A Microsoft is szemez a Warner játékrészlegével

  • Írta: gorien
  • 2020. július 7.
  • Pletyka
Egy hónapja röppent fel a pletyka, hogy a Warner Bros. túladna a videojátékos divízióján. Neves kérőkből már az akkori hírek szerint sem volt hiány, de a legújabb értesülések arról szólnak, hogy a Microsoft is beáll ebbe a sorba.

Egy hónapja kezdtek szállingózni a pletykák, hogy az AT&T, a Warner Bros. anyacége megválna a WB videojáték-stúdióit tömörítő részlegétől. A híresztelések szerint a négymilliárd dollárt érő divízió iránt már akkor érdeklődni kezdett az Activision, az Electronic Arts és a Take-Two is. A The Information információi szerint a Microsoft sem közömbös a gigaüzlet iránt.

Mindez persze továbbra is csak ipari szóbeszéd, konkrét megerősítést egyik féltől sem kaptunk még. A WB Interactive elég komoly portfóliót jelent: ide tartozik többek között az Avalanche Software, a Monolith Productions, a NetherRealm Studios, a Rocksteady Studios és a TT Games is. Tehát például a Mortal Kombat-játékok jogai részét képeznék az adás-vételnek.

A Warner birtokolja a DC Comics, a Gyűrűk Ura és a Harry Potter jogait is, ezek azonban értelemszerűen nem mennének a játékokkal együtt. Ehelyett az a valószínű, hogy akárki is veszi meg a játékstúdiókat, velük működne együtt tovább a cég ezen franchise-ok játékait illetően.

Ha valóban a Microsoft lenne a befutó, ezeket a fejlesztőket olyan csapatok mellé tenné zsebre, mint a Ninja Theory, a Double Fine vagy az Obsidian.

