Thomas Tull, a 300 executive producere megalapította saját játékkiadó cégét, a Brash Entertainment-et. Társául a dot-com sikersztori "hősét", Bert Ellis-t választotta.
Thomas Tull, a 300 executive producere megalapította saját játékkiadó cégét, a Brash Entertainment-et. Társául a dot-com sikersztori "hősét", Bert Ellis-t választotta.
A Brash Entertainment célja, hogy új hidat építsen a videojáték készítő vállalatok és a hollywoodi stúdiók között. A céget Thomas és Bert barátunk 150 millió dolláros magántőkéből alapította, abban a reményben, hogy sikerül teljesíteni a 2012-ig kitűzött, 60-100 darab filmes licensz alapján készített játék legyártását és kiadását. Az első két irodát Los Angeles-ben és Atlanta-ban nyitotta a kiadó, ahonnan kényelmesen intézheti nem csak a filmes jogok megvásárlását, de a nemzetközi terjesztést is. Kíváncsiak vagyunk, mi sül ki belőle!
A Brash Entertainment célja, hogy új hidat építsen a videojáték készítő vállalatok és a hollywoodi stúdiók között. A céget Thomas és Bert barátunk 150 millió dolláros magántőkéből alapította, abban a reményben, hogy sikerül teljesíteni a 2012-ig kitűzött, 60-100 darab filmes licensz alapján készített játék legyártását és kiadását. Az első két irodát Los Angeles-ben és Atlanta-ban nyitotta a kiadó, ahonnan kényelmesen intézheti nem csak a filmes jogok megvásárlását, de a nemzetközi terjesztést is. Kíváncsiak vagyunk, mi sül ki belőle!
Egyébként ez az öt év alatt 100 játék tényleg elég húzos dolog... :|
A tendencia afele megy hogy egy játékra manapság éveket! kell várni. És még a DVD-t sem nőtték ki. Pedig a jövő a HD és BluDVD. 60-100 akárcsak DVD méretű játék alőállítási ideje (a párhuzamos fejelsztéseke figyelembe véve is) minimum 15-20 év. Elég eltökélt lehet az ipse! :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.