Április végén végleg leáll az OnLive

Az utóbbi években rengeteg problémával küszködött már az OnLive, így végül is csak idő kérdése volt, mikor fejezi be pályafutását a cloud gaming szolgáltatás. A vállalat értékeit a Sony vásárolja fel.

Már évek óta problémákkal küzdött az OnLive, mely az elsők között indította el játékstreamelő szolgáltatását. Tavaly még úgy tűnt, hogy végül talpra áll a vállalat, és rengeteg újdonsággal álltak elő, a dolgok azonban mégsem mentek olyan jól, mivel ma bejelentették, hogy április 30-án végleg leáll az OnLive.

Akik március 28-a után újították meg az előfizetésüket, azokat kárpótolják, újakat pedig már nem fogadnak el. Mind a PC-s, mind pedig a mobilos szolgáltatás leáll, emellett a Second Life tabletes alkalmazásának is annyi.

Azt is megerősítették, hogy az OnLive-ból maradt eszközöket és értékeket a Sony fogja felvásárolni, az pedig nagy eséllyel a saját, PlayStation Now néven futó felhőalapú szolgáltatásához fogja felhasználni őket.

13.
Crow77
#12: Erre megoldás a dedikált szerverpark :) Ping érték Pl Titanfall 17ms volt nálam!
12.
strike19
#10: Lehet neked 10000/100 mb/s neted is ,de baszhatod ha az elérési útvonal távoli ,ping és jitte érték meg sok pl:411 ms.
10.
rappit
#9: Ahol van digi kiépítettség itt van 1000-es net is. De amúgy egy 120-as net már fillérekért van bármelyik szolgáltatónál.
9.
greenmelon
#8: Már ahol. :D
Amúgy ja, egy 50 megás netnek simán vinnie kellett volna, erre tényleg úgy nézett ki mint valami 360 soros YT videó, még sokkal gyorsabb kapcsolatnál is. Játékok kipróbálására mondjuk jó volt.
Viszont a kicsit macerás irányítást leszámítva a mobilos kliens teljesen jól működött, meg aztán hangulatos volt nyomni a Dirtöt telefonról. :)
8.
rappit
#5: Már nem azért de a diginél 6ezerérz van 1000/100-as net. Az már csak elég. Itt nem a net sebességekkel van baj.
7.
Extol
Az hogy megveszed a játékok jogát, majd egyáltalán nem férsz hozzá a tartalmához, az elég ciki... Nincs modolás, se zenefájl kimentés, semmi. Én nem próbáltam ki, de valsz nem maradtam ki semmiből. Jobb dobozosan, vagy Steam-esen. Nomeg igen, hiába mondták hogy ez a jövő, pl magyar internetsebesség gyenge, nekem 1 MB össz-vissz akkor inkább letöltöm a játékot míg alszom, aztán mehet a móka.
6.
strike19
#5: Nem vagyok benne biztos ,hogy 30 év múlva is müködő képes lehet.
Jó példa erre amit április 1 óta csinál a UPC pár honlappal.
Nem biztos ,hogy annyira egyszerű lesz az elérés.
5.
Grabowsky30+
Ez már akkor hülyeség volt mikor elkezdték! Valahogy én mindig szkeptikus voltam ezekkel a felhőből játékokkal! Be is igazolódott, hogy ennek még nagyon nincs itt az ideje! Majd 30év múlva visszatérünk rá mikor lesz hozzá megfelelő internet szolgáltatás!
4.
Fontos 96
Nembaj, majd ott lesz az Nvidia Grid és Game Stream. Veszel hozzá egy olcsó Shield készüléket és el van intézve.
3.
Stranger
Hát elég halott ötlet ez a streamelt géming. Ma minden a minőségről szól 1080P+, 60FPS, minél nagyobb képernyő, minél kisebb input lag, ezek meg benyomnak egy ilyen mosott sz@rt. Ráadásul már 6 éves hardverekkel is simán lehet játszani, akkor most ki a célcsoport? Akinek régebbi hardverei vannak, az nyilván nem úszik a pénzben vagy nem érdeklődik a játékok iránt. Ha igen, akkor inkább gyűjt egy kis mánit és fejleszti a gépét.
2.
randall13
Tableten elég menő volt Dirt3-azni.
1.
strike19
Sejthető volt ,hogy nem lesz hosszú életű.
Én annak idején kiprobáltam nagyon jó volt Homefront-ozni úgy emlékszem az volt a játékneve.
Minden héten újra regisztráltam és ingyen játszhattam.
A kép minőség elég változó volt.Olyan volt mintha valami youtube-os videó egyik perc-be 720p volt a rosszabb pillanatba meg 360p. :D
Szerintem a Cloud Gaming egy halott dolog miért lenne értelme hatalmas szerver parkokat fentartani és annyi sáv szélességet lefoglalni.
Azon kívűl a konzol se a számítógép komponens gyártók sem járnak jól vele.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...