A heti játékmegjelenések és filmpremierek

  • Írta: fojesz
  • 2014. február 24.
  • Megjelenés
Link másolása
Két nagyon fontos megjelenésünk is lesz ezen a héten, elvégre érkezik a Plants vs. Zombies: Garden Warfare, és a Call of Duty: Ghosts Onslaught DLC-je is megjelenik PC-re és PlayStationökre.

De fordítsuk komolyra szót: sűrű lesz péntekünk, ugyanis aznap kerül boltokba a Castlevania: Lords of Shadow második része és a rebootolt Thief is. Utóbbiról már megjelentek az első kritikák, a Castlevaniáról pedig holnap jönnek - reméljük a legjobbakat!

PC:

  • Call of Duty: Ghosts - Onslaught (február 27.)
  • Castlevania: Lords of Shadow 2 (február 28.)
  • Chuck's Challenge 3D (február 28.)
  • Pac-Man Museum (február 26.)
  • Procyon (február 26.)
  • Resident Evil 4: Ultimate HD Edition (február 28.)
  • Shadowrun Returns: Dragonfall (február 27.)
  • The Yawhg (február 27.)
  • Thief (február 28.)


PlayStation 4:

  • Call of Duty: Ghosts - Onslaught (február 27.)
  • Thief (február 28.)


PlayStation 3:

  • Call of Duty: Ghosts - Onslaught (február 27.)
  • Castlevania: Lords of Shadow 2 (február 28.)
  • Magus (február 25.)
  • Pac-Man Museum (február 26.)
  • Tales of Symphonia Chronicles (február 28.)
  • Thief (február 28.)


PlayStation Vita:

  • Nincs megjelenő játék a héten


Nintendo Wii U:

  • Nincs megjelenő játék a héten


Nintendo 3DS:

  • Nincs megjelenő játék a héten


Xbox One:

  • Plants vs. Zombies: Garden Warfare (február 27.)
  • Thief (február 28.)


Xbox 360:

  • Castlevania: Lords of Shadow 2 (február 28.)
  • Pac-Man Museum (február 26.)
  • Plants vs. Zombies: Garden Warfare (február 27.)
  • Thief (február 28.)


Mobil:

  • Shadowrun Returns: Dragonfall (február 27.)
  • Trolls vs. Vikings (február 26.)


Mozipremierek (február 27.):

  • Apáim története
  • Csajkeverők
  • Gyermekeink
  • Non-stop
  • Prince Avalanche - Texas hercege


DVD- és Blu-ray-premierek:

  • Az első igazi nyár (DVD, február 26.)
  • Szupercella (DVD és Blu-ray, február 26.)
62.
62.
Ruga
#61: Hagyd a pöcsbe, kár minden szóért.. járd a saját utad.. ;)
61.
61.
Eszmeletlen, hogy emberekre mennyire hat a mareketing.
Ha valamire azt mondjak jo es folyamatosan ragjak a szajaba(sot egymast spanoljak itt is az emberek), akkor akar mekkora fos is az tetszeni fog neki (lsd far cry 3 assassin"s c. meg a tobbi moslek).
Azert az fc3-at irom mert azzal volt "szerencsem" jatszani (egy cigi-kave kombo utan, reggel kulonbet produkalok a lakas legkissebb helysegeben).
60.
60.
#58: Na a dishonored pont nem volt egysiku.
Gondolom a far cry 3 tetszett, na az az volt.
58.
58.
Dízel
Ma kicsit kiprobaltam, es hat tenyleg vegyes az egesz. annyit elarulok h. nagyon jol lett optimalizalva. az elejen kicsit azt hittem atom szajbaragos cso fps lesz. de csak a tutorialmodig. mondjuk eddig is jutottam. : D talan nem lesz olyan egysiku mint a dishonored.
56.
56.
#49: Sokan úgy vannak a történet értékelésével, hogy:

a. Átjött a lényeg, tetszett. (lehet, túl alacsony volt az elvárás)

b. Nem jött át a lényeg, félreértelmeztem, és emiatt tetszik annyira.

c. Nem értettem belőle semmit, ezért szarnak nevezem.

