Rettenetes dolgokat kellett tanulmányozniuk a The Callisto Protocol fejlesztőinek

Link másolása
A fejlesztőket nemcsak horrorfilmek és játékok, hanem a való életből vett borzalmak is inspirálták a The Callisto Protocol készítésekor.

A Striking Distance Studios csapata egész biztosan nem vette félvállról a The Callisto Protocol fejlesztését, legalábbis ez derült ki Chris Stone PCGamesN-nek adott interjújából. A korábban Dead Space-en is dolgozó veterán elárulta, hogy a The Callisto Protocol fejlesztése közben olyan ikonikus játékok inspirálták őket, mint a Dead Space, a Silent Hill és a Resident Evil. Ezen felül elővettek néhány horrorfilmet is, ilyen volt például a Halálhajó, valamint A dolog.

Itt viszont nem álltak meg a srácok. A kutatómunka során a való életből vett szörnyűségeket és horrorokat is tanulmányozták, hogy a lehető legfelkészültebben alkothassák meg a játék  hátborzongató jeleneteit. Ugyan nem részletezte, hogy pontosan milyen eseményeket vizsgáltak a való életből, de lehet jobb is. A szakember egyébként azt is elhintette, hogy a játékban végre azokat az ötleteiket is meg tudták valósítani, amiket az eredeti Dead Space-ben (idő vagy hardveres limitációk miatt) nem tudtak.

A The Callisto Protocol december 2-án jelenik meg PC-re, valamint PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X és S konzolokra.

2.
2.
JohnSpartan
#1: Ez az! Királyság! Úgy sem kell nekem mèg jó ideig a next fos! Jól elvagyok az előzővel is! :)

Ha mèg sem jönne valamilyen oknál fogva akkor meg ott van az új PC-m!
1.
1.
Viktor_The_Best
Azt hittem csak jelen generacios konzolokra jon! Ne mar hogy kiadjak az elozo fosra is!!!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...