Ha valaki lemaradt róla, a Devolver Digital egy érdekes bejelentéssel zárta a múltheti Devolver Directet: bemutatta ingyenesen letölthető játékát, a Devolverland Expót. A marketingszimulátor, ahogy ők nevezték, tényleges marketingeszköz, ezt játszva ugyanis különböző előzetesekre, demókra és más titkokra bukkanhatunk.
A Devolverland Expo viccet csinál a megannyi idén elmaradt játékos eseményből: egy kihalt rendezvényközpontban játszunk, a fegyverünk pedig egy pólóágyú. Itt megtalálhatjuk a legtöbb olyan játékot, amelyeket a Devolver Directen is bemutattak, többek közt a Carriont, az Oliját vagy a Fall Guyst.
A játékkiadó Twitteren ünnepelte meg, hogy már ötszázezernél is többen játszottak a játékukkal, ami egyetlen hétvége alatt azért nem rossz. Előfordulhat, hogy a játékmarketing egy új alfajának születése előtt állunk?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.