A BioShock 4 a következő szintre emeli a frencsájzt a Take-Two szerint
- Írta: zoenn
- 2025. november 9.
Tizenkét hosszú év telt el azóta, hogy a BioShock Infinite megjelent, ám a folytatás még mindig sehol. A BioShock 4 kétségtelenül az egyik legjobban várt shooter, ami jelenleg is készül, bár a munkálatok eddig problémásan zajlottak. A kiadó pénzügyi eredményeit taglaló konferencián a Take-Two Interactive elnöke, Karl Slatoff elárulta, hogy nem fognak csalódást okozni.
A kérdések és válaszok részben először a Cloud Chamber felépítéséről beszélt a szakember, kezdve Rod Fergusson szerepével, aki nemrég vette át a BioShock-frencsájz vezetését és a 2K alelnöki posztját. Slatoff "hihetetlen iparági veteránként" jellemzi őt, akinek már múltja van a BioShockkal, különösen az Infinite-vel.
"A BioShock egy nagyon fontos frencsájz számunkra és az egyik legnagyobb is. Rendkívül izgatottak vagyunk a következő rész megjelenése miatt" - fogalmazott az elnök. Ezért is történtek belső strukturális változások - mint például Fergusson csatlakozása, és az azt követő több mint 80 főt érintő elbocsátás, ám most "a játék remek úton halad".
"Végeztünk néhány változtatást a szervezetben. Átalakítottunk néhány dolgot, és jelenleg úgy érezzük, a játék jó úton halad ahhoz, hogy olyasmit nyújtsunk, ami felül fogja múlva a fogyasztók elvárásait. Az új BioShock a következő szintre emeli a frencsájzt, ami mindig is a célunk volt."
A fejlesztés során fellépő "hullámvölgyek" ellenére a Take-Two vezérigazgatója, Strauss Zelnick biztosította a rajongókat, hogy a BioShock 4 "ki fog jönni", és csak reménykedünk benne, hogy olyan forradalmi lesz, ahogy Slatoff állítja.
A széria eredeti alkotója, Ken Levine már a saját stúdiója sorsát egyengetni, és a Judason dolgozik. Nem biztos benne, hogy az emberek azt szeretnék, hogy visszatérjen a BioShockhoz és "felrázza a dolgokat".






Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.