18.
kamgecam
#15: “ A Spiderman szerintem konzisztensebb élményt ad és a harcrendszer is csiszolódott.”
Adom. A pók harcrendszere sokkal kidolgozottabb, a harcok változatosabbak és élvezetesebbek mint a batman-ben. Az utóbbi világa viszont színesebb, érdekesebb. Illetve jobb és változatosabb a történetvezetés a játék ritmikája és az ellenfelek. Kivéve az arkham knightot a tankos részek szörnyen megtörik a lendületet.
Hibáik ellenére mindegyik nagyszerű játék szerény véleményem szerint. Rettenetesen élveztem mindkettőt. Pókinál a hálóhintázásnál majd elaléltam. A Denevérnél pedig a világ nyűgözött le.
17.
Kawada
#16: Én úgy voltam vele, hogy ha közben kedvem szottyant, bunyóztam, ha nem, basztam rá és lengedeztem el mellettük. Nem nagyon érdekelt, hogy kimaxoljam a városrészeket, persze a fejlődéshez kellettek az utánuk kapott pont, de a képességeket is inkább tapasztaltam extra jópofaságnak, mint a végigjátszás szempontból mindenképp szükséges skilleknek. Persze biztos nehezebb szinten neccesebb a dolog.
16.
Ra1D3n
#15: Nálam a másodlagos tevékenységek vették el a kedvem a póktól. 2 hónap pihire került a játék nálam, mert a sok másodlagos tevékenységtől a tököm tele lett. Konkrétan a végtelen mennyiségű bunyóra gondolok amiből körzetenként volt 3 frakció és stb, halál unalmas volt. Deluxe-ba vettem meg a játékot, de, hogy őszinte legyek a DLC-ket le sem töltöttem, mert olyan szinten csordultig tele lett a tököm a bunyóktól.
15.
Kawada
#14: Én a team krysziszben vagyok a témában, én is jobban preferáltam a lineárisabb Asylumot, viszont utána nálam egyből a Knight jön. De ez preferencia kérdés. Nem vagyok egy ow fan. De az biztos, hogy szerencsére itt sem olyan zavaró, mert a közlekedés gyors, látványos és élvezetes. Elsőre nem zavartak az autós részek sem, de második végigjátszást elég hamar abbahagytam, mert nem volt kedvem autókázni, meg tankozni. A Spiderman szerintem konzisztensebb élményt ad és a harcrendszer is csiszolódott. De volt is idő csiszolni ezt a fajta formulát, úgyhogy szerintem nincs amit szégyenkezzen az Arkham Knight semmiképp.
14.
Ra1D3n
#1: Messze az Arkham Knight volt a legjobb rész a Batman Arkham szériában, még ha sok savazást is kapott a megjelenés során a PC-s verzió miatt. Sokan hasonlítják az új pók játékot hozzá, de az pl messze nem volt annyira változatos játékelemek szempontjából, na meg a bunyó sem annyira élvezetes benne.
13.
mohaneji
Szerintem. Micronak nem is a studiokra lenne szüksége hanem a komoly nevekre mint a LOTR vagy. Harry Potter vagy DC, aztan akkor lenne valami olyan exklúzív a markukban aminek rendes rajongó tàbora van, az mar felérne pl sony pókember jogaival stb
12.
Őrnagy
#11: Most már kurvára itt lenne az ideje valami nagyszabású bejelentésének.
11.
Gykrizsi
#10: A javarészét max 2 éve szerezték meg, a legtöbbet még annyi ideje sem. Szerintem kár hosszú távú következtetéseket levonni egy ránézésre is "b" projekt alapján. Amiket ezek a stúdiók készítenek AAA játékok mind Seria Xre fognak elkészülni. Várni kell pár évet és azután levonni a következtetést. Egy UC, vagy Last of Us se egy év alatt lett összedobva :)
10.
adamsfamily
#8: 15 van jelenleg.De igazándiból azt mondták,hogy nem szólnak bele a stúdiók munkájába és teljes kreatív szabadságot kapnak.Mondjuk ehhez képest az Obsidian Groundedje egy az egyben egy ratyi megrendelésre készült xbla címnek tűnik.
A világ összes fejlesztőgárdáját megvehetik,ha nincs aki irányítsa őket,akkor csak ilyen crackdown 3 féle szarokat fognak letenni az asztalra.
9.
kryszisz
#7: Kenjék a hajukra a rébuszos rejtvényeket, a Batmobile-al együtt:D amúgy imádtam én is (bár az Asylum a kedvencem), de mikor te az Odyssey-re mondod, hogy rabolta az időd némely mechanikája, na, én a zöld köcsög feladványainál éreztem ezt. Nem a minőséggel, hanem a mennyiséggel volt a gond, az Asylumban ez még rendben volt (meg is lett 100%-ig), a folytatásokban picit elszállt a ló. Olyan 60-70 db után hagytam is őket a francba mikor láttam, hogy van még vagy 200. De magát a játékot éltem nagyon, mikor sok fanboj hangoztatja, hogy a Sony belsős stúdióit nem éri utol senki minőségben, akkor pl. a Rocksteady az elsők között van (sok más mellett persze), akikre gondolok ennek cáfolására. Piszok jól járna velük a Micro, és simán össze is jöhet nekik a dolog, nem hiszem, hogy nagyon sajnálnák a pénzt ilyen csapatokra. Monolith meg nekem a F.E.A.R., NOLF miatt amúgyis szívem csücske, úgyhogy hajrá, csak az EA-Activision páros ne tegye rájuk a kezét.
8.
Őrnagy
Nem túlzás ez egy kicsit? Hány stúdiót vásárolt fel a Microsoft az utóbbi időben? Mikor fog ez megtérülni? Szerintem soha.
7.
Kawada
#5: Én is élveztem. Spiderman után szorosan a legjobb képregényes, szuperhősös stuff. Nekem tetszett a folyamat, ahogy kinyílt a játéktér a játékokban egyre inkább, a karakterek nagyon jók lettek, a szinkron, főleg Mark Hamill zseniális, a rébuszos rejtvények a Knightban pedig külön játékot is megérnének másnál. :)
6.
Neotechtr
#5: Nem vagy hülye, ez 100%. Mások is nagyon értékelték és a mai napig jókat mondanak a Knight-ról. Nekem viszont nem volt szuper és nem az mondatja velem, hogy milyen tré minőségű volt gépen. Igazából megjelenésnél is volt olyan cuccom, amin tök jó grafikán ment 30 FPS-en, de nekem nem tetszett. Bele sem kezdek, hogy miért, de van oka :)
5.
Gykrizsi
#4: Most lehet én vagyok hülye, de az AK szerintem nagyon király játék volt. Jó a pc dolog cink volt, de maga a játék tök élvezetes volt.
4.
Neotechtr
#3: Valóban lehet igazság abban, hogy ők tényleg feltalálták a Batman játék műfaját és jól is csinálták - de utána már kényszerből kellett bármiféle inspiráció híján sorozatban gyártani őket - és ezért jutottunk el az Arkham Knight-ig. Bőven lehet ennek valóságalapja.

