Mint sok más játékiparban érdekelt kiadó, az Electronic Arts is felismerte a Facebook játékok elképesztő sikerét. A gyümölcsöző üzlet reményében öt éves időtartamra szóló megállapodást kötött a Facebook üzemeltetőivel.
Az üzlet elgondolásának lényege az, hogy a Facebookon regisztráltak egyszerűbben, könnyebben tudják elérni a népszerű EA-s játékokat. A hozzájuk kapcsolódó virtuális javak megvásárlását is átláthatóbbá teszik. Bevezetnek egy új fizetési eszközt, amely a Facebook Credits névre hallgat, amely kizárólagos fizetési módot érhetük el a szolgáltatás EA-s márkái esetében.
A megállapodás részét képezi az is, hogy az EA megkapja ugyanazt a 70 százalékos bevételt a valós pénzösszegekért vásárolt Facebook Creditsek után, amit a független játékfejlesztők is kapnának játékaik extra tartalma után.
Ha minél többet ki szeretnénk hozni Facebook játékainkból, akkor bizony mikrotranzakciókhoz kell folyamodnunk, ez így volt korábban is a free-to-play játékok esetében, miért pont a Facebook (és vele együtt az EA) maradna ki a szórásból?
Megelőzte őket a Zynga vagy mia a cég neve...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.