A Valve nemrég jelentette be saját, Steam OS névre hallgató, elsősorban a játékosoknak fejlesztett Linux-alapú operációs rendszerét, most pedig újabb lépést tett a videojáték-ipar és a nyílt forráskódú rendszer közötti rés befoltozása felé, és csatlakozott a Linux Foundationhöz. A 2007-ben alapított nonprofit szervezet feladata a Linux rendszer népszerűsítése és további fejlesztésének támogatása.
A Valve Linuxszal foglalkozó csapatának egyik tagja, Mike Sartain szerint a vállalat komoly befektetője a Linux és a videojátékok házasságának, és a csatlakozás ennek csupán egy részét jelenti. A Valve azt reméli, erőfeszítéseinek köszönhetően a platformon dolgozó fejlesztők új, hatékonyabb eszközökhöz juthatnak majd, és az a hardvergyártókat is a rendszer kiterjedtebb támogatására ösztönzi, ezáltal egy nyílt és elegáns platformot biztosítva a Linux felhasználóknak.
A Valve láthatóan egyre távolodna a Windowstól - a részletekről a HWSW cikkében olvashatsz!
Dx 11 semmi olyat nem tud feature szinten amit az OGL 4 nem...
Valószínűleg a MacOS, iOS és Android fejlesztőket is rettentő hátrányosan érinti az OpenGl használata.
Mondjuk cserebe borul mint az egylabu szek.
De ha nem loki ki a szemed a dx9 es a dx11 kozti 12 fps kulonbseg ugy hogy a dx 11 jovalt tobb feature-t enged akkor szerintem nincs mirol beszelni.
Jo lenne megnezni egy alternativ jovot ahol a linux jar ugyanebben a csukaban mint a win.
Hidd el nekem ott se tepne le a mellkas szort a menetszel amit a sebesseg okoz.
A Windows és a DirectX mindenható!
Ezért használ a Sony és a Nintendo is FreeBSD + OpenGl kombót.
#11: Valakinek úgy érzem megjött a női (ált. havonta érkező) problémája. Semmi gond! Sóhajtsd nagyokat és akaszd fel magad. ^^
win 7, mert a win 8 egy nagy fail volt szerintem.
Amúgy ez a steam OS-t főleg játékokra tervezik?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.