Könnyítést hoz a Silent Hill f 1.10-s frissítése

  • Írta: pandaril
  • 2025. november 13.
  • Hír
Link másolása
Ha eddig túl nehéznek éreztük a játékot, akkor a legújabb update-tel bekerülő Casual módot nekünk találták ki. A játék ezen felül is valamivel könnyebb lett, valamint számos bugot sikerült kiiktatnia a fejlesztőknek.

A Silent Hill-sorozat legújabb darabja nagyon jól sikerült, és nemcsak nálunk szerepelt jól, de még az olyannyira szigorú oldalak értékelése szerint is a sorozat legjobb pontszámát zsebelhette be a Silent Hill f. A játék ráadásul jól is fogyott, viszont úgy tűnik, hogy sokakon kifogott a játék nehézsége. A legújabb patch most ezt hivatott orvosolni, két lépésben.

A játék alapvető nehézségén minimálisan csökkentettek a fejlesztők, például Hinako kicsivel gyorsabban nyeri vissza az erejét, Hard fokozaton kicsivel kevesebbet sebződik, valamint valamivel kevesebb ellenféllel találkozhatunk, akikből még kevesebb lesz az átugorhatatlan összecsapás. Az átugrás egy új, New Game+ módban elérhető opció lesz, azonban csak meghatározott alkalmakkor működik.

A másik nagy újítás a Casual nehézségi szint, ami a fentieken felül is tovább könnyíti majd a dolgunkat. A mód új játéknál és New Game+ esetében is elérhető lesz, de ha Story fokozaton többször is meghalunk, akkor a játék felkínálja a még könnyebb módot. Ezen felül úgy PC-n mint konzolokon is számos bugot irtottak ki a fejlesztők, például a különféle softlock hibákat, így a hivatalosan még be nem jelentett előző generációs és Switch-portok már a kiforrottabb verziót kaphatják meg.

2.
2.
Venefycus
#1: Tökéletes konszenzus nincs afelől, hogy mi a softlock és a hardlock jelentése. A softlock kifejezést általánosságban megoldható elakadásokra értik (újratöltés, kiglitcheltetés ugrálással stb.), míg a hardlock olyan komolyabb probléma ami akár teljes újrakezdést vagy hivatalos javítást igényel.
1.
1.
KopyAti
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...