Azoknak, akik nem tudnák, a Hell is Us egy harmadik személyű akció-kalandjáték, és a fejlesztők szerint nem egy „újabb Souls játék” lesz. Ehelyett egy olyan játékról van szó, ahol a harcrendszer kellően nehéz szintet kínál anélkül, hogy túlzottan büntető lenne. A játékosoknak meg kell tanulniuk elsajátítani számos különböző mozdulatot, és alkalmazkodni az ellenséges támadásokhoz. Számos fegyverre és képességre, valamint a KAPI segítségére támaszkodhatnak. A KAPI egy drón, amely nélkülözhetetlennek bizonyul a harcok során. Például elvonhatja az ellenfelek figyelmét, vagy különleges támadásokat tehet lehetővé.
A játék futtatásához a PC-s játékosoknak legalább egy Intel i7-7700K vagy AMD Ryzen 3 3300X processzorra lesz szükségük 16 GB RAM-mal és egy NVIDIA GTX 1070 vagy AMD RX 5600 XT videókártyára. Ezzel a konfiggal 1080p felbontásban, 30FPS sebeséggel, közepes beállításokkal futtatható a játék. Ez persze DLSS vagy FSR használata mellett értendő. A bal alsó sarokban ugyanis ott fityeg az „Always Used Upscaling” felirat.
1440p/60FPS és nagyon magas beállításokkal történő játékhoz Intel i7-11700K vagy AMD Ryzen 5 7600 processzorra lesz szükséged 16 GB RAM-mal és NVIDIA RTX 3090 vagy AMD RX 6900 XTX videókártyával. Ami a 4K/Ultra beállításokat illeti, NVIDIA RTX 4090 vagy AMD RX 7900 XTX videókártyára lesz szükséged. Ám a fejlesztők azt állítják, hogy a 4K PC specifikációi 30FPS-re vonatkoznak.
Magunk is vethetünk rá egy pillantást, hogy ezek a követelmények valóban megfelelnek e valóságnak, hiszen a mai napon megérkezett a demó Steamen.
Vorteil: tetszik a játék, feldobtam kívánságlistára.
Hagyjátok a p*csába, ott az FSR. Meg majd vegyen 4090-et a sok köcsög ha játszani akar.
Ez megy már minden fejlesztőcsapatnál az a baj.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.