Mesterséges intelligenciát használ a Ubisoft az íráshoz

  • Írta: zoenn
  • 2023. március 22.
  • Videó
Link másolása
A Ubisoft kifejlesztett egy olyan AI-eszközt, amely segít a narratíváért felelős szakembereknek a játékok sztorijának és párbeszédjeinek megírásában. Nem teljes egészében hagyatkoznak rá a fejlesztők, de egy stabil vázat ad nekik.

A Ghostwriter AI egy olyan eszköz, amivel a mesterséges intelligencia egyfajta szellemíróként segíti az írásért felelős csapat munkáját. Például az NPC-k mondanivalójának kidolgozásában, hogy kevesebb ismétlődés legyen - ez a nyitott világú alkotások nagy rákfenéje. A karakterek reagálnak a játékosra vagy a környezet változására, legalábbis vázlatszerűen. A szöveget aztán az írók tovább szerkeszthetik.

A mesterséges intelligencia minden kiválasztott sorból tanul, így még összetettebb és okosabb szöveget tud generálni idővel. A Ubisoft szerint ezzel több időt és szabadságot biztosít a csapatoknak a játékok narratívájának, karaktereinek és jeleneteinek kidolgozásához.

7.
7.
almaspite
És ez az AI megmenti őket a csődtől?
6.
6.
hedzsooo
Az elottem levo kommente(ek)ben mintha pici szarkazmust veltem volna felfedezni. Tegyuk hozza, lehet hogy tokre jogosan 1ebkent a kollega(k). :)))

Amugy alapjaban nem lenne ezzel gond de mivel Uborkaek erolkodnek vele, szerintem is sikerul ez a techet is rossz iranybol majd megkozeliteniuk, ahogyan sok mas dolgot, pl. jatek mufajokat is alapbol sokszor rosszul kozelitenek meg, aztan kapunk vmi hibrid katyvaszt toluk... :D De hajra persze
5.
5.
AbsurdShark
AI fogja írni a játékaik egy részét? Remek, akkor emelkedni fog az írás színvonala.
4.
4.
RangerFox
A Ubisoftról egyetlen szó jut az eszembe: gyász.
3.
3.
markoci555
szerintem rossz irányba mennek vele... nem sztorit, párbeszédet, meg vázat kéne íratni, hanem randomizált eseményekkel teletömetni az open world kihalt copy paste unalomba fulladó játékaikat, lásd ellenpéldaként az rdr2-t, de ott rengeteg emberi munka van benne, hogy többszáz óra után is lehet újat látni

de van egy sejtésem, hogy ez még mindig rohadt messze van, mint az igazi történetet befolyásoló döntések
2.
2.
Heldengeist
Már lassan 10 éve olyanok a játékaik, mintha AI irta volna őket, szóval mindegy.
1.
1.
rDAVE
Gondolom menőnek akartak azzal látszani, hogy ezt megosztották az emberekkel, de pont ellenkező hatást vált ki, különösen egy ilyen alapból unalmas cégtől.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...