A Microsoft több Xbox One-prototípust is tesztel?

  • Írta: Shifty
  • 2016. április 22.
  • Pletyka
Link másolása
Hiába állította Phil Spencer, hogy nem hisznek az Xbox One ráncfelvarrásában, mégis újabb és újabb pletykák kapnak szárnyra a konzol módosított változatáról. A The Verge szerint a Microsoft most épp több új prototípust próbál ki.

Április elején Phil Spencer még azt nyilatkozta, hogy nagyon elégedettek az Xbox One teljesítményével, így nem terveznek válaszlépést a PS4K-ra. Spencer akkor elmondta, nem igazán híve az olyan megoldásoknak, amit "Xbox One és félnek" lehetne hívni. Szerinte ugyanis csakis nagyobb változásoknak, nagyobb lépéseknek van értelme.

Ennek ellenére nemrég kiderült, hogy a Microsoft mégis valamiféle újrahangolt Xbox One-on ügyködhet, a Federal Communications Commission ugyanis két új gépet is bevizsgált (a Microsoft kérésére), amelyek ugyanazt a vezeték nélküli chipet használják, az egyik géphez pedig konkrétan az Xbox One felhasználói útmutatóját mellékelik majd.

És akkor most ezt is sikerült fokozni, a The Verge munkatársa, Tom Warren ugyanis arról számolt be, hogy megbízható belső forrásuk szerint a Microsoft többféle Xbox One-prototípust is tesztel. Ennek a tesztnek az a lényege, hogy a redmondiak megvizsgálják, hogy egyes alkatrészek cseréjével milyen teljesítménynövekedést lehet elérni. Pont úgy, mintha otthon a PC-dben mondjuk VGA-t cserélnél.

37.
37.
s4jtqkac
Én örülnék egy 4kready xboxnak, így is viszonylag sok filmet veszek a storebol, de ha végre lehetne fentebb lépni én nem maradnék le.. Tény, h a játékokon a 4k még várat magára, de engem nem is kifejezetten az érdekel.. Filmekre nem sajnálom azt a pénzt, mert az egész családra leosztve szerintem megéri, de tuti nem költenék egy valag pénzt egy proper pcre csak azért, h szebben fussanak a játékok amik csak engem szórakoztatnak..
36.
36.
Galdech
35.
35.
godach
#33: Régen nem a sok kis ... -nak gyártották a játékokat, hanem kifejezetten felnőtt tartalom volt?
34.
34.
Heldengeist
#33: Légy szíves, ne kezdd el a régen minden jobb volt marhaságot.
33.
33.
Csoki80
Jó lenne ha inkább azzal foglalkoznának, hogy normális játék jelenjen meg. Ps2 -es idők óta semmit nem változtak a játékok, a felbontás és az effektek nőttek csak, és persze butultak na meg könnyebbek lettek, hogy a sok kis ... is tudjon játszani...
32.
32.
ADMlN
#31: Ezek a kijelentések általánosságban is igazak. A nagyobb felbontás általánosságban is élesebb képet eredményez, ahogy a nagyobb framerate is általánosságban folyamatosabb mozgást, és így tovább... Amire te gondolsz az az, hogy pusztán ezen adatok alapján nem lehet két különböző játékot megítélni, amivel egyet is értek.
Nekem a művészileg a mai napig olyan játékok a kedvenceim mint a World of Warcraft vagy a Gravity Rush, pedig technológiailag egyik sincs a toppon.
31.
31.
Heldengeist
#30: Ha ugyanarról a játékról beszélünk, akkor igen. Általánosságban viszont nem.
30.
30.
ADMlN
#29: Már hogy a viharba ne következne ezekből semmi? Természetesen a művészeti stílus és a design adja az alapot, de mivel ugyanazon játék portjairól beszélünk, ezért ezek adottak. Innentől kezdve a felbontás tisztább képet ad, a framerate jobb reszponzívitást és folyékonyabb kinézetet a jobb ambient occlusion pedig valósághűbb textúrákat eredményez... stb.
29.
29.
Heldengeist
#28: És ezekből az egzakt számadatokból sem következik közvetlenül semmi. Pláne, ha olyan szubjektívumok is belépnek a képbe, mint dizájn, művészet.
28.
28.
ADMlN
#26: Felbontásban, framerateben, a tesztelállás minőségében és még sorolhatnám. A lényeg, hogy egzakt adatok alapján. A pénz az teljesen alkalmatlan rá, mivel az egyén szubjektív megítélésén múlik. Én a kőművest sem pénzben mérem hanem, hogy mondjuk milyen szépen rakja a falat.
A minél többe kerül, annál jobb dogma meg már régen sem volt igaz, nemhogy ma. Persze annak aki ezen szocializálódott, annak biztos objektív mérőszám a pénz.
27.
27.
dzsiádzsó
Én grafika buzi vagyok, de azért emlékeim szerint egy okosórába több kraft van, mint anno szeretett ps2-es konzolomba volt, mégis elég korrekt kis gyerekkort tudtam le vele, szóval engem nem zavarna, hogy a konzolgyártók átálltak egy pénznyelő üzleti modellre és egy közepes pc hardverével támadtak anno, ha lenne rá jó játék, de sajnos maguk a fejlesztők is átálltak valami új üzleti koncepcióra, pedig régen úgy tűnt mintha digitális művészek, történetírók, designerek lennének, de mindenképp egy új korszak úttörői, akik büszkék arra, amit alkotnak, ma egy videojáték fejlesztése egyszerű gazdasági folyamat, persze mindig a pénzről szólt a dolog, de nem csak és kizárólag és voltak prioritások is, nekem ezeket a mai gépeket, játékokat nem a torkomon, hanem max a wc-n fogják letolni, mert annyit is érnek.
26.
26.
Heldengeist
#25: Azért a grafika milyensége egy minőségi jellemző. Egy jobb, de drágább kőművesen is azt fizeted meg például, hogy szebben és/vagy gyorsabban dolgozik. Ez nem jelenti azt, hogy a váltószám Ft/°-eltérés a merőleges-függőleges-vízszintestől. Ettől még létezik valós különbség, ami pénzt ér. Persze eleve szubjektív, hogy mekkora különbség kinek mennyit ér.

