A játékstreaming-szolgáltatások pár évvel ezelőtti megjelenése óta várat magára a pillanat, hogy átvegyék a játékipar felett az uralmat. A Google Stadia közelmúltbeli leállását értelmezhetjük intő jelként, vagy egyszerűen csak a Google egyik sikertelen kísérleteként, amit más piaci szereplő talán jobban csináltak volna.
Az Amazon szolgáltatása 2022 márciusában indult, a Prime előfizetéssel bíróknak rögtön ingyenes játékokat is biztosítottak, azonban teljes katalógus kb. 130 címből állt. A legfrissebb statisztika szerint idén januárban 190 játék volt elérhető a platformon.
Azonban februárban 53 cím ki fog kerülni a kínálatból, olyan címek, mint a No More Heroes, a The Medium vagy Giana Sisters: Twisted Dreams. Elkerülhetetlen az összehasonlítgatás a Google Stadiával, amelyre új címeket nem igazán tudott szerezni a Google, azonban a meglévő katalógus a platform története alatt egyszer sem csökkent. Kérdés, hogy mi várható a Luna kapcsán a jövőben.
Jo messze lesz az meg amikor az aws elhullik :D, plane ahogy rajonnek hogy az azure bar olcso alapbol, de ha barmit csinalni akarsz jobban a zsebbe kell nyulni, mint az aws-nel vagy a gcp-nel. raadasul olyan hulye limitaciok vannak, amin csak forgatja az ember a szemet.
Persze a managementet jol meg tudja vezetni az MS marketing milyen fasza az azure (ne erts felre van amiben tenyleg eleg jo)
A jatekokkal valo szarakodas a felhoben mas teszta
Hát igen nem lehet mindenki felhő császár mint a ms...a gyengék elhullanak
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.