Dead Rising 3 - nincs két egyforma zombi

  • Írta: zoenn
  • 2013. szeptember 30.
  • Hír
A Capcom nyitott világú játékában soha nem látjuk kétszer ugyanazt a zombit vagy épületet. Mindez az automatizálásnak és a türelmes kézi alkotásnak köszönhető. Változatosságból már most jelest érdemel a DR3.

Mike Jones, a Capcom producere a CVG-nek elárulta, hogy a Dead Rising 3 zombijai procedurálisan generálódnak. Magyarán soha nem látjuk ugyanazt a kriptaszökevényt kétszer. Mindig más lesz a frizurája, ruhája, színe, textúrája. Lehet, hogy az egyik állkapcsa vagy szeme hiányozni fog. A rendszer teljesen dinamikus.

A Capcomnál nem komplett zombimodelleket készítettek, hanem modelldarabokat. Ezeket felhasználva a játék véletlenszerűen építi fel az ellenséget, s a folyamat teljesen automatizált. A környezet kialakításánál a srácok viszont úgy döntöttek, hogy nem használnak ismétlődő elemeket, hanem kézzel alkották meg a várost.

Nem hasznosítják ugyanazt a textúrát újra és újra, minden épület és belső tér kézzel készített, így kellően változatos játszótér áll majd a rendelkezésünkre.

A Dead Rising 3 novemberben jelenik meg, az Xbox One startjakor.

6.
tjames
Annyi jót olvasni róla...de valahogy az első részt a felénél eluntam, a másodikkal már nem is játszottam. Változott valamit az első részhez képest? (nem grafikára gondolok) Miben lesz jobb a harmadik, mint az első vagy második? (játékmenetre értem...) mész-mész, ozt eszetlen hent?
2.
sebtapasz
szerintem a techland játéka sem lesz rossz... de ez odaver! :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...