d. Az ízlésvilágomnak, nem elég kidolgozott és nem elég csavaros. (lehet, túl nagy volt az elvárás)
54.
54.
GAMEROD
Majd jól kipróbálom aztán meglátom mennyiben volt igazuk a tesztelőknek. Legutóbb a Mafia2 eredményei aggasztottak de be kellett látni hogy jogos volt.
53.
53.
FrankBlack
#50: igazad van. Sajnos működik a sokszor gusztustalan marketing gépezet, amivel mossák az emberek az agyát, és próbálják őket idomítani, hogy mit szeressenek, hogy minél többen vegyék azt, amit a nagy cégek eléjük tolnak.
52.
52.
Ruga
Ne izguljatok nagyon jó lett a játék, hozza a thief hangulatot, az újítások is jók. Kényelmesen játszható kontrollerrel. Grafika x360-on 5*. Szóval várjuk a pc-s megjelenést, ott full graffal pazar lesz. :)
Mielőtt kérdés lesz, nem töltöttem le az x360-as vareziót, nem próbáltam ki megjelenés előtt, ez csak puszta feltételezés. ;)
51.
51.
#46: Nagyjabol igen.
Ha nem assassin's field of duty creed akkor -30 pont.
50.
50.
#41: Marmint az epitojatekra gondolsz mert ahhoz pont kell gondolkodni.
Amugy meg az amcsik es a britek is angolszasz kultura.
Ami magaval hozza hogy barmok.
Neezuk meg a commandso 1 et az amcsiknal buko volt auropaban meg tarolt es nepszeru lett.
Az amcsi ostoba muveletlen es erre a szontre probalja eroszakkal lehuzni a tobbieket is ami nagyresz (tisztelet a kivetelnek) a mai fiatalsagon is latszik.
Feloldalas lefosott haj a nadrag ulepe a terden kint a segge tel viz idejen, log a taknya mert alergias meg az oxigenre is, meg elozo este ugy betepett, hogy delig az ajtokat se talalja el de amikor esznel van is. Olyan lassu hogy ket lepes kozt uj padlolapokat lehet lehet lerakni ala.
Na most ezektol mit varsz?
49.
49.
FrankBlack
#46: azért azt se felejtsük el, hogy manapság amelyik játéknak nincs nagyon jó sztorija, az sem kap jó értékeléseket. Magyarul: egy játék nem lehet jó, nagyon ütős sztori nélkül. De ha van egy jó sztori, akkor kapja a magas pontokat akkor is, ha amúgy a sztorin kívül csak egy teljesen átlagos lövölde az egész (vagy akár átlag alatti is lehet, mert ha a jó a sztori akkor máris isten, atom játéknak tartják)
46.
46.
Yanez
#45: Magyarul: ha egy mai játékban nincs sok akció, nem megy a hentelés és gondolkozni is kell, akkor az már mindenképp közepes értékelést fog kapni. Bezzeg, ha egy Call of Thief lenne, vagy Thief of Duty, esetleg Battlethief, akkor meglenne a minimum 9 pont! Welcome to 2014!
45.
45.
Nem semmi gyerekek, amiket olvastam innen, onnan. A kedvencem:

"As you push closer to the truth over the game's eight story chapters, the narrative loses all focus, the mystical mumbo jumbo takes over, and you're left with no real sense of closure."

Magyarul, a kedves cikkírónak, nem jött át a történet lényege. Érdekes, hogy valahol meg épp az ellenkezőjét lehet olvasni. A régi Thief fanok, még nemrégiben amiatt sóvárogtak, hogy semmi misztikus dolog nem lesz a játékban... erre a cikkiró, pont hogy ezt a misztikus vonalat tartja túlzásnak, mivel szerinte, ez teljesen értelmetlen irányba viszi a sztorit...

Vannak tök ellentmondásos tesztek, de én megmondom az őszintét, hogy szerintem túlságosan nagy elvárásokat fektettek a játék elé, főleg a Dishonored után. Abban a játékban sem volt több a sztori egy közepesnél, de remekül elő lett adva és volt benne egy nagyobb csavar, amire ráadásul számítani lehetett. Akció játék/lopakodós játék volt egyben, amiben volt Thief feeling. A Thief-nél meg arról megy a duma, hogy egy idő után unalmas... fogadok azért, mert sokat kell benne sunnyogni. Szerintem az emberek, lusták és türelmetlenek. Ez egy lassú játék, mindig is az volt. És ilyenkor, mikor végre szakítanak a mai trendekkel, az embereknek nem kell. Pedig, beletettek minden segítséget, ha valaki sík hülye az ilyen játékokhoz. Ugyanakkor a HC réteg is örülhet, mert ki lehet kapcsolni a fókusz képességet, a célkeresztet, az automatikus mentést, sőt az egyszeri életet is be lehet kapcsolni.

