End of Nations bejelentés premier látnivalókkal

  • Írta: abydos
  • 2010. április 27.
  • Hír
Link másolása
Az egykori Command & Conquer-fejlesztőkből álló Petroglyph a napokban jelentette be a Trion Worlds kiadóval az End of Nations című MMORTS-t.
Az egykori Command & Conquer-fejlesztőkből álló, a Star Wars: Empire at War-sorozatot készítő Petroglyph a napokban jelentette be a Trion Worlds kiadóval  az End of Nations című MMORTS-t.


A játék története szerint a gazdasági világválság a tömeges munkanélküliséggel együtt élelmiszer- és energiahiányt hozott a fejlődő országok nyakára. Ezek lázadást szültek, ami felett a kormányok egy idő után elvesztették uralmukat, az emberi civilizáció pedig lassacskán veszélybe került. Megalakult a "The Order of Nations" nevű szervezet, aminek a célja az egész világ egyesítése egyetlen szuperhatalommá, a béke címszó alatt - persze ezt gyilkosságokkal és személyi jogok elvételével tudják csak megvalósítani. Ezt a globálist konfliktust dolgozza fel az End of Nations.


A masszívan online stratégiai játék egyetlen térképén akár 51 játékos harcolhat egyszerre. Egy földgömbön majd látható lesz, hol található jelenleg a legnagyobb csata, így bármikor bekapcsolódhatunk ezekbe az ütközetekbe. A zenét Frank Klepacki szerzi, akiknek a Command & Conquer aláfestését is köszönhetjük.


A játékért havonta kell majd előfizetni, de a pontos ár még nem ismert. Terveznek nyílt bétát is a megjelenés előtt: az End of Nations 2011-ben érkezik PC-re, pontos megjelenési dátum szintén nincs. Angol, német és francia nyelven tervezik kiadni, de ez a boltokba kerülésig változhat.

Ugrás a galériához

5.
5.
oppenheimer
nagyon tetszik a sztorija, összeesküvés elmélet feelingje van, és azokat imádom:D
4.
4.
Ecneb
Jó a cikk és érdekes a játék!! Így tovább
3.
3.
abydos
Danke :)



Amúgy a játékra rátérve, én sokat várok tőle, nagyon szeretem a munkáikat, szerintem ütős univerzumot hoznak létre megint. De mennyi hang, zene és egyéb apróság emlékeztet a C&C-re :)



(Megjegyzem a történet is, legalábbis abból kiindulva, hogy a Tiberium sztori is úgy alakúlt ki, hogy valaki mondta a stúdióban, hogy a jövő háborúit nem a nemzetek ellen, hanem a terrorista vagy egyéb szervezetekkel kell majd küzdeni. Így alakították ki a GDI és NOD konfliktust, itt megtartották az alapelvét a dolognak :) )
1.
1.
abydos
Milyen szépen megcsináltátok a beküldött híremet :)

Kinek köszönhetem a korrigálást? :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...