Az utóbbi hetekben kicsit nagy volt a csönd a Cyberpunk 2077 háza táján, amit csak az időnként felbukkanó, városrészeket illusztráló concept artok törtek meg. Aztán a CD Projekt RED megígérte, hogy hamarosan befut a Night City Wire elnevezésű műsorának következő része, ami most meg is érkezett, méghozzá huszonöt percnyi látnivalóval.
Elsősorban bemutatták az életutakat, amelyeket kiválaszthatunk a karakterünk számára: ezek nemcsak azt szabják meg, hogy hősünk milyen körülmények közül érkezik, de a játékmenetre is hatással lesznek. A Street Kid hátterű karakterünk Night Cityben nőtt fel, és járatos a helyi bűnbandák között, míg ha egy Nomaddel játszunk, akkor a pusztaságból jövünk, és épp a Cyberpunk 2077 városában akarunk jobb sorsot kovácsolni magunknak. Ha valaki inkább a felső rétegekből származna, annak a Corpo út javasolt.
A videó másik főszereplői a fegyverek voltak, amelyek szintén kaptak saját videószegmenst és fejlesztői kommentárt. Most a puskákkal ismerkedhettünk meg, pontosabban azok válfajaival. Akár a hagyományos golyószórót kedveljük, akár az elektromágneses ágyúkat, biztosan találni fogunk kedvünkre valót.
A Cyberpunk 2077 november 19-én jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra, később pedig PlayStation 5-re és Xbox Series X-re is elérhető lesz. "Hamarosan" egy harmadik epizódot is kapunk a Night City Wire-sorozathoz.
Itt az elején választasz, aztán már nem tudsz váltogatni.
Ez inkább a Dragon Age: Origins rendszere, azóta másban nem láttam. De jó dolog, örülök hogy elővették.
Kb. Diablo 4 mellett ez a masik jatek amit várok. Ezzel valoszinű korabban jatszok, a masik meg gondolom 10 ev. De 5 tuti.
#10 A fegyók kjók. Sztem volt itt pár legendary weapon is amit mézesmadzagként elhúztak előttünk. A 8 csövű smart shotti tuti ilyen, kizárt h egy kuka mögött találjunk egy ilyet. Nekem a fegyverszoba tetszett nagyon ;) Ultramenő. És mennyire részletesek a fegyóalkatrészek :OOO A gondolom a Moxos bandától beszerezhető Bad Worse Lilly-s skin is kjóóóó volt az egyik power fegyveren :DD
A helyszínek részletessége és a minőség az brutális.
A Corpo karakter nagyon adja :D Abban az elegáns cyber piros-fekete szerkóban fogjuk kezdeni a játékot vele :D Sztem vele kezdem majd.
Az új Samurai szám, a youtube-on meghallgatható A Like Supreme végre igazán tetszik. Nem színtiszta zúzás.
A fegyvermodellek részletessége és designja, wow. Baromi jók. A kardozás hit range-e elsőre fura volt, de meggyőzött a közelharcról az alkarba épített szecskázó. A mandineres shotgunt preferálom majd, az biztos, de a smart weaponök is látványosak. 8 csövű shotgun, ahol minden töltény külön emberre állítható? Jöhet :D. Valami achievment biztos jár majd egy 8 emberes combo killért :).
Egyre jobban várom a game-et, pedig már a plafont súrolta az elvárásom eddig is.
A corpo viszont rohadt jó a kapcsolatai miatt és amúgy is karizmára akarok rágyúrni szóval ő a legesélyesebb.
Végre teljesülhetne az álmom és még egyszer tolhatnám úgy, hogy ignorálom a teljes konfliktust és csak a pénz érdekel.
Igen, zsidó - örmény származású mélyűri kereskedő volt a karakterem. :D
Többiek nem igazán kedvelték, de mikor megkapták a rejtett testpáncélokat és a legmodernebb felszereléseket valamiért megtűrték.
Mert akkor el tudnám képzelni, hogy rögtön 3x végigvinnék 3 prológot, külön mentésekben (ha lehet ilyet). Úgyis a kötöttebb prológokat szeretem :)
Aztán milyen az élet abban a dimenzióban, ahol van szerkesztés gomb?
Tegnap este megnéztem ezt a műsort és nem várom miatta sem jobban, sem kevésbé a játékot. Ahogy látom, hogy milyen nehézfém shotgun lesz elérhető, én ezt a játékot beállítom full nehézre első alkalommal és bemegyek XD Hát a falon átlátó, ellenfél seggét hőkövetős lőszeres gépfegyvert inkább kihagyom, mert akkor inkább lopakodnék, ha lehet.
Falon átlövő mesterlövész puska lehet megint rulez, de úgy elmondta az ember a videóban kétszer is hangsúlyozva, hogy azt is lelőheted vele, aki azt sem tudja, hogy te ott vagy, mint ha ők találták volna fel most a videojátékot.
A szőke csaj szerintem kontaktlencse, vagy valami cyberware és bár mondta az elején, hogy lesz új gameplay jelenet, ezt csak a fegyver és stb bemutatók erejéig láthattuk. Ezt nem bánom speciel, majd a játékban akarom megnézni. Az életutak a kezdés helyszínén kívül szerintem zömében csak mondatokat cserélgetnek majd a játékban, de egy-egy mellékküldetés biztos lesz hozzáuk. Minden a játékmeneten múlik majd, hogy mennyire lesz élvezetes. Hangsúlyozzák mindenhol, hogy igazi RPG a cucc, hát lássuk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.