Nem marad ray tracing nélkül a The Medium sem

  • Írta: Baloo
  • 2021. január 13.
  • Videó
Természetesen napjaink egyik legtöbbet szajkózott grafikai fícsörje sem fog hiányozni a Bloober Team pár hét múlva érkező horrorjátékából, a The Mediumból. A játék emellett még a DLSS technológiát is támogatja majd a megfelelő kártyákkal.

Nagyon közel vagyunk a Bloober Team új horrorjátékának, a The Mediumnak a megjelenéséhez, hiszen január 28-án már indulhat is a rettegés PC-n, valamint Xbox Series X/S-en - ráadásul mind a kettő esetében bekerül majd a játék az Xbox Game Pass-gyűjteménybe.

Már amikor publikussá vált a The Medium hivatalos gépigénye, ismeretes volt, hogy nem marad a horrorkaland ray tracing-támogatás nélkül PC-n, amiről most egy rövid előzetes is érkezett:

A valósidejű sugárkövetés mellett a DLSS technológia is elérhető lesz a megfelelő hardverrel a játékban, ami - mint tudjuk - általában életmentő szokott lenni, ha a felbontás és a teljesítmény balanszolásáról van szó.

Arról egyelőre nem érkezett hivatalos információ, hogy lesz-e ray tracing-támogatás a Microsoft konzoljain, de mivel más játékokban már bizonyították a gépek, hogy képesek vele megbirkózni, így feltételezhetjük, hogy a The Medium esetében sem kell majd lemondaniuk az effektekről az Xbox Series-tulajoknak.

1.
Neotechtr
Még ez is. Időt meg majd veszek, nem?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...