Pletyka: Star Wars-játékot készít a Quantic Dream

  • Írta: szlav
  • 2021. szeptember 19.
  • Pletyka
Link másolása
Hogy hangzik egy sztoriközpontú Star Wars-játék a Heavy Rain és a Detroit: Become Human fejlesztőitől? Ha hihetünk Tom Henderson értesüléseinek, akkor hamarosan valóra válhat ez az ötlet.

Tom Henderson bennfentes infói sorra bizonyultak valósnak a múltban, ennek ellenére azonban érdemes fenntartásokkal kezelni a mai hírt, hiszen akárhogy is legyen, egyelőre csupán pletykáról van szó. Ha azonban Henderson értesülései ezúttal is helyesek, akkor egy igen ígéretes új cím elébe nézhetnek a Star Wars-rajongók, a szivárogtató ugyanis a következő képet osztotta meg a Twitterén:

Úgy tűnik tehát, hogy az EA-exkluzivitásból elszabaduló Star Wars-franchise a Quantic Dream konyhájára is eljuthat, ha pedig David Cage-ről van szó, akkor szinte biztosak lehetünk benne, hogy egy erősen sztoriközpontú alkotás lehet a tervezőasztalon. A francia stúdió olyan játékokat termelt az elmúlt évtizedben, mint a Heavy Rain, a Beyond: Two Souls vagy a Detroit: Become Human.

A hivatalos megerősítésre valószínűleg még egy jó darabig várnunk kell, az azonban biztos, hogy izgalmas évek várnak a Star Wars-rajongókra. Jövő tavasszal érkezik a LEGO Star Wars: The Skywalker Saga, javában készül már a Knights of the Old Republic Remake, ráadásul a hírek szerint a Ubisoft is kipróbálja magát a messzi-messzi galaxisban.

42.
42.
nemfontos
#38: És pont ilyen gépeket fognak mindig gyártani. Az autó pont azt fogja tudni, amit neki kell. Elvisz majd A -ból B -be, azt nagyon profin fogja tudni, de nem fogja "meggondolni magát" és máshova menni, mint ami a feladata, vagy nem akar majd nyalni egy fagyit, vagy bármi hasonló... mert minek?
40.
40.
nemfontos
#37: Nahát szex robot az most is van... de épp ez az. Hogy minden robot annyi intelligenciát kell kapjon, amire szüksége van. Miért is építenének bele egy olyan komplex mesterséges intelligenciát, ami nem szükséges a feladat ellátásához?
39.
39.
nemfontos
#29: Én nem mondtam hogy megkülönböztethetetlen. Azt mondtam, hogy képes imitálni azt. Ez software kérdése. A humanoid test hiányzik hozzá. A kettőt együtt pedig a játékban látott módon felesleges volna használni, és elkészíteni. Egy gép pedig soha nem keverendő össze egy emberrel. Ha baj van vele, megjavítod, vagy veszel egy másikat. Nem személy, nem élő. Azt tudja, amit a software tud, legyen az bármilyen bonyolult is.
38.
38.
adamsfamily
#37: Esetleg azt tudom még elképzelni,hogy megözvegyült időseknek segítő szerepet lássanak el.De az az igazság,hogy az elmúlt 10 évben jó pár start-up volt,ami autodidakta robotokat akart fejleszteni,de szerintem ma se nagyon tartanak sehol.A Tesla-nak is gondjai vannak az önvezető rendszerével,pedig ott van lóvé dögivel a fejlesztésre.
37.
37.
Ooorky
#36: Meg ha mégis készülnének emberszerű robotok emberi interakcióra programozva 99%-uk anime sexbot lenne...
36.
36.
adamsfamily
#34: A rabszolgák emberek voltak,még ha nem is vették emberszámba őket.
Egy gép maximum megpróbálhatja imitálni az embert,de nem sok értelme van.Az embert sok esetben az elmúlás motiválja,hogy ezt vagy azt csinálja,viszont egy gép számára ez egy felfoghatatlan fogalom,mert ha a hardver el is öregszik,a szoftver többnyire átmenthető.Egy organikus lénynél jelenleg a tudat a fizikai formával együtt hal és nincs lehetőség kijátszani.
De amúgy elnézve a mai mesterséges intelligenciákat,nem igazán kell tartanunk a Skynet-től és társaitól.
Na meg szerintem előbb fogunk kihalni,mint hogy bekövetkezzen a gépek öntudatra ébredése.
34.
34.
delphijos
#31: “attól még nem lesz ember, csak egy gép”

