Frissítve: Call of Duty: Black Ops 6 - mikrotranzakciós hirdetések fegyvercsere közben
- Írta: Amda
- 17 órája
Természetesen ez nem egy klasszikus értelemben vett reklám, senki sem próbál meg sajtburgert vagy farmert rád tukmálni amikor fegyvert cserélsz. Mindazonáltal ez egy új és eléggé alattomos technika, amit korábban még nem láttunk Call of Duty játékokban.
„Az egyik nemkívánatos változás, amit a 4. évadban észrevettem, az az, hogy most egy új hirdetési helyet illesztettek be a fegyver-specifikációk listájának tetejére” – írta az egyik játékos. „Tehát most minden alkalommal, amikor a fegyvertípusok között váltasz, 20-30 dolláros skinek hirdetéseit bámulhatod. Biztos vagyok benne, hogy az Activision fejlesztője, aki ezt a kiváló funkciót javasolta, nagyon büszke magára. Ez a változtatás teljesen szükségtelen, mivel már most is át lehet váltani a fegyverekről a boltra, de úgy tűnik, hogy az, hogy nem nyomták közvetlenül az arcunkba, nem hozott nekik elég pénzt. Sokan fizettünk 60-100 dollárt egy teljes játékért, semmi kedvünk reklámokat bámulni”
„Teljesen egyetértek, tényleg olyan, mint egy kicsi, független stúdió ingyenes mobiljátéka, ami lépten-nyomon pénzt kér tőled. Ez szánalmas egy ekkora cégtől, egy teljes árú játék esetében.” – válaszolta egy másik.
Update! Az Activision már vissza is vonta ezt a vitatott funkciót, mint írják, csak egy tesztet végeztek, és az áruházi tartalmak véletlenül kerültek bele a Loudout menübe a 4. évad frissítésével.
Persze, a programozás során pont úgy működik valami, hogy "A" résznél megjelenik "véletlenül" a "B" rész funkciója, jó hát kicsit izgága volt.
Hozzáteszem, én eddig egy fillért nem költöttem!
Ez itt a lényeg! Amíg így is megveszik az emberek a következőt addig semmi nem fog változni!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.