Jön az XCOM 2, és PC-exkluzív lesz

  • Írta: fojesz
  • 2015. június 1.
  • Bejelentés
Link másolása
Folytatódik a 2012-ben feltámasztott XCOM-sorozat, mint a hétvégén kiderült, az XCOM 2-t teaselte nagy erőkkel a 2K Games az elmúlt napokban. A folytatás kizárólag Windows PC-re jön.

Igazak voltak a hírek, tényleg XCOM-bejelentésre készült a 2K Games: a kiadó ezúttal is a Firaxist bízta meg a körökre osztott stratégia elkészítésével. Az XCOM 2 idén novemberben fog megjelenni, egyelőre kizárólag Windowsra, később viszont Linux- és Mac-verzió is várható belőle - ezek pedig a Feral Interactive-nál készülnek.


A történet szerint húsz évvel járunk az Enemy Unknown eseményei után, az XCOM már egy gerillaszervezetként működik, és titkos hadműveletek segítségével igyekszik felvenni a kesztyűt a Földet megszánt idegenekkel, akik nem mellesleg Advent néven építették fel az ő kis kormányzatukat.


Mindez természetesen a játékmenetre is komoly hatással lesz. Ezúttal egy mobilbázison építgethetjük az ellenállásunkat, és miután csak szűkösen állnak a rendelkezésünkre a különböző erőforrások az egyébként sokkal fejlettebb idegenekkel szemben, ezért lopakodásra kényszerülünk. Az XCOM 2 ezeken kívül vérfrissített kasztokat, új idegenfajtákat, modtámogatást és procedurálisan generált pályákat ígér. 

Köszi, Drazhar!

47.
47.
patka21991
#46: Ha az előző rész megjelent konzolra, de a következő nem (lásd most), akkor van értelme oda írni.
Amúgy igazad van, a Total Waroknál sem hangoztatják, hogy PC exkluzív.
46.
46.
markoci555
Létezik olyan hogy pc exkluzív? :D Mármint azt értem ez alatt, hogy egy halom játék nem jelenik meg konzolra, szerintem nem érdemes hozzátenni hogy exkluzív, inkább konzoloknál válik értelmessé a kiváltság.
45.
45.
Sznfctm
Jó látni a mély érzelmi szálat is, ami átszövi a történetet, ahogyan az önmagukkal meghasonlott kommandósok, az emberi faj utolsó utáni bástyái szívüket megacélozva az árnyékból csapnak le az őket megszánt idegenekre, bizonyítva, hogy az emberiség nem kér a szánalmukból, nincs szükségünk sem alamizsnára, sem leereszkedésre más bolygók szülötteitől.
44.
44.
McDuff
én naiv azt hittem vmi új cím lesz...most belegondolva tényleg hogy lehettem ennyire hülye? :D
43.
43.
makkandis
Na jó engem megint megvett kilóra Firaxis, csak egy kicsit legyen több mikromanagement, mint az első részben és garantáltan jó pár hónapig nem fogok más játékra nézni se.
42.
42.
DON GONDOCS
#41: Na látod itt a gond: egy tartalmas es jo jatek. rövid és repetitív. de mint interaktív film, kifejezetten jó.
41.
41.
patka21991
ne beszelj tobbes szamban...
engem amugy pont nem erdekel agrafika. a ps1es jatekaimmal is meg mindig szivesen jatszok a ps3-mon... szojval tolem a the order 420p-ben is futhat, ha egy tartalmas es jo jatek
amugy ha lesz ps4-em biztos beruhazok erre a The Orderre, amikor 2-3 ezerert megvehetem hasznaltan es akkor meg ertem mit eszel rajta.
vegszonak annyit: a vélemény az olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, mégis mindenki szarik rá.
40.
40.
DON GONDOCS
És igen ugyanaz a minimális játékmenet csak látványosan szebb graffal
36.
36.
patka21991
azert nem kellene egy rts jatekot osszehasonlitani egy tps-sel... ez olyan, mintha a marha porkolt izet hasonlitgatnad a wellington belszinhez, ahol csak annyi a kozos, hogy mind a ketto kaja...
miert legyen fotorealisztikus grafika, amikor rengeteg haztartasban a szamitogep nem olyan eros, hogy azzal elbirjon?

