A Criterion Games fejese, Alex Ward a Twitter-csatornáján leplezett le néhány kukában landolt projektet, a Need for Speed: Millionaire volt közülük az egyik. A játék alapötletét még a Need for Speed: Hot Pursuit elkészítése előtt agyalták ki, a története szerint hősünk friss lottónyertesként megvette volna az összes csúcsverdát magának és a haverjainak.
A Criterion a Freeburn és Top Gear egyvelegének szánta az anyagot, és bár hat hónapon át küzdöttek vele, végül a kukában landolt a projekt - pont azért, mert Ward bevallása szerint is annyira unalmas volt, mint ahogy hangzik: "Nem kell aggódni, nem dobunk el semmit, ami jó."
Emellett kiderült, a Burnout Paradise előtt egy másik Burnout-projekten is dolgoztak, ami a 66-os úton játszódott volna, sőt Ward maga egy Medal of Honor-játék koncepciójánál is közreműködött, ami félig nyitott világgal és részben német kampánnyal kecsegtetett a játékosoknak.
A Criterion Games jövőjéről egyébként nem sokat tudni: a csapat nagy része Need for Speedezik, a maradék munkatársuk pedig legszívesebben elszakadna végre a versenyjátékoktól.
Hehehe.... Láttál te már CoD hírnél kommentekeket? :D
Különben így egyetértek #13-as kommenttel, csak kéremszépen a Shift 2-t próbálta már valaki?! Ja meg annyit, szerintem mindenki tisztában van vele, hogy a NFS nem az Undergrounddal kezdődött, de mára sok ilyen "nagyszabású-versenyes" játék van, emiatt kell elhoznia eme szériának azt a fajta versenyzést, ami az utcákon zajlik, hogy újat tudjon mutatni a többi játék mellett. És ezt a Rivals el fogja.
Nincs még egy olyan játék ami ekkora fikázást kapna és 99%ban megmagyarázzák,hogy az Underground volt a király. Ha most jönne ki megnézném mekkora fikát kapna azért,hogy SINEN!!! ment a gyorsulási verseny. Ehelyett olyan téren volt "ISTENi" az a játék ami a látványtuningról szólt és nem a vezetésről.
De a kedvencem ez a 200al bevenni egy kanyart szöveg. Úristen. Árkád játék ami szórakoztatásról ,meg száguldásról szól ott mi a pi..mat kéne ilyennel leragadni? Miért nem keresnek akkor már Pacmanben Doom féle sötétséget.
Fika-fika-fika. Úgyse veszik meg akkor meg mit sírnak. Mintha nem lenne választék. MW 2012-ben volt zsaruk, kocsik, száguldás, open world. De nem. Oda a 2005ös MW kellett nekik a bárgyú sztorijával amiről most kell megtudnom,hogy annakidején minden MW fan imádta (nekem is tetszett, de mert szórakoztam a játékokkal ahogy most is és nem vettem komolyan:).
Ha jönne Undergorund3 az tuti,hogy nem tetszene nekik. Majd jönnek a okostojások és felsorolnak olyan dolgokat amik a nyuszika sapkájával egyenlőek.
Igazad van lehet jobb lett volna ezt kiadni, de úgy látszik a fejlesztők nem mertek kockáztatni.
Viszont a rosszakat sem. Azokat kiadják.
#1: Attól méghogy új, nem biztos, hogy jó is lenne gyakorlatban.
És nem a need for speed játékokkal van a bajom, (persze leszámítva a gusztustalan burnout paradise need for speed editiont, amit most wanted név alatt mertek kiadni), most is épp a shiftet nyomom, hanem az EA-val van ki a faszom! Age of empires és burnout miatt is!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.