De most ők mit is csinálnak? A Superman 64-et, vagy újabb Batman-t? Vagy esetleg az E.T.-t? Most nem is tudom hirtelen.
3.
adamsfamily
#1: A Rocksteady azért nem éppen one hit band.Lehet,hogy későn szálltak be a játék bizniszbe,de a ps2 korszak
végén az Urban Chaos riot response egy nagyon fasza játék volt tőlük.Mai napig várom a folytatását.Utána pedig a Batman Arkham játékokkal be lettek skatulyázva.
2.
manderel
#1: A Monolithban tényleg rengeteg lehetőség lenne, a WB rendesen elpocsékolja őket.
Egy új generációs F.E.A.R., vagy akár No one lives forever játék, + mellé a már nyílt titokként kezelt Fable, és már le is venne a lábamról a Microsoft.
1.
Neotechtr
Ezek csak ilyen "szerintem", vagy "számomra" meglátások.

Az Avalanche Soft ahhoz képest, hogy milyen lökedék címeket készít, azért az ilyen Toy Story, meg Rampage játékokkal vélhetően megkeresi a bérét, úgyhogy így bundle-ban jó adalék lehet.

Monolith azért már egész más, ott számos örök érvényű jóság született, nekik csak pénzt kéne adni és a megfelelő játék elkészítésére felkérni őket.

A NetherRealm nem rossz, főként a Mortal miatt. Ők azért tudják, hogy mit csinálnak és ezeket a bunyós anyagokat amúgy sokkal nehezebb elkészíteni, mint a legtöbb más játékot. Tehát a pályák és karakterek kitalálása és elkészítése bár magában sem kis feladat, de rém egyszerű ahhoz képest, hogy mennyi szakértelem kell egy rendesen működö verekedőshöz.

A Rocksteady ilyen one hit loser band, annak ellenére is, hogy az egyik kedvenc játékom az Asylum, de már abban sem tudtak kitalálni egy normális bossfight-ot sem. A City már jóval gyengébb lett, míg a Knight az ipar történelmének az egyik legnagyobb blamája és egyik legszarabb játéka is. Értük egy fillért sem adnék és még bundle-ban is csak drágító, de használhatatlan tényező a csapat.

A Traveller's Tales pedig a maga legós játékaival eléggé jó a saját kategóriájában és ők is azért bőven-bőven megkeresik a bérüket.

Szerintem akkor járnánk jól, ha a Micro, vagy a Take Two venné meg őket, de végső soron a fene sem tudja, hogy ez a kóceráj megér-e ennyi zsét. A Monolith és a NetherRealm érdekes lehetne rendes támogatás mellett, mert a Bang Bros, akarom mondani a Warner Bros igazi csiribiri csóró hülye vállalat és ők inkább csak akadályozzák ezeket a csapatokat.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...