Pokémon Go IPHONE, Mobil

Pokémonos játék mobilokra, melyet az Ingress fejlesztője, a Niantic készített el.
Típus:

A Niantic újabb módszerekkel segíti a játékosait

A Pokémon Go és a Harry Potter: Wizards Unite fejlesztői új eszközöket vetnek be, hogy segítsék a játékosaikat. Mivel ezek a játékok a járkálást, a barangolást voltak hivatottak kihasználni, a járvány miatti otthonülés negatívan érinti a játékélményt.

Új funkcióval bővül a Pokémon Go

A koronavírus-járvány igencsak megnehezíti az AR-játék résztvevőinek dolgát. Annak érdekében, hogy legalább a napi bónuszokból csurranjon-cseppenjen valami, a Niantic folytatja az otthonbarát szemléletű átalakításokat.

Elindult a Pokémon Home

A Pokémon Home segítségével a legfrissebb Pokémon-játékok között mozgathatjuk majd a pokémonjainkat. Sok kritika érte a Sword & Shieldet azért, mert nincs benne elég zsebszörny: a Home-nak hála ez többé nem lesz probléma.

Az elmúlt évtized legnagyobb hatású játékai

Tíz év hosszú idő a videojátékok történelmében. Sok jó és kevésbé jó játékkal volt dolgunk ezalatt, de volt köztük néhány, amelyek igazán mély nyomot hagytak maguk után. Megpróbáltuk összeszedni őket egy tízes listában.

20 perces Pokémon Directet tart a Nintendo

Csütörtökön, azaz január 9-én kizárólag a Pokémon-franchise-nak dedikált élő adással jelentkezik a Nindendo. Jó eséllyel ekkor megtudhatjuk, hogy milyen újdonságokkal készülnek a japánok az idei évre.

Pokémon Go - megvan a 3 milliárd dollár

Negyedik évét tapossa a Pokémon Go, aki pedig azt hitte, hogy az AR-játék lendülete kifulladni látszik, nem is tévedhetett volna nagyobbat: jó esély van rá, hogy a cím a legjobb évét fogja zárni az ideivel.

Pokémon Go - túl az egymilliárdon

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Pokémon-franchise mobilos ágazata. A készítők hivatalos mérései szerint a Pokémon Go a három évvel korábbi rajtja óta mára sikeresen túllépte az 1 milliárd letöltést.

Pokémon Go - három év alatt 2,65 milliárd dollár

Múlt héten töltötte be harmadik évét a Niantic mobilokra tervezett AR-játéka, mely a bevételek terén lehengerlő eredményeket produkál mind a mai napig, olyan konkurenseket előzve meg, mint a Clash Royale vagy a Candy Crush Saga.

HWSW: Elég jövedelmezőek az "ingyenes" játékok

Az ingyenesen is játszható játékok hozták a legnagyobb bevételt 2018-ban a digitális játékok piacára. A 109,8 milliárd dolláros piac valójában a 80 százalékát a free-to-play kategóriának köszönheti - írja a HWSW.

Pokémon GO - 795 millió dollárt hozott tavaly

Ugyan két évvel ezelőtt úgy tűnt, hamar kifullad a Pokémon GO-láz, végül ebből annyira nem lett semmi, hogy tavaly 35 százalékkal több bevételt realizált a Niantic, mint 2017-ben.