet, a kamera gyakran egészen ráközelít majd a társalgó felekre a dialógusok során, így jobban megfigyelhetjük majd a kifejezetten erre a célra megalkotott részletes párbeszéd-animációkat is.

Az elmondottak szerint komoly fejlődésen esnek át az átvezetők is. Természetesen a Diablo IV-ben is láthatunk majd olyan grandiózus, mozis átvezetőket, mint amilyeneket az előző részben, de a kisebb jeleneteket valósidejű átvezetőkkel figyelhetjük majd - ilyenkor a valódi játéktérben mozog majd a kamera, így saját karaktereink is nagyobb szerepet kapnak, ráadásul pontosan abban a felszerelésben, mint amit éppen aktuálisan viselnek.

A Diablo IV világa alaposan kinyílik majd - a fejlesztők egy teljes open world struktúráról beszélnek. Sanctuary azonban nem lesz mindvégig statikus, az eseményeknek nyoma lesz a világban is, így a tetteinket követően a környezetünk is átalakulhat. Nem minden helyszínre vezetnek előre megadott küldetések, de mégis érdemes lesz felfedezni a környéket, hiszen ha alaposan kipucoljuk a gonosztevőket, a megtisztított területeken barátságos táborhelyek üthetik fel a fejüket.

Habár a Diablo-játékok ma szinte elképzelhetetlenek lennének kooperatív multiplayer nélkül, a negyedik felvonás a nyílt világba is bevezeti a többjátékos módot. A Blizzard szándékosan el akarta kerülni, hogy MMORPG-vé változzon a játék, így a lényegesebb sztorimozzanatok során csak önmagunkat és az esetlegesen meghívott barátainkat látjuk majd, a kinti világban kalandozva azonban összefuthatunk egy-egy emberrel, a nagyobb, online események és world bossok megjelenésekor pedig sok más játékost is láthatunk. Habár a nyílt világban is engedélyezett lesz a PvP, ha igazán komoly vérontásra vágyunk, kifejezetten erre kijelölt zónarészeket is találunk majd.

7.
xanatos0911
Ha minden jól megy, Torment XVI nem szabad, hogy nehézséget jelentsen bármilyen formában is. Én sem vagyok oda annyira a D3-ért, de megjelenés óta tolom vele hébe-hóba. (Kb úgy vagyok vele, mint a Division 1-2-vel) El lehet vele szórakozni, most már azért legalább tartalmasabb, mint megjelenéskor. El tudok vele lenni egy-két hetig pár szezononkent. De azért a grindfeszt unalmas lesz utána. Várjuk szeretettel a D4-et, remelem jo lesz :)
6.
DragonBleacPiece
#5: igen.. ismerős érzés, remélem feldobják valamivel a 4-ben a dolgokat, nem csak copy paste mobok és -15 brightness a grafikából. pl rúnaszavak a tárgyakba,vagy arkangyal játszható karakter
5.
Nyarlako
#4: 3ban a Demon hunternek megszereztem az aktuális seasonalt, aztán olyan buildet találtam ki hogy a torment nehézségek is viccszámba mentek.
4.
DragonBleacPiece
én annak örülnék, ha pl megint torment 1,2,3..stb nehézségi szintek lesznek, legyen megcsinálva úgy hogy bizonyos tárgyak csak egy adott szinten essenek, szóval ne az legyen hogy kifarmolok egy op szettet, és utána abból áll a játékom hogy ugyanazt farmolom csak jobb statokkal,hanem legyen a lootszerzés öröme benne, meg valami kis cél hogy úú torment 20-on esik csak a Kövér Hobbit Botja, vagy valami :D nekem a diablo 3 a két legjobb barátommal egy összekötő valami, mert nagyon messze laknak, és így a játékban tudtunk ,,együtt lenni", kb 4-5 év alatt untuk meg. a legjobb számomra a 3-ban mindig egy új karakter kezdése és fejlődése volt max lvlig, max lvlen kifarmoltam minden geart kb 1-2 hét alatt, aztán ennyi, nem volt mit csinálni. szóval várom a 4-et reményekkel
3.
Drraco
A sztori legyen hosszabb, mint az előzőben, és engem megvettek. A 3-ban keveselltem, szívesen toltam volna még.
2.
Gykrizsi
Ez most így azért jobban tetszik, majd meglátjuk.
1.
Dasen
Ebből még bármi lehet.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...