DOOM Eternal - mozgásban az első sztori-DLC

  • Írta: szlav
  • 2020. augusztus 8.
  • Videó
Habár a teljes bemutatóra csak a hónap végén, a Gamescom adásán kerül sor, már most belekukkanthatunk a DOOM Eternal következő fejezetébe. A kampány bővítménye a The Ancient Gods, Part One nevet viseli.

Májusban már elcsíphettünk egy-két képet a DOOM Eternal egyjátékos bővítményéből, tegnap este pedig a Bethesda végre fellőtte a DLC első teaserét is. Csupán egy félperces kedvcsinálóról van szó, a teljes trailer augusztus 27-ig várat még magára, ez azonban pont elég ahhoz, hogy felcsigázza a kedélyeket.

Úgy tűnik, hogy miután szótlan főhősünk rendet tett a Marson, a Föld bolygón és a pokolban, tesz egy kitérőt az ősi istenek világában is. A DOOM Eternal kampánya során már összeakaszthattuk a bajszunkat a démonok teremtőivel, a látottak alapján azonban úgy tűnik, hogy beveri az utolsó szöget is a koporsóikba.

25.
br1Koo
#11: Nekem is akkor volt igazán élvezetes a dara amikor másodszor végig futottam a fejezeteken végtelen lőszerrel, meg speed boosttal. Szerintem sokkal jobb a játék ha kap egy kis sebességet a játékos.
23.
Gerzson95
Ugra bugrálós baromság volt az egész. 3. Fejezet után ment a refund
22.
Gerzson95
2016 os sokkal jobb ennél.
21.
Antitroll
#11: Dehogy volt csak kicsit visszavettek a casual vonalból és nem kedveznek a balfaszoknak azzal hogy minden ellenfélnek van gyenge pontja illetve van mindenki ellen fegyver,töltény,skill vagy egyéb ami jóval nagyobbat sebez rajtuk. Röviden kicsit bonyolultabbá és ezzel együtt szórakoztatóbbá tették a játékot, de még így sem volt sosem gondom a tölténnyel az újra kitolható ultimate pályákon sem.
17.
Gerzson95
Iszonyatosan túlértékelt játék.
16.
Macifasz
#11: Ezek szerint nem használtad túl jól az újítások hozta lehetőségeket. Egyszer sem volt lőszer problémám, ugyan is ha a pálya nem kényeztetett el, a láncfűrésznek hála mindig volt utánpótlás és egyszer se fordult elő, hogy az öklömön kivül semmim nem maradt. Várom nagyon ezt a DLC-t.
14.
kexiaxel
Alig várom kedvenc fsp játékom.
13.
kryszisz
#11: Szerintem soha nem volt gondom a lőszerrel, jól kell beosztani a fűrészelgetést. Olyan lett ez az egész erőforrás managelős harcrendszer, mint egy tánc, s bár én nem tudok táncolni, ezt mégis piszokmód élveztem. Az id gunplay terén valahogy még mindig szintekkel feljebb jár, mint a legtöbb FPS-ekre szakosodott fejlesztő csapat.
11.
Dízel
Ez a game egy loszer kereso szimulator. Allandoan arra vezetett ra a jatek hogy azon agyaljak hogyan tudnek tobb loszerre szert tenni. Egy percig nem elveztem a darat mert arra kellett figyelnem el ne fogyjon az a keveske loszer amit a jatek ad. Az elozo resz merfoldekkel jobb volt.
9.
RangerFox
#8: Sőt, a Last of Us 2 borítója is kifordítható, mondjuk az digitben van meg. Ezért mondom, hogy ez nem ritka dolog.
8.
RangerFox
#6: De, minden kiadás borítóját ki lehet fordítani. Ilyen a Tsushimáé: https://twitter.com/SuckerPunchProd/status/1256307250982825985

Itt meg az FF:
https://oyster.ignimgs.com/wordpress/stg.ign.com/2019/11/final-fantasy-vii-remake-reversible-cover-720x405.jpg
6.
Darksiders84
#3: Milyen az a kifordíthstó borító? Gondolom nem az alap kiadás kapta mert nekem azon nem tünt fel.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...