Kevés sorozat mondhatja el magáról, hogy három évtizeden át rajongók millióit vonzotta magához úgy, hogy a régebbi részek népszerűsége a mai napig töretlen. Visszatekintve 1994. március 25. igazi piros betűs nap az RPG-rajongók számára, ugyanis ezen a napon jelent meg a The Elder Scrolls: Arena, amelyben először járhattuk be Tamriel varázslatos kontinensét. Ezt követte két évvel később a Daggerfall, majd pedig 2002-ben a Morrowind. Az Oblivion technológiai ugrása lenyűgöző volt a maga idejében, de természetesen a mai szemmel már a sorozat önálló ikonjává váló Skyrimról sem szabad megfeledkezni.
A sorozatról természetesen a Bethesda Game Studios is megemlékezett egy friss X-posztban, és a játékokon való merengésen túl a bejegyzés azt is taglalja, hogy mennyire fontos a stúdió számára, hogy az egyes részek minél többeknek elérhetők legyenek. Az első két rész teljesen ingyenes elérhető a Bethesda honlapjáról, a Morrowind és az Oblivion pedig az Xbox-konzolok visszafelé kompatibilitása révén mai minőségben is játszhatók. A Skyrim pedig gyakorlatilag mindenre megjelent az utóbbi bő 12 évben.
Tamriel nemcsak a játékosoknak fontos, hanem maguknak a fejlesztőknek, akik itt elárulták, hogy már újra visszatértek a fantasy kontinensre a The Elder Scrolls VI korai buildjeiben. Persze, ez nem jelenti azt, hogy belátható időn belül akár csak képanyagot is kapnánk a játékból, viszont jó tudni, hogy a sorozat alkotói ténylegesen az új fejezeten dolgoznak.
A zenei persze nagyon jok. De van meg mas nagyon jo zeneszerzo
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.