A külföldi sajtó hosszabban is belenézhetett a Square Enix és a Luminous Productions akció-szerepjátékába, a Forspokenbe, aminek hála újabb gameplay-felvételeket kaptunk Frey kalandjairól.
Alább az IGN videóját leshetitek meg, amely négyperces ízelítőt ad nekünk a Forspoken nyitott világából, a fejlődési rendszerből és a különféle felszerelésekből, végül pedig egy jó kis csetepatéval zárja az eseményeket. A további látnivalókért és az írott előzetesekért látogassátok meg a Gematsu oldalát, akik alapos gyűjtést végeztek a témában!
Ahogy az a múlt héten kiderült, a Forspoken 2022. május 24-én fog megjelenni PC-re és PlayStation 5-re.
Az első, ’world premiere’ trailer egy igényes cinematic trailer volt sárkánnyal, farkasokkal, stb és pár villanásnyi gameplay elem. Ami kb a semmivel egyenlő, de pár érdekes teremtményt lehetett látni.
A másodikban Ella Balinska színésznő magyaráz a projektről, ebben már kb 15 mp gameplay is látható a cinematic részek mellett! Ez látványos, dinamikus, a varázslásra és elragadó helyszínekre alapozó gameplay gyurma, hogy méginkább felcsigázza a nézőket. Ellenfelek vannak itt többféle és erdei valamint sziklás helyszíneken támadnak minket. És jó gyorsan h ütős legyen. Kb 15 mp-ben… A lényeg a játék átnevezése volt, már nem Project Athia.
A harmadikban pedig –nem volt az olyan régen, kb 3 hónapja- már egy komolyabb ízelítőt is kapunk. Itt a sztori felvezetése (bántják modern világunkban a főhőst, megnyílik vmi portál és hopp már ott is a karkötőnk ami beszél is hozzánk) után jön egy percnyi gameplay! Mivel máshoz nem lehet hasonlítani (az előző 2 trailerben összvissz fél perc gameplay sem volt), gondolom erre érted h ’más’! Ebben az egy percben város háztetőin ugárlunk, szép zöld alpesi mezőn rohanunk vmi monumentális építmény felé, érdekes ellenfelek jönnek földön és levegőben, sárkánnyal harcolunk és a mostanihoz hasonló színezésű sziklákkal és hegyekkel szépen megalkotott helyen rohanunk-ugrunk-repülünk a parkour elemekkel. Ajánlom neked h nézd vissza azt majd a mostanit és tán rájössz h a szemeddel bár nagy baj tán csak nincs de az emlékezeteddel vagy a látottak feldolgozásával igen. Ugyanebből a központi városrészből láthatunk helyeket, ugyanígy kinyitunk egy kaput -ami btw sztem kevésbé részletgazdag mint a mostaniban látott-, de valóban színesebb és látványosabb helyszíneket mutat ez a montázs.
Számomra ebben a mostani és a harmadik trailerben totál ugyanolyannak fest a környezet és a városrészek részletessége, élessége, színessége. Ha amiatt gondolod h grafikailag csúnyább lett mert tompábbak a színek akkor láthatod a mostani trailerben a város elhagyása és a menü mutatása után, azokkal a lilás kristályokkal szegélyezett úton h ez nincs így. Egyszerűen csak a mostani trailer uccsó egy percében, a skillek szemléltetése egy „foszöld” színvilágú füves területen történt. A sziklás környezetben, tereprendezésben, pixelsűrűségben aki komoly különbséget lát annak gratulálok! De legyenek szívesek a kiböfögött, negatív kétsorosokba szúrják már be h mi ’ótvarabb’ mint eddig. Mert a framerate-nek sok köze nincs a grafikai szépséghez, amit te pl emlegetsz.
Nekem nagyon úgy tűnik h átmentél egy együgyű véleményformálásba, amit pusztán a korábbi trailerek helyszíneinek és a dinamikus, überlátványos magic elemeinek az akkori látványa és mostani relatíve hiánya ad. Csakhát egy játék szépsége nem = a különböző gameplay trailerekben kiválasztott és megmutatott helyszíneinek szépségével…
Ha egy AC Originsből látnál egy alexandiai trailert majd egy sivatagos, semmitmondó úton tevegelő trailert akkor is csúnyáznád a játékot a második trailer miatt? Vagy egy Tsushimás pipacsmezőset, bambuszosat elsőre majd egy északi, saras helyszínt másodjára ott is ugyanígy szidnád a másodikat?
Akik egy összevágott, látványos harcos jelenetekkel operáló egyperces után egy konkrét gameplayt látva szaroznak, úgy h még érezhető grafikai különbség sincs csupán egy sivárabb helyszínen látható az utóbbi, azoknak nemcsak jó szeme sincs de értelemben se a plafont verik.
De ha van 5 perc szabadidőd visszanézni az előző, 3 hónappal ezelőtti trailert és konkrétan rá tudsz mutatni vmire amiben ott és itt komoly difi van, akkor hajrá. Hallgatlak. És jó lenne ha találnál vmit, különben a "mondandód totálisan érdektelen". Csőlátású, megmondóemberekből van itt elég, ne legyél már te is ilyen.
Nagyot akartál mondani nem jött össze, próbálkozz mással. Vedd elő az itteni szokásos hazudozásos kártyát az menő
Nem gond csak az ilyen emberek ne próbáljanak meg egy közösségben véleményt alkotni mikor fingjuk sincs két különböző dolgokról, tehát totálisan érdektelen a mondandójuk
Igaz lehet a mondás a magyar ember nem jár orvoshoz pedig ahogy látjuk kéne, szemészetre mindenképpen.
Még nem jegyezte meg senki,hogy itt is röpködnek a számok a fejek fölött! Vagy az csak multiplatform címeknél gáz? :)
" nem szép mert ezen a gameplay traileren ahol láthatóan a skilleket mutogatják egy barnás árnyalatú tájon vagyunk? "
Nem, hanem mert ez nagyon nem nextgen látvány, de szerintem még egy HZD szintjét is alulról nyaldossa, láthatóan megszenvedve a 30 FPS-ért.
És leszűrted ebből az egy helyszínből h tehetségtelen művészek dolgoznak rajta? Egy Halóra ilyet mondana vki még oké is lenne mert az egész játék egyféle, egyszínű (ocsmány szürkés barnás vmi) külső helyszínen játszódik és már láthatók végigjátszások ahol ez egyértelmű, de egy gameplay trailer alapján ami egyetlen helyszínen játszódik... anyám borogass.
#8: Az egy cinematic trailer volt, kb 5 mp-et kivéve. Abban az 5 mp-nyi gameplay villanásban színes tájakon mozgott a karakterünk. Azért volt szép akkor mert egy másik és színesebb helyszínről mutattak képeket, most meg azért nem szép mert ezen a gameplay traileren ahol láthatóan a skilleket mutogatják egy barnás árnyalatú tájon vagyunk? OMG
Ha ez neked gyatra grafika akkor ajánlom h menjél ki a természetbe, ott minden fotórealisztikus.
És ha teheted nézd meg még egyszer ezt a trailert, de már nyitott szemmel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.