Watch Dogs: Legion - így kezdődik a Bloodline

  • Írta: Baloo
  • 2021. május 31.
  • Videó
Holnap élesedik a next-gen update a Watch Dogs: Legionhöz, ami 60 fps-re hackeli a képfrissítést PS5-ön és Xbox Series X-en. Szerencsére ezután sem maradunk friss tartalmak nélkül, hiszen július elején jön a következő sztori-DLC a játékhoz.

Már csak egyet kell aludnunk, és megérkezik a Watch Dogs: Legionhöz a korábban már jó előre beharangozott frissítés, ami többek között 60 fps-re pörgeti a játékot PlayStation 5-ön és Xbox Series X-en. Nem kell már sokat várnunk az 5.0-s javításra sem, ugyanis július elején megérkezik a következő patch a Bloodline fantázianevet viselő sztori-DLC-vel karöltve. Az utóbbinak az intrójába leshetünk most bele:

A Bloodline-ban visszatérnek, és újra irányítható karakterek lesznek az előző Watch Dogs-játékok hősei: Aiden Pearce és Wrench. A kiegészítő kezdő képsoraiban Aident láthatjuk, ahogy egy titokzatos állásajánlatot kap, amit a mogorva hangnem ellenére mégis elvállal, hiszen személyes szálak fűzik ahhoz, hogy Londonba utazhasson.

4.
4.
NemecsekErno
Szóval akkor ezek szerint ez is egy szokásos, közepes, grindingolós Ubi sorozat?
Egyikkel sem játszottam, az első kimaradt, a másodiknál az ostoba hipster karakterek és cool vakerálás nem jött be, a harmadiktól meg a trailerekben látott össze-vissza karakterek vették el a kedvemet.

De ha olyasmi lenne, mint a trailer, akkor nekivágnék, de gondolom nem olyan.
Vagy csak az első rész egyedül?
3.
3.
delphijos
Nekem alapvetően bejött a játék. London szerintem faszán meg van csinálva, átjön a hangulat. Ami kevésbé tetszett, hogy hiába van “ezerféle” ember más képességekkel , igazából nincs különösebb ok ( hacsak nem a kíváncsiság ) hogy mindeféle legyen, mert senki se létkérdés, max. máshogy csinálsz meg vele egy küldetést. De persze ez lehet hogy nem gond mindenkinek. Az hogy “repetitiv” egy játék azt mindig olvasom, és gondolkoztam ezen, de egy viszonylag hosszú játéknál ez óhatatlan. Milyen küldetések lehetnek ? Ölj meg valakit, védj meg valakit, hozz el valamit, keress meg valakit / valamit… persze változó hogy mit mennyire érez annak az ember, de pl. egy hosszú RPG is sokszor a folyamatos fejlesztésről szól. Belemenni random harcba, hogy szintet lépj, lootolj, stb… szerintem ez se rosszabb ilyen szempontból mint a legtöbb game.
2.
2.
Itt ez a cikk, amit nem olvastam el és a közepén egy nagy youtube videó, amit nem néztem meg. Viszont a játékot sem játszottam. Akkor most mit írjak ide? Ja, hogy Aiden? Pont az egyik nap gondoltam, hogy az egész Wacsdogs hangulatnak jobban állt az akkoriban a kritikusok által lehúzott bosszú sztori, mint az újabbak. Jó, az is ugyan olyan unalmas volt a végére, de ebben keményen benne volt a gameplay loop is. A többi rész az óta sem érdekel és a 2 sem kötött le 2-3 órán túl. Ez a klasszikus Aiden-es videó, meg ahogy az hajléktalankodott mindig kocsiban meg konténerben szerintem még mindig jobban áll a játéknak, mint az a fullos malacfejes dizájn. Játék hiányában ezt a DLC-t nem fogom játszani, max egy összegzést nézek róla zinterneten. De ha egy új résszel újból egy sötétebb, gonoszabb és felnőttesebb hangot ütnének meg, max annyira véres jelenetekkel, mint a Tomb Raider, vagy MGS V, szerintem jobban bejönne akár többeknek is. Nekem legalábbis biztos.
1.
1.
TolokocsisIsBack
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...