A Clair Obscur sikerei ellenére a Sandfall Interactive nem tervez bővülni
- Írta: JesusHun
- 1 napja
A Clair Obscur: Expedition 33 már az indulás napján impozáns eladási számokat produkált, ez pedig a friss adatokat nézve egy hónap távlatában se változott. A játék közel tökéletes élményt nyújt az RPG műfaján belül, a kritikusok és a játékosok egyöntetűen elismerő szavakkal és értékelésekkel jutalmazták a Sandfall Interactive mesterművét — nálunk se volt másképp.
A játék producere most a GamesIndustry-nak adott interjújában beszélt jelenlegi terveikről, ebből pedig kiderült, hogy nem kívánják jelenleg 50 fő fölé bővíteni a fejlesztőcsapatot. Saját sikereik mellett felhozta példának a Half-Life 2 és Zelda: Ocarina of Time szintén kis létszámmal dolgozó stúdióit, elmondása szerint az agilis és tehetséges kis csapatuk bőven elegendő a következő projektekhez.
A hirtelen jött sikerek után nem akarnak egyszerre több játékot fejleszteni, szépen sorjában egymás után fognak készülni a következő elképzeléseik, és maradnak a jól bevált felállásnál — esetleg 1-2 tagot felvesznek még.
A tények mindenképpen őket igazolják, a Clair Obscur: Expedition 33 ékes példája annak, hogy nincs szükség óriási létszámra egy több mint életképes ötlet zseniális megvalósításához.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.