Szóval, már alig várom, hogy végre én is megtapasztaljam, hogy mitől lett ez a játék annyira középszerű...
43.
43.
GAMEROD
Puding próbája az evés. A demók kimentek a divatból, megmaradtak a gameplay videók, de nekem azok egész hangulatosnak tűntek. Ha nem tetszik akkor majd túladok rajta, de szerintem nincs az annyira elcseszve.
42.
42.
simon 555
#37: Szerintem el kellene törölni a pontozást a fenébe és csak a tesztet meghagyni.
Sajnos a mai világban már nem menő olvasni, de sokkal könnyebben és valósabban el lehet dönteni egy játékról, hogy kell e nekem ha a tesztet veszem figyelembe, nem pedig a pontszámot. Teljesen felesleges oda.
Remélem valami nagy lap majd rájön erre és megreformálják a teszteket azzal, hogy nem lesznek pontszámok.
Kotaku már közel van hozzá az Igen/Nem végeredménnyel, de az még mindig nem elég.
41.
41.
GAMEROD
Majd pont a Britek pontjaira leszek kiváncsi akiknél a Lego az etalon, ahol gondolkodni kell azt már küldik is a süllyesztőbe.
39.
39.
GAMEROD
Hagyjuk már a pontszámokat, majd kijátsszuk oszt kész. Hitman is szar pontokat kapott nekem mégis bejött.
33.
33.
KeXxX
Castlevania + Thief, Non-stop érdekel még, a Szupercellát pedig láttam már :)
32.
32.
Teuton
#10: Ezzel az avatarképpel még azt is elhiszem hogy nem simán előrendelted, de szabályosan évesen előfizetsz a hagymás babra :D

Thief-re vissza: a kritikák egy része olyan dolgokat érint amit patch-el javíthatnak, ha hajlandóak, az talán javítana majd az összképen mire elkészül a GOTY kiadás.
31.
31.
Teuton
#20: Alkalmanként okkal húznak le vagy fel a Metán, lásd a Dungeon Keeper iOS verzióját.
Ahol szerinted ennem nincs igazi oka, kiveszed a 0, 1 és 10 pontosokat és egyből kiegyensúlyozottabb képet kapsz.
30.
30.
Macifasz
A Thief első pontszámai sajna csak egy erősen közepes játékot sejtetnek. :-(

GN 6.8
PC Gamer 7.9
GameTrailers 7.5
Gamespot 6
27.
27.
medson
#3: Az a tudat hasadás
26.
26.
GAMEROD
Kicsit dühös vagyok hogy a Thiefet már idő előtt kiszivárogtatták de akkor is megveszem.
25.
25.
Amugy valahol meg azt irjak a legjobb thief.
Es ahogy nezem az iranyitassal kapcs fikat a kontrolleren szerencstlenkedok irtak.
Azt meg ki nem szarja le, ez egy pc-s cim.
Amugy is a banatos tokom jatszik fps-t, plane ilyet harckocsi kormanyon?
Jo autoshoz, gyepaldahoz, ugribugrihoz esetleg tps-hez.
23.
23.
Az, hogy a thiefet lehuztak paran, nem jelent semmit.
Az ujsagiro azert ujsagiro, mert szeret jatszani, de nem szeret melozni es nem ert semmihez. Amibol kovetkezik, max kritizalni tud de amugy segghulye.
(Sok jatek azert kap magas pontszamot mert kap ropi anyagot. Meghivjak bemutatora, ceges rendezvenyre, ahol a jopenzen megfizettett miniszoknyas ribanc elhiteti vele, hogy ellenalhatatlan a 120 kilos testsulya meg az oklomnyi pattanasai. Amibol 85 plusszos ertekeles lesz.)
En a stalker ota megtanultam, hogy le kel tolteni a "demot" (khm).
Aztan, ha jo, megvenni amugy meg kuka.
A marketing bullshit meg marad a csimpanzoknak.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...