Új stúdiót nyit az EA, Jade Raymond vezeti majd

  • Írta: fojesz
  • 2015. július 13.
  • Homo Nobilis
Új fejlesztőcsapatot indít az Electronic Arts Montrealban, a vezetését pedig a főleg ubisoftos munkáiról ismert Jade Raymondra bízta. A Motive először a Visceral-féle Star Wars-játéknál segít be.

Új fejlesztőcsapatot indít Montrealban az Electronic Arts, a Motive Studios vezetését Jade Raymondra bízta a kiadó.

Habár a Motive-nál saját címek is készülnek majd, a csapat első projektje egy Star Wars-játék lesz, egész konkrétan Amy Hennignek és a Visceralnak fognak besegíteni a srácok. Raymond nem mellesleg (és valószínűleg ettől nem függetlenül) a Visceral felügyeletét feladatul kapta, és miután szorosan együttműködnek a BioWare helyi fejlesztőcsapatával, az új Mass Effecthez is köze lehet majd.

Jade Raymond tavaly októberben hagyta ott a Ubisoftot, talán nem túlzás azt állítani, hogy ő az egyik leghíresebb játékfejlesztőhölgy. A Ubisoft Montrealnál producerként dolgozott az első két Assassin's Creeden és a Watch Dogson, később pedig a torontói stúdiót igazgatta, ahol a Splinter Cell: Blacklist munkálataiban is részt vett. Habár Raymondot a ubisoftos pályafutása miatt ismerjük a leginkább, már az EA-nél is dolgozott egy darabig - a The Sims Online producere volt.

43.
br1Koo
#38: Hogy te mekkora egy retkes tirpák szerencsétlen gyökér vagy :D
42.
br1Koo
Nem azért fröcsög itt mindenki mert jól néz ki (ami nyílván így van), hanem azért mert egy nő rögtön érdekesebb, ha ambíciózus, és úgymond elérhetetlen egy átlagembernek. Elmész egy buliba összeszedsz valami ribancot megdugod, de akkor sem lesz olyan érzés, mint egy olyan nőt megkapni aki értékes, tehetséges és gyönyörű. Ez teljesen nyílvánvaló, ezért van mindenki oda Emma Watson-ér, nem pedig Kim Kardashian-ér.
40.
Dreadlox
Maradt volna a konyhában.
39.
Az aki meloba/suliba menet nem a retkes nalanal lenyegesen okosabb telefonjat baszatja hanem lat is az tudja, hogy kismillio jobb no maszkal (a nagyreszuk b@szatlanul).
Errol ennyit.
Next...
38.
Sok logotoku recskabajnok.
Ennel tucatjaval rohangalnak jobb nok az utcan.
Ilyen foton ahol profi a bevilagitas es annyi vakolat van a picsara dobva amit mar gletvassal visznek fel ra, meg a 35-eve halott dednagyanyam is jol nezne ki a mostani allapotaban...
37.
GAMEROD
#8: Újkori neoparasztok, nincs ezzel gond, joguk van az élethez.
36.
Razielhu
#13: Nem kételkedem az eredményeiben és nincsenek előítéleteim se csak azért mert egy nő :D

Csak annyit akartam tudni, hogy ő tényleg egy amolyan fejlesztő géniusz-e, vagy csak egy a sok közül (aki mellesleg csinos is). Az AC sikere nem hiszem, h egy másik kompetens fejessel is kevesebb lett volna, a splinter cell blacklist meg egy kicsit fail volt :D

Csak az zavar engem egy kicsit, hogy rengeteg fényt kap a csajszi és rengeteg hír van róla, holott simán beleeshet az átlag közé tehetségileg. Vele egyszintű producerek meg fejlesztők fele ennyi hírnevet nem kapnak, a tényleg kiemelkedő figurák pedig ugyanannyira ismertek.
Tényleg ennyit számítana a külső itt a játékiparban is? :D
35.
Freed
Ja,de az itt jelenlèvők nem az esze miatt sztárolta ès èn sem az eszère mondtam hogy átlagos...hát nekem annak számít.De mindegy is.
33.
Freed
Most mi van???...ez egy átlag nő!Mièrt is kell hasraesni?Akinek erre a csajra áll a cerka,meg így oda van annak a gèpen kívül nem hiszem hogy sok èlmènye lenne :-/
32.
respectpele10
#28: Nem a magyar IGN-re gondoltam.. :D
30.
Chrysh
Nem baj, az a hipotézis, hogy egy GK hírnél egy kezemen meg tudom számolni hány értelmes ember akad a kommentek között, továbbra is beigazolódni látszik. És nem is kell mindegyik ujjamat használni...
28.
kopic
#17: Azért azt be kell látni, hogy MadMiyo elég jól néz ki.;)
24.
A nagy Kuvasz
Szerintem rendesen megszopat itt egyeseket a tudat, hogy a csaj pengébb, mint ha jól értem bármelyikünk. Respekt Jáde-kapu előtt! :D
22.
SLi
#20: remélem a lányodnak is ezt mondod(mondanád) majd, hiába ér el vagy próbál elérni bármit is, akkor is csak egy luk marad
20.
godach
#4: Borzalmas. Nő, és még meg is dugnák. Tényleg, felháborító...
19.
arcadia
Na azért annyira nem csodaszép ne hasaljatok már így meg tőle.. Szép a többi stúdió 60 kilós kockaarcú fiúcska igazgatójához képest és ritkaság ilyen pozícióban egy jó csajt látni. Persze szétnyalnám de nem akkora durranás..:)
18.
DON GONDOCS
Egy női vezető néha sokkal keményebb mint a férfi. Lehet itt nem mennek szabadságra a fejlesztők meg nem lesz facebook munkaidőben. Így lesznek a játékok teljesek, lesz kampány is egy multis címben meg stb... XD
17.
respectpele10
Egy-két komment olyan, mint ami az IGN-es daily, illetve weekly fix-eknél szokott lenni...
16.
kopic
http://m.cdn.blog.hu/id/iddqd/image/mred/csajok/jr/comic.gif
15.
kopic
14.
Chrysh
#13: Csak tudod, aki legörgeti a hírt egy picivel, és meglátja a képet, akkor annak láttán a cerka máris az asztal alját veri, és onnantól kezdve nagy ívben le van tojva, hogy érdemleges munkát is végez. Annyi számít, hogy nagy melle van, és belül hordja a nemi szervét.
13.
SLi
#9: Mégis mi mást csinálna? hiszen csak egy nő..
/s
Amúgy:
She received a Bachelor of Science degree from McGill University in 1998, where she majored in computer science

Sony Online Entertainment

Jeopardy! (Programmer) [10]
Trivial Pursuit

Electronic Arts

The Sims Online (2002) (Producer) [11]

There Inc

There (2003) (Producer/Art) [12]

Ubisoft Montreal

Assassin's Creed (2007) (Producer)
Assassin's Creed II (2009) (Executive Producer)
Watch Dogs (Executive Producer)
The Mighty Quest for Epic Loot (Executive Producer)

Ubisoft Toronto

Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist (2013) (Executive Producer)[13][13][14]

Motive Studios

Untitled Visceral Games Star Wars game[9]

11.
mestermagyar
A magyar gamer mindig punnyad a székében, a billentyűzete előtt elég helyet hagyva annak hogy felálljon aminek fel kell állnia.
9.
Razielhu
Egyébként mi az ő szerepe a játékok készítésében? Ötletek ad ő is a játékokhoz vagy csak mosolyog és reklámoz? :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...