A kiadó közlése szerint egy korábban benyújtott, a hibát javító patch jóváhagyása csúszik, részben az amerikai Juneteenth (június 19.) ünnep miatt, így ideiglenesen inkább levetették a játékot az online áruházból.
A Gex Trilogy csomag a ’90-es évek egyik ikonikus platformer-sorozatát hozza vissza, és bár június 16-án forgalomba került szinte minden platformra – köztük Switch-re és Switch 2-re is –, a kompatibilitási problémák miatt javításra szorul az új konzolon. Bár a Nintendo Switch 2 papíron kompatibilis az előző generációs játékokkal, a Limited Run számos címével tapasztalni problémákat az új hardveren. Egy nemrégiben kiadott rendszerfrissítés ugyan javított a helyzeten, de a Gex Trilogy továbbra is hibásan működik.
A kiadó saját patch-csel próbálja orvosolni a hibát, ennek jóváhagyására azonban még várni kell. Addig is a játékosokat türelemre kérik, és javasolják, hogy ellenőrizzék más címeik állapotát is (amelyek közül állítólag több már rendben fut Switch 2-n). A lista olyan klasszikusokat is tartalmaz, mint a Tomba!, a Shantae, vagy a Rocket Knight Adventures.
Az eset újabb emlékeztető arra, hogy a visszamenőleges kompatibilitás nem minden esetben automatikus; főleg, ha kisebb kiadókról vagy régebbi technológiára épülő remasterekről van szó. Mindez kihívás elé állítja a független fejlesztőket és a gyűjtői újrakiadásokat célzó kiadókat, mint amilyen a Limited Run is. A Switch 2 eddigi erős rajtja ellenére a szoftveres átállás nem mindig zökkenőmentes, a Gex-fanoknak például most néhány nappal tovább kell várniuk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.