A Clair Obscur sikerei ellenére a Sandfall Interactive nem tervez bővülni

Link másolása
Az óriási sikereket elérő Clair Obscur: Expedition 33 fejlesztőcsapata nem mostanában fog bővülni, a producer, François Meurisse elmondása szerint a jelenlegi felállással kívánnak tovább működni.

A Clair Obscur: Expedition 33 már az indulás napján impozáns eladási számokat produkált, ez pedig a friss adatokat nézve egy hónap távlatában se változott. A játék közel tökéletes élményt nyújt az RPG műfaján belül, a kritikusok és a játékosok egyöntetűen elismerő szavakkal és értékelésekkel jutalmazták a Sandfall Interactive mesterművét — nálunk se volt másképp.

A játék producere most a GamesIndustry-nak adott interjújában beszélt jelenlegi terveikről, ebből pedig kiderült, hogy nem kívánják jelenleg 50 fő fölé bővíteni a fejlesztőcsapatot. Saját sikereik mellett felhozta példának a Half-Life 2 és Zelda: Ocarina of Time szintén kis létszámmal dolgozó stúdióit, elmondása szerint az agilis és tehetséges kis csapatuk bőven elegendő a következő projektekhez.

A hirtelen jött sikerek után nem akarnak egyszerre több játékot fejleszteni, szépen sorjában egymás után fognak készülni a következő elképzeléseik, és maradnak a jól bevált felállásnál — esetleg 1-2 tagot felvesznek még.

A tények mindenképpen őket igazolják, a Clair Obscur: Expedition 33 ékes példája annak, hogy nincs szükség óriási létszámra egy több mint életképes ötlet zseniális megvalósításához.

1.
1.
Kamukaze
Minek is tennék?! Van egy sikeres és összeszokott csapat, akik profi módon tudnak összedolgozni, ezen kívül ekkora létszámmal összehozni egy már sikeres címet. A vezetők helyében én sem gondolkodnék bővítésen.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...