#13 enis remelem, hogy szoritani fog minket az ido. es arra is kivancsi vagyok, mi az ertelme a bazis koltoztetesenek. na meg arra, hogy az elozo reszben megfekeztuk az idegeneket, akkor most megis hogyan nottek a fejunkre. :)
35.
35.
DON GONDOCS
Egy kis reklám: nézzetek rá csatornámra. https://www.youtube.com/channel/UCKL7rSmO7STBVKgucGLup-g
32.
32.
Trapyd
Mivel az Order nem játék, hanem egy szórakoztató termék, meghintve némi játékra emlékeztető elemmel, lehet olyan a grafikája amilyen.
31.
31.
DON GONDOCS
http://psnprofiles.com/Simatonimusha
Én ezekkel játszottam.
Gondolom ezekkel már csak találkoztál. De amiket írsz nem valószínű.
26.
26.
DON GONDOCS
#22: Jó de ott nem is lényeg hogy minden részletbe menő játékot hozzanak létre. Arra ott a pc. A konzolra jók az egyszerű de szórakoztató játékok.
22.
22.
Perseus84
Hogy beleszoljak a vitaba es a pc-sek melle alljak: hol lesz neketek olyan h Planescape Torment. Konzolon soha nem tudnak osszerakni olyan fejlett jatszhatosagot mint pc-n. Mondhat batki barmit. Megvan az Enemy unknown de latni rajta h konzol port az egesz ugy lett lebutitva az elso x-comhoz kepest. Ezert ennek orulok. Rrmelem komoly gemet raknak ossze. Nektek meg maradjanak a tps-ek a 8 gombbal.
19.
19.
Chrysh
#18: A vicc az, hogy olyan ostoba, hogy még csak nem is a kategóriájában levőkkel tromfol rá, hanem egy stratégiai játékra (XCOM), TPS-eseket hoz fel.

Ennyire gyökér vagy seggeszki, talán ha úgy érvelnél, hogy ne lehessen kapásból tízféleképpen megtorpedózni az állításaidat, akkor még talán konstruktív vitát is lehetne folytatni veled.
17.
17.
Chrysh
Lassan mondom: Don't feed the troll.
16.
16.
Cipo3
Na ez nagyon szimpatikus. Az előző fantasztikus volt, kicsit a végén másodpercenkénti sűrűségű küldetések voltak unalmasak. Emiatt nekem nem volt újrajátszható.
14.
14.
DON GONDOCS
Most biztos, minden részletre kiterjedő, menedzselést és taktikai lehetőségeket kapunk. A Látványnak meg csak a hardver szab határt.
13.
13.
Tyranio
#10 Technikailag most sem fogunk semmit sem kapni, felveti a kérdést, hogy ki fogja finanszírozni a projektet egyáltalán. De majd meglátjuk.

Azonban remélem nem fogunk ráérni. A hangulatot nagyon csorbítaná szerintem, hogy ha kényelmesen tudnánk működni. Ezért is vagyok kíváncsi, hogy miként fogják megoldani.
10.
10.
patka21991
#6 Szerintem itt nem panikmero lesz, hanem meggyozes/befolyas mero. Csokkentenunk kell az idegenek befolyasat az orszag felett, ami ha nem sikerul, akkor elbukjuk az orszagot es nem kapunk semmit.
Persze lehet nem lesz semmi ilyen es raerunk.
9.
9.
Gykrizsi
Elég pöpecül néz ki, bár egyenlőre nem sok különbséget látok. Az első részt is szerettem, csak az zavart benne, hogy annyira kellet figyelni a pánik szintre, hogy sosem volt időm a küldetéseket csinálni. Mindenesetre tetszetős.
8.
8.
PaprikaJancsi
Enemy Unknown nekem nagyon tetszett, bár hosszabban már kicsit unalmas lesz szerintem.

Rappit,.... egy kicsit visszafogottabban kezeld ezt a konzol ellenességet, mert nekem is bejön a PC, de ezzel inkább visszataszító reakciót váltasz ki magadból, mint PC Gamer, mint sem hivogató.
7.
7.
Freed
#5: őőő...á,hagyjuk :-D
6.
6.
Tyranio
Popmás, azonban arra kíváncsi leszek, hogy a döntések többségét mivel fogják pótolni. Mármint az Unkownban ugye meg kellet gátolni a pánik terjedését és az inváziót késleltetni. A limitált reagálási lehetőségek (3 közül csak egy elrablásra reagálhattál) növelték a feszültséget és a felelősségét a szervezetnek, mert a föld volt a tét.

Ha itt már rég átvették az irányítást a föld felett és a mindennapi élet részeivé váltak akkor mégis mi okunk van sietni vagy döntések között válogatni? Már nem hajt a tatár. No mindegy, kíváncsi vagyok.
5.
5.
rappit
Jó látni, hogy gyűlnek a PC exkluzív címek. Konzolokat megszégyenítő címek jöttek és jönnek, míg a konzol exkluzívok sehol.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...