Darrell Gallagher szintet lépett

  • Írta: fojesz
  • 2013. június 22.
  • Biznisz
Link másolása
Masszív átalakításokon esik át a Square Enix, a vezetőket mindenesetre módszeresen leváltják a cégnél. A Crystal Dynamics fejese, Darrell Gallagher igazgatja majd a kiadó összes amerikai és európai stúdióját.

Folytatódnak az átalakítások a Square Enixnél. A Crystal Dynamics fejese, Darrell Gallagher vezeti majd egy kalap alatt a kiadó amerikai és európai fejlesztőstúdióit, és bár a Crystal Dynamics éléről sem mozdul, az még nem világos, hogy hosszútávon is ő intézi-e majd a Tomb Raider-csapat ügyes-bajos dolgait.

Érdemes megjegyezni: hiába nem hozta a számokat a Tomb Raider, ez a lépés a Square menedzsmentjének részéről abszolút pozitív értékítéletet jelent a Crystal Dynamics és a játék iránt.


Közben David Anfossi, a Deus Ex: Human Revolution producere lesz az Eidos Montreal fejese - a közleményből kiderült, hogy a csapat a Thiefen kívül két másik projekten is dolgozik. A Square Enix Montreal új vezetője pedig Patrick Naud lesz: érdekesség, hogy bár a csapatot azért alapították 2011-ben, hogy AAA-játékokon dolgozzon, úgy fest, most egy darabig mégis inkább mobilos címeket fejleszt, többek között egy Hitman-alapút is.

Ahogy azt négy napja megírtuk, a Square Enix az átszervezések közepette elküldte az IO Interactive munkatársainak felét, és a dán csapat mostantól kizárólag a Hitman folytatására koncentrálhat.

10.
10.
orange
Egy kis érdekes összeállítás amit most csináltam, hogy mindenki lássa melyik TR rész volt a legjobb az eladási listákon!

Tomb Raider 1996 7 million
Tomb Raider II 1997 8 million
Tomb Raider III 1998 6.5 million
Tomb Raider: The Last Revelation 1999 5 million
Tomb Raider Chronicles 2000 1.5 million
Tomb Raider: The Angel of Darkness 2003 2.5 million 
Tomb Raider: Legend 2006 4.5 million
Tomb Raider: Anniversary 2007 1.3 million
Tomb Raider: Underworld 2008 2.6 million
Tomb Raider 2013 3.4 million
Összesen: 42.3 million
9.
9.
Stranger
#5: 5 évig tartott a fejlesztés, régebben 2-3millát eddig eladtak a TR részekből 1 év fejlesztéssel, ráadásul most sokkal több pénzt áldoztak a fejlesztésbe.
Azt hitték hogyha csinálnak egy Uncharted klónt mind3 platformra akkor 3x eladást érnek el mint az Uncharteddel. Szerintem. xd
7.
7.
BrendOoN
#2: Nagyon megszerettem a Square Enixet de ahogy az eladásokhoz állnak az egyszerűen ostobaság: Sleeping Dogsból kétmillió kelt el eddig ami valljuk be nem olyan rossz ha megnézzük nem volt túl nagy marketing mögötte. De SE elégedetlen volt az eladásokkal úgy, hogy anno majdnem lelőtték az egész Sleeping Dogs projektet...
Egyébként hogy van ez a Square Enix-Eidos dolog? Olyan mintha egy cég lenne. Történt valami, amiről lemaradtam? :D
5.
5.
Drazhar
#3: 5 millió nekik bukás? ezek nem normálisak :D
3.
3.
fojesz
Annyit lehet tudni, hogy egy hónap alatt elment belőle 5 millió példány, de az nem volt elég a Square Enixnek.
2.
2.
A Tomb Raider nem hozta a számokat? Mivan? MIért, mit terveztek? MIndenhol pozitívat kapott és szerintem sokan vették meg...nem értem én ezt, mit tűztek ki, COD szintű fogyást vagy mit?
1.
1.
Drazhar
A nem hozta a számokat az mit is takar valójában? Mert egy pár millió csak elment belőle nem?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...