Ezt mondták a rabszolgákról is. És bármennyire is fura lehet most, de ha lesznek ilyenek, abban a korban ezt is sokan másképp látják majd. Mondjuk ha a tudata emberi , akkor mindegy hogy biológiai vagy mesterséges…. Kár ezen MA vitatkozni, 100 éve még lecsuktak egy nőt mert fürdőruhát vett fel. Mennyi értelme lett volna ezen AKKOR vitázni ?
32.
32.
Ezért is szokták mondani, hogy Star Wars témában filmet, játékot, bármit készíteni egy aknamező, mert az egésznek a rákfenéje nem más, mint az régi "igazi" rajongók, akiknek semmi sem jó. Mert ha ugyan az, akkor azért nem jó, ha más, akkor azért nem jó. Én rajongónak vallom magam, még ha nem is hatalmas, vagy fanatikus rajongónak. A régi filmeket és a régi játékokat én is jobban szeretem. Minden esetre előre nem török pálcát efelett a játék felett sem, mert még tényleg nem tudok róla semmit sem. Nem zárom ki, hogy akár jó is lehet. Nekem a Fahrenheit is tetszett és a Beyond is, míg a Heavy Rain nem jött be és a Detroit érdektelenségbe fulladt nálam. De én kedvelem azt a sítlust és hiába mászkálós+dumálós, nem sütöm ezt rá hibának, mert a többi játék nem ilyen és mindig van mellette millió másik, amivel játszhatnék (PC-n is és konzolon is). Hibának rásütni ezekre, hogy mind mászkálós+dumálós és nem akció, az pont olyan, mint a konzolos játékokra rásütni, hogy mind akció és nem stratégia, mint ahogy PC-n vannak olyanok is. Azért megnyugodhat mindenki, mert nincs kizárva, hogy ez valami jó legyen, akinek meg nem tetszik, annak meg egyelőre még nem kötelező megvenni és játszani vele, sempedig az ő pénzéből nem készül. Szóval lehet várni itt a QD-től szuper akció-bunyó-lövölde játékokat is emellett a hagyaték mellett és le is lehet utána szarozni, ha esetleg sztori-kalandjáték lesz - csak annak valamivel kevesebb értelme van, mint nem ezt tenni. Ha én szeretem a rally-s játékokat, akkor sem érdemes lefosoznom az új God of Wart csak azért, mert nem autóverseny.
31.
31.
Akutyafáját
#29: ha egy gép megkülönböztethetetlen egy embertől, attól még nem lesz ember, csak egy gép ami megkülönböztethetetlen egy embertől, és ez lesz az ismérve, mint gép. ami emberré tesz egy embert az az hogy két életet él: első élete addig tart amíg nem tud a halálról, második élete akkor kezdődik amint megtudta hogy egyszer meg fog halni.
30.
30.
Guba32
Remélem nem egy egygombos magas intelligenciájú,mélyérzelmű 10 perc átvezető 1 gombnyomás sétafika program lesz,hanem egy sztoriközpontú akció és/vagy kalandjáték.
29.
29.
delphijos
#24: Szerintem hibás a gondolatmeneted. Ez egy bonyolult téma, de ha egy gép megkülönböztethetetlen az embertől akkor már nem gép. Ha nem akarjuk ezt, nem kell ilyen robotot csinálni, de ha megtesszük, akkor ezzel számolni kell.
28.
28.
adamsfamily
#22: Na mert a Detroit-hoz sok ész kellett.Nagyjából az összes Hollywood-ban ellőtt androidos témát egybe gyúrták és teletűzdelték quick time eventekkel.Annyira a szájba rágós lett az egész,hogy egy értelmesebb csimpánz is ki tudná játszani,mert végig fogja a kezedet a játék.
27.
27.
nemfontos
#24: Kis kiegészítés, hogy a detroit -ban a legbénább jelenetek azok voltak, amikor "áttört a programján" a robot... mert épp mást akart csinálni mint ami bele volt kódolva. és közben tekergessem, nyomogassam, rázogassam a kontrollert...

