A múlt hónapban a semmiből jött a bejelentés, hogy a Highwire Games és a Victura felélesztik a Konami korábban már eltörölt Six Days in Fallujah projektjét. Már a bemutatkozó videóban is láthatunk egy jó pár gameplay felvételt az alkotásról, de most egy jóval hosszabb videóban izgulhatjuk végig a taktikus lövöldözést:
A készítők külön kiemelték, hogy az FPS egyik legizgalmasabb újdonságai a véletlenszerűen generált pályák lesznek, amiknek köszönhetően nem csak minden ajtóberúgásnál fog más elrendezésű szoba fogadni, de a város felépítése is minden alkalommal máshogy alakul majd. A fejlesztők ezzel a módszerrel szerették volna érzékeltetni a bizonytalanság és kiszolgáltatottság érzését, amit a katonáknak át kell élniük egy-egy bevetés alatt.
A Six Days in Fallujah még nem rendelkezik pontos megjelenési dátummal, illetve platformlistával, de a tervek szerint még az idén megjelenhet PC-re és konzolokra.
Nagy kár hogy a kommenteket egyből törlik pedig össze lehet vetni amiket én írtam vs ami azelőtt és azóta álladóan megy és senki nem kap semmi tiltást. De már hozzászoktam , ha valaki valamiben nem ért egyet egy társaságban akkor az már nem ember és minél előbb ki kell onnan lökni...
Félre ne érts, nem vagy sztár csak szeretném ha végre az oldal megszabadulna tőled és természetesen a tagok is.
Jóféle az amit láttam. Az esetleges kamu meg majd ugyis kiderül gameplay közben. Volt már ilyen random pályás horror is anno. Annyi volt a randomság hogy egyszer jobbról utánna meg kb balról mentél be ugyanabba a szobába....
Indie, fapados de asszem az ilyen
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.