Elbocsátások a Mythic Entertainmentnél

  • Írta: Ghost
  • 2009. január 20.
  • Érdekesség
Link másolása
Az Electronic Arts kénytelen megválni néhány munkatársától, akik a Mythic Entertainment fejlesztőcsapatában dolgoztak az elmúlt időszakban.
Az Electronic Arts kénytelen megválni néhány munkatársától, akik a Mythic Entertainment fejlesztőcsapatában dolgoztak az elmúlt időszakban.


A válság rossz hatással van az Electronic Arts pénzügyeire, ugyanis kénytelen megválni néhány munkatársától. Jelen esetben a 21 alkalmazott a Mythic Entertainment csapatában dolgozott, de nem fejlesztőként, hanem a minőségbiztosításért és a támogatásért voltak felelősek. Reméljük ez majd nem lesz rossz hatással a remek Warhammer Online című MMORPG-re, valamint a csapat jövendőbeli munkájára.
7.
7.
ACDC 4ever
4: mi a neve annak a szoftvernek?? :D :D :D
6.
6.
peterpal7
1,3,4,5: Ti hogy tudtok ilyen tudományosan beszélni? :D



Mi lesz a csapat "jövendőbeli munkája?" ?
5.
5.
fojesz
4: Igazat adok Neked, azt szeretném kifejezni,hogy ebben az esetben nem húzható rá a helyzetre az a modell, amit írtál. A Mythic több, mint tízéves csapat, mégis ez az első komoly játéka. Valószínűtlen, hogy egy online játékokra specializálódott csapat olyan komoly tömeggyártásba kezdjen, mint amúgy -valóban- az EA más csapatai (amelyek esetében megjegyzem, nem is nagyon hallottunk leépítésekről), ebből kifolyólag az általuk készített játékok "mennyiségét" nem fogja negatívan érinteni ez a változás. Másfelől úgy gondolom, hogy egy nagy kiadónál 20 ember belefér abba a"rugalmas" keretbe, ami hozzácsapódik a csapathoz, majd lemorzsolódik tőle a fejlesztések során.
4.
4.
OldM4n
3: Pontosan az az aggályos, hogy az EA minőségpolitikáját eddig is ismertük (félkész, agyonpatchelt fércművek, teljesíthetetlen határidők, etc) ezután még olyanabb lesz. Hidd el, ha valaki itt, akkor én aztán pontosan tudom, hogy meddig készül egy szoftver! Itt a fejlesztésen nálunk hat éve készül egy bizonyos célszoftver, és még mindig nincs pénz belőle, csak viszi. Viszont a fejlesztőknek a nagy dohány akkor lesz, ha "dől-a-lé" és nem hinném, hogy egy EA-nél máshogy lenne. Pontosan a 24 hónap átlag fejlesztési ciklus miatt.

Másrészt ha igazad lenne, akkor (mivel a Méltóságos Kiadó nem a róbertbácsi) töredékennyi fejlesztő lenne. Sőt, szerintem a következő mondatodban magad is már így írod.. szvsz nem gondoltad egészen végig a mondandódat.
3.
3.
fojesz
1: "Egyharmadannyi fejlesztő egyharmadannyi játékot tud írni"



Ahogy azt a cikk is írja, nem a fejlesztőket tették ki. Az EA is pénzre hajt, s egy ilyen cégnél sem jellemző, hogy a leépítéseknél azokat teszik lapátra, akik főállásban, a játékok fejlesztésénél napi nyolc órában közreműködnek. A minőségbiztosítás a tesztereket érinti, a támogatás a javítások fejlesztőit (bár gondolom ezt nem kell magyarázni): ezeket a feladatokat kis átszervezéssel mások is meg tudják oldani, pláne ha az adott csapat most nem is készítenek új projektet. Nemcsak az EA csinál ilyet, a világon más cégek is elbocsátanak, alkalmanként sokkal több embert, pedig akkor elviekben ők is többet terméket tudtak volna előállítani.



A másik, hogy a játékokat túlzás tömegcikként kezelni, mint egy cipőt, mert ezeket a programokat hónapokig, évekig készítik, tehát a több embert több játékot készít elv ez esetben nem egészen állja meg a helyét.
2.
2.
wildláma
egyszer csak beáll az a helyzet hogy az ActivisionBlizzard monopol helyzetet teremt és akkor nincs finnyázás!
1.
1.
OldM4n
Közgazdaság, alapismeretek: Globális stabilitásra világméretben úgy tudsz törekedni, ha élénkíted az adózási és a vásárlási hajlandóságot. Azaz, válság idején adót KELL csökkenteni, és nyomni a köztudatba a vegyél-vegyél-vegyél-fogyassz!-t. Mondhatnám, ezek idióták... vagy csak indoklásokat keresnek??? EA games, oké, kib@ssza a fejlesztők kétharmadát.

DE: Egyharmadannyi fejlesztő egyharmadannyi játékot tud írni, következésképpen ha nem esik vissza a vásárlási hajlandóság, akkor is maximum egyharmad éves bevétellel kalkulálhat a vezetőség. Az pedig egy elég meredek zuhanás.. ráadásul az EA a multik működési metodikáját kell hogy kövesse, azaz a sok kis fejlesztőstúdió a koncból akkor kap, amikor az kimegy a polcra.. SEMMI, DE SEMMI ÉRTELME NINCS ÍGY ENNEK.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...