Mindegy... a star wars játék ettől még lehet jó. Ott le vannak fektetve az alapok, amikhez igazodni kell. A star wars rajongók meg úgyis elcsöppennek ha látnak egy fénykardot, szóval sikerre van ítélve a project bármilyen is lesz. A grafikával meg eddig sem volt gond.
24.
24.
nemfontos
#22: Talán így van... az viszont biztos, hogy:

1) Soha nem fog az emberiség olyan humanoid robotokat készíteni, ami képes imitálni, hogy ember. (adott feladatot elvégezni képes robotot bármely területre lehet enélkül is készíteni)
2) Ha mégis, és akár a megtévesztésig képes utánozni az ember érzelmeit, attól még azok nem lesznek valódiak.
3) Semmi de semmi nem indokolná soha, hogy legyártott gépeknek valamifajta jogokat kellene biztosítani... milyen jogokat? Minek? Egy gépnek amit legyártasz reggel, délutánra jogokat kell adnod mint ha ember volna? Miért? A mosógépnek akarsz harcolni a jogaiért?

Persze bele lehet látni társadalmi kérdéseket a játékba ha akarsz, de ettől még nem lesz kevésbé marhaság az egész.
22.
22.
Caleon
#16: Nem a te intelligenciaszintednek készült a Detroit, az tény.
20.
20.
delphijos
#9: Szerintem a Fallen Order is elég sztoriközpontú , de azért nehogy már sétaszimulátor legyen. Azért mert QD fejlesztés, és kb. sehol sem tart, nem tudunk semmit, ne vízionáljuk már hogy 10 QTE szekvencia lesz az egész game.
19.
19.
Ooorky
#17: Miért nem a Bladerunner játékot próbáltad ki?
Én is megvettem vagy 5 éve, de még nem jutottam el addig, hogy el is indítsam :D

Detroit nálam már ott elásta magát, hogy nem lehet a robotika törvényeit betartva játszani. Legalább lenne vmi kamu befejezés, hogy mind a három robot elpusztul az első pálya után és kész.
18.
18.
JohnSpartan
Talán az egyik legjobb ötlet SW járèkok terèn az elmúlt 10 èvben. Főleg hogy ha egy olyan fejlesztő csapat kezèbe kerül mint a Quantic Dream. Ha olyan minősèget hoznak mint eddig, akkor minden idők leglátványosabb ès legsokoldalúbb (befejezès terèn) sztori alapú SW játèka lehet.

Ui.:

Ooorky meg társai meg szopogassák a hasonszőrüekkel egymást! Ha ők csinálnának saját játèkot mèg azt is a porba fikáznák...
16.
16.
nemfontos
A fahrenheit az nem volt rossz. De tényleg. Bár ami ott idegesítő volt, az később sem változott. A heavy rain sem volt még rossz. Különösen a történet miatt. Ott még az interakció sem volt annyira eltolva mint a későbbiekben. Utána viszont lejtmenet. A bts gyakorlatilag egy középszerű scifi "film" volt, ami végigjátszotta magát akkor is, ha nem csináltál semmi. A detroit története egy hatalmas baromság volt, és miközben nézted ezt a "filmet", idétlen irányítás mellett kellett nézned. Lehetetlen kombinációkban kellett rángatni, nyomkodni, rázogatni a kontrollert. Hulladék volt. Küzdöttünk közben a robotok... "jogaiért??" tényleg? áh... mindegy. Ha a start wars is ilyen lesz, akkor talán jobb ha meg sem csinálják.
14.
14.
Aanash
Szóval manapság azt jelenti a sztori központú játék, hogy egy percen belül legalább ötven ellenfélnek meg kell halnia és valaminek fel kell robbannia?
12.
12.
crytek
Ha olyasmi lesz mint a többi játékuk jöhet. Bár én jobban örülnék ha az until dawn-ot hoznák ki pc-re
11.
11.
xanatos0911
Én még mindig nem értem, hogy miért nem lehet felkapni a Jedi Knight szériát…
10.
10.
DragonBleacPiece
Egy kicsit savanyúra sikerült ,de ki vagyok éhezve egy igényes sw játékra:D
8.
8.
Ooorky
#2: pofazos-tokoreszes játékokból is lehet jókat alkotni, pl. Monkey Island vagy Myst széria.
Meg olyan hatásvadász szemetet is, mint beyond two souls...
5.
5.
Merőkanál
Had jöjjön !
A Detroit egyike a felejthetetlen címeknek nálam !!!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...