GC 2021: Friss infók a Dying Light 2-ről

  • Írta: szlav
  • 2021. augusztus 26.
  • Videó
Link másolása
A Gamescom virtuális színpadán került bemutatásra a Dying 2 Know-videósorozat harmadik epizódja, melyben a Techland csapata számos újdonságot elárult a Dying Light 2: Stay Human mozgási és harcrendszeréről.

A Dying Light 2 központi játékelemeire fókuszált a Techland legújabb fejlesztői videója. A játék tervezője, Tymon Smektala és számos kollégája jónéhány érdekességet elárult arról, hogy hogyan járhatjuk majd be Villendor városát, és megtudhattunk egy-két újdonságot a harcrendszerről is.

A parkour a Dying Light első részében is óriási szerepet töltött be, a Dying Light 2: Stay Human térképe azonban a szó legszorosabb értelmében parkourozásra lett tervezve. Ha látunk egy magas épületet, akkor biztosak lehetünk benne, hogy meg is mászhatjuk azt, a több mint 3000 új mozgási animáció pedig gondoskodik majd arról, hogy az immerzió tökéletes legyen.

A mozgás szabadsága azonban nem csak utazás közben lesz hasznos - a túlélés során is óriási hasznát vesszük majd a képességeinknek. Az alapokról újratervezett mozgási rendszer kéz a kézben jár a hatékony verekedéssel, főképp akkor, ha a közelharci fegyvereket preferáljuk. A fejlesztők szót ejtettek az úgynevezett Progressive Hit Reaction rendszeréről, melynek hála az ellenfeleink másképp reagálnak majd a különféle fegyverek ütéseire, az elszenvedett találatok irányára, illetve az addig elszenvedett sérüléseikre.

És ha már a fegyvereknél tartunk: a Techland csapata kihangsúlyozta, hogy a Dying Light 2 fegyvereit a modern középkor ideája inspirálta. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a világvégét követően a legtöbb valóban hasznos fegyvert már elkapkodták a gyűjtögetők, így mi kénytelenek leszünk improvizálni. Ezúttal is rengeteg őrült összebarkácsolt fegyverrel találkozhatunk majd, melyeket aztán tovább fejleszthetünk a saját szájízünknek megfelelően.

Többször hallottuk már, hogy a Dying Light 2 világa reagál a játékosok döntéseire, most pedig azt is megtudhattuk, hogy mit is jelent ez pontosan. A különböző kerületeket járva számos frakcióval találkozhatunk, a környezetünk pedig aszerint változik majd, hogy mely csapattal kötünk szövetséget. A túlélők például messziről kerülik a földön császkáló holtakat, így ők a tetőkön való közlekedésben segíthetnek. Ezzel szemben a rendfenntartók a puszta erőt preferálják, így ők a nehéz felszerelések és utcák tisztántartása mellett teszik le a voksukat. A jó hír pedig az, hogy nem kell elköteleznünk magunkat egy csapat mellett - más-más kerületekben eltérő szövetségeseket válogathatunk magunk mellé.

Ezzel nagyjából véget is ért a Dying Light 2 bemutatója, az első rész játékosainak azonban érdemes ellátogatniuk a Techland weboldalára, ahol most zsebre tehetnek egy exkluzív fegyvert.

A Dying Light 2: Stay Human december 7-én jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S-re.

Nintendo Switchre tart a Dying Light

A bemutató végére jutott még egy extra bejelentés is. Habár pontos megjelenési dátumot nem kaptunk, megtudhattuk, hogy Nintendo Switchre is ellátogat a Dying Light első része. A Platinum Editiont kapják meg a hibrid konzolosok, amely az eddig megjelent összes extrát tartalmazza, így egy szavunk sem lehet majd a tartalomra.

Idén is van gamescomos aloldalunk, kövessétek velünk a legfrissebb fejleményeket!

7.
7.
crytek
Ismét eltolták a megjelenést: 2022.02.04 az új dátum
3.
3.
Hab
#2: UV lámpával volt védve, illetve rács volt a padlón a bejáratnál amibe áram volt vezetve.
2.
2.
markoci555
Nem akarok spoilerezni elsővel kapcsolatban, mert onnan lenne egy "opció", de kitérhetnének ilyen "apróságokra" is, hogy hogyan élik túl a Volatile-okat az emberek. A magasba költözés megold egy halom problémát, de éjszaka jönnek ezek a brutálisan rémisztő lények, és egy megoldás az ilyen uv (vagy amilyen tartomány, ami bántja őket) lámpás védekezés, amit a nagyobb közösségek kivitelezhetnek, de az elsőben is volt jópár kisebb csapat, egyedüli túlélő, akik csak úgy ott voltak, majdnem a semmiben, "biztonságos" zónában, ahova utánunk se jöttek a szörnyek, ha odamentünk.

Ilyet pl nem szeretnék látni ebben, nem kell brutális nagy ígéretekkel jönni, amit aztán alig tudnak betartani a készítők, hanem a sok kicsi sokra megy alapon az első sikereire lehetne építeni egy jó új sztorival.

(sz** memóriámmal visszaemlékezve rögtön már az első nagy tömb ahol kezdünk egy ilyen hely, a lépcsőházban nem volt semmi védelem, de már nem jöttek utánunk)
1.
1.
Blueberry
Ez jól hangzik ;) az első részt rongyosra játszottam,ha ez megüti annak a szintjét,én már elégedett vagyok (azért egy “kisegítő lehetőségek” opciónak örülnék)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...