Észveszejtő kinézetet kap a Cyberpunk 2077 áprilisban

  • Írta: Nyuszcica
  • 2023. március 23.
  • Bejelentés
Link másolása
A CD Projekt Red játéka, a Cyberpunk 2077 áprilisban egy bővítéssel gazdagodik: az új Overdrive móddal úgy fog kinézni a videójáték, mintha egy filmet vetítenénk a képernyőkre.

A Cyberpunk 2077 egyébként is egy eszméletlen látványvilágra építő videójáték, azonban az áprilisban érkező Overdrive móddal még ezen is túltesznek a fejlesztők. A CD Projekt Red jelenleg is a path tracing opción, másnéven full ray tracingen dolgozik, ami egy fokkal még reálisabb kinézetet biztosít majd a játéknak. 

A path tracing egy olyan technológia, amit az animációs filmek elkészítéséhez használnak az animátorok - többek között a Pixar stúdiónál is -. hogy hihetetlen látványt hozzanak létre a filmekben.

A forradalmi újítás előzetesen a Cyberpunk 2077 1.62-es javításában, április 11-én lesz élesben elérhető a játékosok számára. 

14.
14.
KopyAti
#13: Hát ezt muszáj adnom. :)
13.
13.
donald42
Mivel kizárólag ez hiányzik a játékból, semmi más...
12.
12.
Heldengeist
#11: A Doom 3 egy 2004-es játék, az X1650 Pro pedig ha emlékeim nem csalnak, 2006-os kártya. Egyébként warningot ad, ha Very Highot akarsz beállítani, de ez modern, több gigás videokártyáknál is így van, rosszul érzékeli a memória mennyiséget. Config file-ban be lehet állítani akármit és úgy nem kekeckedik.
11.
11.
Chdz
#10 Nekem akkoriban, csak egy Radeon X1650Pro 256MB-os kártyám volt, és a Doom 3-at nem vitte full grafon, csak az 512-es kártyák.
10.
10.
Heldengeist
#8: "Amikor egy Quake 2 vagy Doom 2-3 kijött, kellett vagy 5 év és vagy két gépfejlesztés, amire eljutott vele az ember oda, hogy teljes grafikán tudja játszani."

Ez mondjuk pont nem igaz. A Quake 2 tök jól megy egy TNT2-n (majd kipróbálom TNT1-en is), a Doom2 repült egy Pentiumon, a Doom 3-nak pedig szintén nem volt gondja egy X700-on vagy Geforce 6600-on.
9.
9.
Doomsayer
#2: Hát ez olyan, mint a motoroknál a turbó: most már kitalálták, most már benne lesz. Persze a 6000 cccm V12-es szívó még mindig jobb, meg gyorsabb, de azt nem lehet beletenni a Yaris-ba.
8.
8.
Doomsayer
Ezzel az a kockázat, hogy a nép még nem elég bölcs része megint felháborodhat, hogy nem megy a PS3-on meg az xbox 360-on. Innen látszik, hogy ez az opció nem azért lesz, hogy most játsszunk vele, mert kb 4090-esen is lesz vagy 5-10 fps max. Ez az időnek lesz létrehozva, mint régebben a játékok max grafikás opciói. Amikor egy Quake 2 vagy Doom 2-3 kijött, kellett vagy 5 év és vagy két gépfejlesztés, amire eljutott vele az ember oda, hogy teljes grafikán tudja játszani. De elég komoly volt akkor elgondolkodni, hogy az adott játék már mikor tudta azt a grafikát, ami annyi év után is ütőképesen nézett ki. Így lesz ez a CP2077-el is.

Most úgy áll a technika, hogy a Quake 2 Path traced verzióját 4K-ban csak 1440p-ről skálázva tudja egy 3080-as 60 fps-sel. A Cyberpunk 2077 path traced verzióját a világ vége után kb 14 évvel tudnánk futtatni majd 1440p-ről skálázva 30-al.
7.
7.
Goofey84
Ha jól sejtem ez konzolokon nem lesz
5.
5.
manderel
#4: Szerencsére az ilyesmi általában opcionális. Mindenki eldöndheti hogy kell-e neki, bekapcsolja-e, vagy sem.
4.
4.
Heldengeist
Tényleg jó kérdés, hogy kell-e ez nekünk, amikor már 10 éves játékok is bőségesen vállalhatóan néznek ki.
3.
3.
hedzsooo
#1: ..Addigra lesz DLSS 5 is majd hozza...:)))
2.
2.
crytek
Végülis valamilyen szinten "szerencsénk" van hogy a VGA gyártók feltalálták ezt a butítást fsr/dlss/XeSs hogy szarrá skálázzák a 720p-t és akkor végre lesz is sebesség a játékokban hamár a fejlesztők szarnak az optimalizálásra.
Ultimate vicces hogy egy 3090es kari ezen szarságok bekapcsolása nélkül 22 fps-t tud és nem 5ft volt egy olyan kártya. Ultimate szánalom
1.
1.
akbar0423
Akkor a következő nvidia kartyaszeria PTX lesz? Nice. Mostmár nem 45 fpsem lesz a játékba hanem 15. Yaaay!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...