Prince of Persia: The Sands of Time Remake életjelet adott magáról
- Írta: Amda
- 2025. június 17.
A hivatalos Prince of Persia X-fiók új bejegyzése őszintén kimondja, „Igen, még mindig mélyen benne vagyunk a játékban – felfedezünk, építünk, és biztosítjuk, hogy a fejlesztés megfelelő mederben haladjon. Ezt a játékot egy olyan csapat készíti, amelyik valóban törődik vele, szívvel-lélekkel készítjük. Köszönjük, hogy velünk tartotok.”
Ezenkívül a bejegyzés egy új grafikát is megoszt:
Ritkán érkezik hír erről a játékról, amelyet először 2020 szeptemberében jelentettek be. A 2003-as klasszikus remake-jét eredetileg az Ubisoft indiai stúdióiban fejlesztették Mumbaiban és Punéban, a tervezett megjelenés 2021 eleje volt. A játékot kezdetben egy teljes remake-ként reklámozták, továbbfejlesztett textúrákkal és világítással, modernizált harcrendszerrel, új átvezetőkkel és az eredeti szinkronszínészek (köztük a Prince-t alakító Yuri Lowenthal) újra felvett párbeszédeivel.
Néhány hónappal a bemutatása után a játék megjelenését először néhány hónappal elhalasztották, majd határozatlan időre elnapolták. 2022-ben a fejlesztést az eredeti Sands of Time mögött álló Ubisoft Montreal stúdióhoz tették át, amely gyakorlatilag újraindította a fejlesztést. A 2024-es Ubisoft Forward során a kiadó bejelentette a remake 2026-os megjelenési időszakát.
Amikor bejelentették, a Prince of Persia: The Sands of Time remake-et az előző generációs konzolokra és PC-re tervezték megjelentetni. Nem világos, hogy a játék egyáltalán megjelenik-e ezeken a platformokon, mivel az ember azt gondolná, hogy a fejlesztés a jelenlegi hardverekre állt át.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.