Sebastian Kalemba, a játék rendezője elmondta, hogy a CD Projekt RED továbbra is meg akarja tartani azt a lehetőséget, hogy kemény döntések elé állítsa a játékost a The Witcher 4 során. Még akkor is, ha azoknak szomorúság lesz a következménye.
"Bármi is legyen a választás, és bármi is legyen a következménye, azt szeretnénk, hogy a játékosok jutalmazva érezzék magukat, még akkor is, ha a végén csak szomorúságot éreznek." - magyarázta a direktor az IGN-nek adott interjújában. "Ha ez összhangban lesz az általunk közvetített érzelmi utazással, akkor a játékos úgy érezheti, hogy elégedett lesz a következménnyel. A játékosok önrendelkezését akarjuk a középpontba helyezni, hogy valóban képesek legyenek felfogni ezeket a lehetőségeket, és mélyrehatóan vizsgálni tudják a választásaikat és azok következményeit."
Az ígéretek szerint ehhez több eszköz áll majd a játékosok rendelkezésére, hogy ne csak a narratíva, hanem a játékmenet szempontjából is érezhessék, "én vagyok a főhős, tőlem függ, milyen élményben lesz részem".
A The Witcher 4 PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re készül, reméljük, a következő kedvcsinálóra sem kell sokat várnunk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.