Remedy: gondolkoznak az NGP-n és a 3DS-en

  • Írta: InGen
  • 2011. május 24.
  • Érdekesség
A Remedy, úgy látszik, hogy a sok pénzt felemésztő, s mellé csak mérsékelten sikeres Alan Wake után a könnyebb pénzszerzési források felé veszi az irányt. Korábban már kiadták egy korábbi klasszikusukat iPhone-ra, most pedig az NGP-s és 3DS-es fejlesztésen gondolkoznak.

A Death Rally iOS-es megjelenését követően úgy tűnik, hogy a Remedyt elkapta a handheld láz. A cég ügvezetője, Aki Järvilehto, arról beszélt, hogy jelenleg is azon gondolkoznak, vajon milyen lehetőségeik lennének a Sony következő generációs hordozható gépén, illetve a már megjelent 3DS-en. Az úriember végülis arra jut, hogy ezekre nem érdemes portokat készíteni, hanem ki kell használni a masinák egyedi képességeit.


"Az NGP és a 3DS nagyon érdekes platformok, de nagyon különböznek is az iOS-től. Szóval nem hiszem, hogy egy iOS-es játék egyenes portolása ezekre a gépekre jó ötlet lenne. Ehelyett olyan játékokat kell tervezni, amik kihasználják ezen masinák spéci képességeit" - mondta Järvilehto, majd hozzátette, hogy azért nem ennyire sima a helyzet: "Úgy gondolom viszont, hogy a tradícionális handheld konzoloknak újra kéne gondolniuk önmagukat, hogy versenyképesek maradjanak."

MIndezt persze annak kapcsán említette meg az úriember, hogy mind iPhone-on, mind pedig Androidon tengernyi szórakoztató játékot kaphat az ember pusztán egyetlen klasszikus handheld-játék áráért, vagy akár ingyen is.

7.
7.
Folti90
Én egy AW2-őt várnék:) Az 1 nem volt rossz, de voltak benne hibák rendesen, én ennek ellenére nagyon szeretem. Ha ezeken javítanának, akkor kaphatnánk egy közel tökéletes AW2-őt!!!!
6.
6.
Azt nem mondanám, hogy x-en a wake nem várós cucc, inkább a kommunikáció és a felvezetés volt nagyon elbaltázva. Az sem segített, hogy pc-re ígérték aztán csak box-ra adták ki. Másfelől pc-n elment volna belőle gondolom maximum fél milla akkor már jól teljesít, de ha pl. egy erősen single orientált játékhoz próbálom hasonlítani, legyen mondjuk Mass Effect, akkor nagyon is érthető miért is teljesített olyan "gyengén"... Így utólag, vicces de valahol ez a játék már a gondolat kipattanása pillanatában halálra volt ítélve. Vagy legalábbis érthető, hogy nem lett nagy kasszasiker. Pedig jó gamma, csak hát ennek a stílusnak úgy látszik nincs akkora felvevő piaca, mint egy modern kori shooternek... :) Ettől független én örülnék egy pc verziónak és meg is venném (igaz szokásomhoz híven szigorúan csak 5e- alatt !). Ha nagyot nem is szakítanának vele, a port költségét szerintem visszahozná és talán egy minimális kis hasznot is termelne... (Már felesleges a box exkluzivitás, emiatt senki nem vesz boxot, nincs akkora erő benne, mint pl. a Gers vagy Halo sorozatban aminél már el-el gondolkodik az egyszeri gamer. Na mondjuk nem én, de van aki igen! :)
5.
5.
Antihero
#4: nem vagyok teljesen biztos benne, de azt hiszem, hogy a trend ellenére még ps3-ra sem jelent meg.(hogy a Pc-t kihagyták, azon már felháborodni sem érdemes.) elég nagy közönségtől estek el ezzel. jó játék lett, és reklámozták is, de xboxon nincs nagy tábora az ilyen típusú játékoknak. talán ez vezethetett az anyagi bukáshoz.
4.
4.
Maci80
Egyszerűen nem értem,hogy miért nem lett sikeres az Alan Wake! Talán a reklám kampányt cseszték el,mert a játék szerintem élvezetes a történet érdekes,és még a megvalósítás sem rossz!
2.
2.
gondolkozzanak inkább a Pc-s Alan Wake-n >:S
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...