Wreckfest - hamarosan PS5-ön is zúzhatunk

  • Írta: gorien
  • 2021. március 29.
  • Bejelentés
A Bugbear autóversenyzős játékában karosszéria nem marad épen. Nyáron ezt a PlayStation 5 nyújtotta lehetőségnek hála még szebb kivitelben élvezhetjük, és még a multis versenyek is nagyobbra duzzadnak.

A Bugbear 2019-es játéka, a FlatOut és a Destruction Derby előtt fejet hajtó Wreckfest hamarosan újgenerációs formában ölt új köntöst: vagy ahogy a fejlesztők fogalmaznak, beköszönt a Wrext-Gen kora. Egy új, bár rövidke mozgóképes kedvcsinálóval illusztrálják, mi vár a roncsderbi-versenyzőkre PlayStation 5-ön.

Az újgenerációs változat 60 fps-t és 4K felbontást ígér, valamint feljavított grafikát és magasabb felbontású textúrákat – a vizuális élményt élethűbb fény-árnyék hatások, valamint dinamikus homokfelcsapódás egészíti ki. DualSense-támogatás és gyorsabb töltési idők segítenek, hogy egy percre se essünk ki a verseny izgalmából, amit többjátékos módban már 23 másik játékossal szemben vívhatunk.

A Wreckfest PS5-ös változata június 1-jén jelenik meg 40 dolláros áron, de a PlayStation 4-es verzióval rendelkezők 10 dollárért is beszerezhetik. A játék anno Xbox One-ra is megjelent, de Xbox Series X/S-es kiadásról most nem érkezett hír.

11.
11.
Macifasz
#9: Bár most esik le, hogy az első három Uncharted részt, valamint a God of War 3-at kiadták remastered formájában PS4-re is, így azokat a verziókat mondjuk akár kiadhatnák PC-re is. :-D
10.
10.
Macifasz
#9: Pl. nem véletlen, hogy annó jó pár exkluzív címeket gyártó studió is lenyilatkozta, hogy nem volt ám olyan egyszerű PS3-ra játékot írni, mert elég szar volt a rendszer, amit kitaláltak rá és, hogy a PS4-es konzolok ezen a téren is mennyivel jobbak voltak.
9.
9.
Macifasz
#8: A PS3-as játékokat nagyon de nagyon nem egyszerű ám PC-re portolni, mert az a konzol egy teljesen más, és bonyolultabb rendszert használ, mint pl. a PS4-es gépek, éppen ezért maga a játékok kódja is bonyolultabb, ezért nem nagyon lehet vagy csak mocsok sok munkát igényelve lehetne a PS3-as exkluzív címeket portolni PC-re. Tehát itt nem csak annyiból áll, hogy pár százezer dollár, meg pár új kódsor, azt jó napot, lehet vele játszani. Voltak cikkek erről is régebben, én is ott olvastam. Maximum a PlayStation Now keretén belül működhetne a dolog, de arra, hogy teszem azt a régi God of War-ok vagy az első három Uncharted megjelenik Steamen, elég kevés esély van.
8.
8.
crytek
#7: Hozzáértők írták.Ma egy port filléres tétel ezért sokan nem is értik miért nem jön több game konzolokról..De ez legyen az ő bajok akik nem adnak ki játékokat. Én pl ha most a sony vezér helyébe lennék és ugye lelövik a ps3 store-t én kajak kiadnék pc-re 5-6 nagy ps3 címet..Mert ugye a semmi bevételnék a millió $-ok jobbak érezhetőbbek :)
7.
7.
Zuzmo
#6: Ezt honnan szeded, hogy párszázezer dollár egy pc-port?
Akkora bukta lett az Onrush, hogy másfél hónappal a megjelenés után leépítették a csapatot - a korábban a Drive Clubot jegyző vezetővel együtt.
A PS5-ös Destruction Allstars két dologban hasonlít az Onrush-ra, a hülyegyerek design-ban, bár előbbi rajzfilmesebb, a fiatalabbakat célozza meg. A másik dolog ami közös bennük, hogy nem hagyományos versenyzésről szólnak, de a pályák kialakításában, a játékmódokban, és összetettségben is eltérnek.
A Destruction Allstarnak jobb a marketingje, cserébe, 70 dollárért akarták adni, de aztán rájöttek, hogy ez nem lesz oké, ezért berakták ps plus-ba, később is csak 20 lesz, cserébe ott a mikrotranzakció...
6.
6.
crytek
#5: Az a OnRush kb olyan volt mint a most az a ps5-ös roncsderbi aminek a nevét se jegyeztem meg. Pedig anno volt róla szó ,hogy a OnRush jön pc-re is. De ezek szerint akkor bukta volt hogy azt a párszázezer $-os portolást se akarták rákölteni
5.
5.
Zuzmo
#4: Több mint 4 évet volt early accesben a Wreckfest!
Örülni kell neki, hogy csorog még hozzá kontent, és talán a játékosbázis is nő majd valamennyit az új generációs frissítéssel. Szerintem kevesen ismerik, ahhoz képest, hogy milyen jó az irányítás. Versenyezni vagy ökörködni is élmény benne, mert van benne fizika, és mégis lehet kontrolerrel is irányítani.
Az Onrush nekem még egy hasonló autós hidden gem, ami viszont öszeroppant a túlzott eladási elvárások alatt, és nagyon hamar lelőtték az update-eket.
4.
4.
crytek
#3: Azért ha belegondolsz 1-2 játékkal nem tudsz évekig fentmaradni főleg nem autós játékokkal amikből jóval kevesebb fogy mint más kategóriából.
A jogok eladási emiatt érthető mert kellett a pénz,hogy tudják folytatni a "next car game" fejlesztését. Ha nincs a THQ valahogy akkor is összehozták volna az biztos.
Ma már van kickstarter, early access ahonnan semmikész állapotban is jön a pénz. De ezt már sose tudjuk meg mi lett volna ha nincs THQ
3.
3.
Zuzmo
#2: Én annak idején a Rally Trophy-t nagyon szerettem tőlük, annak vártam sokáig a folytatását.
Nem tudom, hogy a Flatout jogait miért adták el. Vagy mi lett azzal, de ezt a Wreckfestet sem tudták volna befejezni, ha nem vásárolja fel őket a THQNordic, pedig már 2013-ban kint volt belőle techdemo Next Car Game néven Steam Greenlighton.
2.
2.
pjoco
Haragszok nagyon a Bugbearre hogy a Flaotut sorozatot hagyták a süllyesztőbe elveszni a második rész után. Erre kiadnak egy másik autós játékot ami full ugyanaz mint anno az első Flatout. WTF kérdem én. Egyébként remek játék ez is.
1.
1.
crytek
Xboxra is ugyanugy 9.99$-rt lehet majd upgradelni,de állítólag más is lesz ...

https://gamepod.hu/dl/upc/2021-03/965733_screenshot_20210330-000932_twitter.jpg
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...