Assassin's Creed: Shadows - újabb részletek kerültek elő a csúszásról
- Írta: Luchiano
- 3 napja
A Ubisoft nehéz időket él meg mostanában, nem az elvártak szerint teljesítenek a játékaik, a részvények értéke folyamatosan csökken, le kellett mondaniuk az Assassin's Creed: Shadows idei megjelenéséről.
A Gamerant jelentetett meg egy cikket arról, hogy az eddig ismert problémákon túl, mik okozhatták a Shadows 2025-re történő csúszását. A magazin megbízható iparági forrásra hivatkozva azt állítja, hogy a fejlesztők már korábban kérték a vezetőket, hogy tolják el a játék megjelenését. A 2018 óta fejlesztés alatt álló projekt tekintetében sokáig ragaszkodott a Ubisoft az előzetesen tervezett novemberi megjelenéshez, de a Star Wars Outlaws rossz anyagi eredménye, és megjelenés utáni technikai hibák meggyőzték a fejeseket, hogy még több időt kell a játék befejezéséhez.
Az információk szerint a Ubisoft Quebec munkatársai a csúszással járó három hónapot nemcsak a tesztelésre, hibajavításra szeretnék fordítani, hanem az oly sok vitát generáló Yasuke-hez köthető történeti szálat is szeretnék átgondolni, a kritikák alapján felülvizsgálni. A problémákat az okozhatta, hogy túl későn vontak be a fejlesztésbe a japán kultúrában, történelemben járatos szakértőt.
A problémák és hangos negatív visszajelzések dacára a játék előrendelési számai nem borzasztóak, de elmaradnak a Valhalla eredményétől. Az Assassin's Creed: Shadows megjelenése 2025. február 14-én várható PC, PlayStation 5 és Xbox Series X/S platformokon.
#7: Amazon megszellőztette, hogy az ubisoft leállítja a saját platformjának a fejlesztését, és a berendelt szerverpark bővítést is lemondták, egyelőre a jelenlegi formájában tovább üzemel az ubiconnect (ki tudja meddig).
Steamre sem veletlenul most akarjak majd kozvetlenul, egybol feltenni a jatekaikat a megjelenese elso napjan, beleertve az AC:S-t is. Talan meg az otvaros launcheruk hasznalatat is elvetik vegre de mar az is keves intezkedes lesz szerintem.
Játékosként örülök, hogy átgondolják. De mint játékfejlesztő tudom, hogy az a fél év semmire se lesz elég. Ez egy hatalmas VÖRÖS ZÁSZLÓ gyerekek, qrva nagy a gáz és nem hiszem, hogy ez kész lesz addigra ha tényleg átdolgozzák a történetet. Hogy értsétek; minden egyes kisebb változattás exponálisán növeli a bug-ok számát. Elég egy követ arrébb tenni egy útvonalra és borul minden mert az ilyen méretű csapatokban (akiket talán kontinensek választják el egymástól) a jobb kéz nem tudja mit csinál a bal.
Sok rosszat el lehet mondani a mai gamer közösségről és a legtöbb szarért, ami a játékiparban manapság megy, az a mi hibánk, de azért néha felcsillan a remény, lásd: Concord, Overwatch 2, Star Wars: Outlaws, PSN fiók fiaskó és sorolhatnám még.
"...So why was Shadows delayed? It’s a complicated question without a single answer, but it boils down to a strict development timeline, polishing, and addressing the Japanese community’s cultural and historical accuracy concerns..." Az eredeti angol szovegbol 1 reszlet.
+1 reszlet csak: "...The report also quashes rumours that protagonist Yasuke is getting removed from the game. I haven’t heard these rumours personally, but I can take a wild guess to the sort of winning individual they originated with, and their incredibly sane and normal understanding of how games are made. It’s also worth pointing out how that "mass feedback" part chimes a little disconcertingly with a recent statement from chirpy cockney urchin Yves Guillemot in which he said that Ubi’s goal was "not to push any specific agenda". Basically, it seems Guillemot is paying a little too much heed to people arguing in the wackest of faith..."
Szerintem amugy a ubis CEO is csak hazudozik fut-fat de persze mindenki hihet akinek aztan akar, + amiben akar. :)
Másik opció meg az, hogy annyira szar volt az eladási mutatója az outlaws-nak, hogy maximalizálni kell a vásárlókat, a controversy meg minden csak nem bajtárs ebben.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.