Az ötven legnagyobb játékbeli újítás

  • Írta: fojesz
  • 2007. november 7.
  • Érdekesség
Link másolása
A Next-Gen új cikkében a történelem 50 legnagyobb játékbeli újítását veszi górcső alá - néhány cégnek figyelmébe ajánlanánk, mit is jelentett anno az innováció...
A Next-Gen új cikkében a történelem 50 legnagyobb játékbeli újítását veszi górcső alá - néhány cégnek figyelmébe ajánlanánk, mit is jelentett anno az innováció...
  1. Felfedezés
  2. Történetmesélés
  3. Lopakodás
  4. Karakterek saját tulajdonságokkal
  5. Csapatok irányítása
  6. Diplomácia
  7. Modifikációk támogatása
  8. Intelligens, érző NPC-k
  9. Párbeszédek
  10. Többszintes játékmenet
Néhányaknak bizonyára furcsa lehet a listán végigszaladva, hogy az olyan dolgok, mint a történetmesélés vagy a párbeszédek megjelenése miért számít akkora újdonságnak, hiszen manapság a Portalban a padlón megyünk be és a plafonon jövünk ki. Ha jobban belegondolunk azonban, elismerhetjük, hogy a videójátékok első éveiben mi volt és mi nem, milyen technika állt rendelkezésre akkor és milyen napjainkban. Kiemeltük a tíz legfontosabb játéktörténelmi újítást, a további negyven listaszereplő érdekességért és a hozzájuk kapcsolódó háttérinformációkért fáradjatok el a Next-Gen-re és olvassátok el a hatoldalas cikket. Megéri!

4.
4.
Kriccs
Ja azt én is láttam. Meg a testvéreket akik éjszakánként fent voltak csak azért, hogy megcsináljanak egy játékot. Kazettákon adtak ki játékokat postai megrendelésre.
3.
3.
logoffmeister
Az nem orosz faszi, hanem Alexey Pajitnov. Ő aztán nagy ember! Kéretik nem tegezni! :D
2.
2.
JesusEnergy
A Discovery channel is foglalkozott a témával.Ott tudtam meg h a tetris-t egy orosz faszi találta ki.
1.
1.
ACDC 4ever
A PC és az AC/DC a lejobb.:D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...