Itt az első komoly patch a No Rest for the Wickedhez

Link másolása
A számos változtatás és hibajavítás mellett az optimalizáción is javítottak, de olyan mértékben, hogy a fejlesztő Moon Studios megváltoztatta a játék gépigényét is.

Az Ori-játékokkal ismertté vált Moon Studios új játéka április 18-án kezdte meg pályafutását korai hozzáférés formában, és ugyan a teljesítménybeli problémák miatt sokan panaszkodtak, a gyenge teljesítmény alatt egy rendkívül ígéretes játékot lehetett sejteni, az early access természetéből fakadóan pedig garantált volt, hogy a problémákat idővel megszüntetik.

Az első komoly javítócsomag pedig be is futott a hétvégén, ami nemcsak számos életkönnyítő feature-t, játékmechanikai változtatást és új tartalmakat hozott, de olyan mértékben javított a játék optimalizációján, hogy a fejlesztők megváltoztatták a játék eddigi gépigényét. Az új rendszerkövetelményeket alább láthatjátok:

A No Rest for the Wicked készítője szerint a korai hozzáférés nagyon nagy segítség számukra, véleményük szerint még a Dark Souls is jobb játék lett volna, ha így jelenik meg. Új játékukat A gyűrűk urához hasonlították, és az 1.0-s megjelenés után is még számos tartalmi bővítést terveznek hozzá, így egyhamar nem számíthatunk egy új Ori-részre. 

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...