Nyáron indul a Telltale-féle Batman-sorozat

  • Írta: zoenn
  • 2016. március 19.
  • Megjelenés
Link másolása
Megérkeztek az első részletek a Telltale-féle Batman-kalandjátékról. A fejlesztés gyorsan halad, így az első epizód már a nyár folyamán meg fog jelenni. Batman döntéseinek súlya lesz, igazi karakterdráma várható.

Az ígéreteknek megfelelően a Telltale elárult pár részletet a közelgő Batman-kalandjátékról az SXSW Gaming Expón. A fejlesztés gyorsan haladt az elmúlt évben, ezúttal is egy erősen sztoriközpontú alkotást kapunk, amin több író dolgozik egyszerre.

A történet természetesen Batmanre fókuszál, közelebbről is megismerjük a maszk mögött rejtőző embert. Bruce Wayne célja az, hogy Gotham jobb várossá váljon, de a járható út nem mindig egyértelmű; a játékos által hozott döntések következményekkel járnak. Nappal Bruce-t irányítjuk, míg éjjel Batmant. Nappal, Bruce cselekedetei kihatnak majd az ő éjszakai hadjáratára és fordítva.

A sorozat nem kötődik egyetlen más játékhoz vagy filmhez sem. Teljes mértékben a főszereplőre koncentrál, így Robin, Nightwing és a többiek nem is szerepelnek benne, Alfred Pennyworth, Vicki Vale, James Gordon és Renee Montoya viszont igen. Bizonyos karakterekkel Bruce mélyebb, személyes kapcsolatot ápol a magánéletében.

Habár továbbra sem számíthatunk fotorealisztikus grafikára, a régi motort továbbfejlesztették és olyan érzésünk lesz, mintha egy élő képregénybe csöppentünk volna. Az ihletet olyan művészektől merítették a Telltale srácai, mint Jim Lee, Greg Capullo és Neal Adams.

A játék M-besorolást (Mature 17+) kap, szóval nem spórolnak a keményebb jelenetekkel. Az első epizód nyár folyamán jelenik meg.

24.
24.
Futu-Retro
Én már a TWD szériánál csalódtam a Telltale-ben. Naivan azt hittem, hogy tényleg lesz súlya a döntéseimnek, aztán a második végigjátszás alkalmával már láttam, hogy tulajdonképpen tök mindegy mit választok, valami (vagy azonnal, vagy pár perccel később) mindig visszatereli eredeti medrébe a sztorit. Azért ez elég fura, mert ugyebár vannak olyan részek, ahol egy vita alkalmával választhatunk kinek az oldalára állunk. Természetesen a megsértett/leugatott/megfenyegetett fél már 2 perc múlva bratyizott velem én meg nem értettem mi a franc van. Legalább annyiban megerőltethették volna magukat a fejlesztők, hogy elkészítenek vagy 3 különböző sztorit (persze ebben bizonyára sok munka lett volna) és mi a döntéseinkkel "ugrálhatunk" azok között. Pl.: Ha elágazáshoz érünk, akkor eldönthessük, hogy merre megyünk tovább, vagy ha valakivel összeveszünk akkor annak a személynek a segítségére ne számíthassunk...stb. Ja, és jó lett volna ha legalább 3 különböző végjáték van, mert a S01-ben már az első végigjátszás alkalmával nem akartam átkutatni a kislány sapkája mellett heverő szeméthalmot, de nem volt más választásom. Azért ez gáz.
20.
20.
godach
#17: Jó, jó persze. Térjünk vissza erre pár év múlva. Anno egy akciófilmben én sem értettem, miért nem a szerelmét választja a gyereke helyett, amikor dönteni kellett. Így már a TWD-t is teljesen máshogy éltem meg. A játékot és a sorozatot is.
Nem azt mondom én, hogy annyira érzékeny lennék, de voltak pillanatok, amikor szégyen-nem szégyen, görcsbe rándult a gyomrom.
Valószínű, hogy pár évvel ezelőtt ha találkozok ezekkel, akkor nem így élem meg.
19.
19.
godach
#18: Nem feltétlen. Mármint, nem feltétlen kell preferálni valamit jobban. Ha játszani akartam én sem a TWD-t vettem elő. Viszont, vannak azok a pillanatok, amikor elég kattintgatni. Erre pont tökéletes volt a játék. Végig fenn tudta tartani az érdeklődést, bár igaz valamilyen szinten elfogult vagyok, mert ha a poszt apokaliptikus világot, zombikkal keverik, akkor mindegy mi, jöhet. A többi játékuk viszont, nem érdekelnek. Talán majd ez a Batman.
18.
18.
Heldengeist
#16: Nálam egy játék egyensúlyt kell tartson a játékmenet/cselekmény és a történet között. Ha ez borul bármelyik irányba, akkor nálam a játék elvérzett. Ha játszani, akarok, akkor nem animációs filmet akarok nézni kontrollerrel a kezemben, elunom, ha meg nincs sztori, csak úgy megtörténnek a dolgok, akkor céltalan a játék, megint csak elunom.

Mindenkinek megvannak a maga preferenciái, neked ez, valaki meg a klasszikus agyatlan shoot'em'upokat szereti, nálam egyik sem nyer.
17.
17.
crytek
#16: Pedig átlah Walking Dead sorozat rész az összes semmi maradandó
16.
16.
godach
#15: Húhh, pedig az S01 is egy örök élmény marad számomra. Nekem mindegy, hogy film/sorozat könyv vagy játék formájában jön, de ha jó a sztori akkor egy életre megmarad. És a TWD első szériája ilyen. :)
15.
15.
Heldengeist
#11: Én sem vágytam még soha Telltale játékra. Csak párbeszéd és QTE, interakció minimális. Jóformán egy visual novel az egész. Kalandjátékot jó történettel lehet normálisan is csinálni.
11.
11.
B.V.Ampire
valahogy a Telltale játékokat nem szeretem. Jó persze, biztos fenomenális a sztori meg minden, de ez a válaszd ki, mit mondjon, majd nézel egy videót..nemtom..valahogy nem hoz annyira lázba. És persze ugyanazt csinálják, mint a Lego játékok, meglovagolnak egy jó franchise-t és megcsinálják a maguk kis bőrlehúzását.. valahogy az ilyen gondolkodás mindig kiakasztott
1.
1.
crytek
Valami nagy cégtől jöhetne már egy új Batman.
Repcsivel, motorral ,vizí járművel GTA nagyságú városban (Gotham + a toldalékok :D ) és lenne sok sok sok küldetés.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...