Meg egyébként is, hogyan mérnéd te a grafika minőségét? Rajzolási távolság/elemszám? Felbontás/framerate? Textúrafelbontás/modell-poligonszám?
25.
25.
ADMlN
#23: Azért az bámulatos, hogy te pénzben méred a grafikai minőséget. Mi a váltószám? 10Ft/100pixel? 5Ft/fps? 20Ft/shader?
24.
24.
Seggeszkexkluzív
#5: Én pártatlan vagyok ebben a helyzetben, mert szerintem sincs jelentős különbség a 2 gép között, talán a felbontás. Dehogy az xbox húzócíme a quantum break se lett olyan amilyet várt az ember az már kiábrándító, persze jól néz ki csak semmi különleges, majd Talán a gears 4 vagy Scalebound kihasználja a box lehetőségeit, bár hozzáteszem a Tomb Raiderel már odatette magát a box Meg a Halo 5 is szépnek mondható. A ps4 meg ugye majd az uncharted 4el fog nagyot dombortani, bár szerintem a killzone 4/infamous is egész jól nézet ki a Mostani Rachetról nemis beszélve. Nemis vártam akkora ugrást mint régen ps2 és ps3 között és nem is ez a lényeg, inkább olyan játék kínálatot ami ps2őn volt, ott is volt rengeteg közepes kivitelezésű de szórakoztató játék.
23.
23.
Codehook1337
#16: Vegyel mar vissza kicsit... en a ps4 es xbox one kozott re ertettem, de a pc es konzolok kozott sincs olyan kulonbseg ami 2-3 szazezer forintos kulonbseget eredmenyezhetne... soot meg 50e ftos kulonbseg sincs :D
22.
22.
logic5
21.
21.
Norbiii
#13: Én sem látok! Na ezek azok a különbségek,amik nekem nem (nagy) különbségek! Keresem, de nem látom, ha olyan nagyon nagy és hatalmas különbség lenne, azt már csak látnám....mind a három, mintha ugyanaz lenne. Én ott ezt látom :)
20.
20.
Mekee85
#19: Ha... Volna...

Nem.
Akkor mondhatnánk azt us, hogy HA eleve a ps3 akkori árazintjén jöttek VOLNA olyan szintü hardverrel, nem lenne ez.
De igy hiába cifrázzuk, aki befizetett rá, az át lett b*szva.
Nemigen emlitették hogy csak pár évet fog kihuzni.
Sonynála vr miatt nyilván ràjöttek hogy ez nagyon karcsu, sima 1080p ben nem tud megmozditani semmit 60 frémmel, nemhogy két szemre külön képet. Mert itt már nem lehet eltusolni a 60 frémet, vrnél az a minimum, nincs bullshit duma, hogy dehát moziszerübb.
A 4k gaming meg főleg messze van, ahoz a jelenleginél egy 6x erősebb gép kellene minimum.
Elvégre pcnél is a 4k gaming nagyon high end cucc, csak egy vga 2 ps4 ára :)
17.
17.
strike19
#5: Rossz időben jöttek ezek a konzolok az biztos.A Full HD korszak végén a 4K hajnalán.
Vr meg kb abban az évbe jelentettékbe ,hogy megjelent PS4 és XBOX ONE (kb:2013)Szerintem a mostani PS4 és Xbox ONE generációval nincs akkora baj.
Szerintem a konzoloknak sosem jártak előrébb a PC gaming-nél kivéve a XBOX 360 és PS3 konzolgenerációt.
Megjelenés után elkellet 4 évnek telni mire be érték a PC-k.
De ez nem is a PC hibája volt hanem a játékfejlesztők ócska PC portja miatt volt leginkább.
Én nem várok újabb PS4-et.De a Sony-nak érdeke ,hogy legyen ,mert el kell adni a sok UHD 4K Blu-ray meghajtót amik a PS4K-ba lesz beleszelve.
MS nem akar lemaradni róla ,mert a HD DVD vs Blu-ray háború még mindig mai napig nagy sebeket hagyott bennük.
16.
16.
ADMlN
#13: Ha te nem, akkor látogass meg egy szemész szakrendelést.
PC-n jobb a rajzolási távolság, élesebbek a távoli tárgyak, sűrűbb az aljnövényzet, nem csak a direkt árnyékok jobbak, de az ambient occlusion is. Szebb a haj és a szőr tesztellálása is, nomeg kétszer akkora fps-sel fut.
Természetesen őrült egy konfig kell hozzá, de a különbségek valósak.
15.
15.
Stranger
#14: 4k-ra senki sem fog lecsapni, max VR-re. De az MS-t tényleg nem érdekli a VR konzolon... legalábbis eddig nem nagyon mozdultak rá.
14.
14.
leviske
Engem azért meglepne, ha lekövetnék a PS4K-t. Az új üzletpolitikájuk alapján arra számítanék, hogy a VR-hoz és a 4K-hoz megtartják a Windows-t. Elvégre a 4K-ra se fog minden aktuális PS4 tulaj lecsapni (pláne, hogy feltehetően nem $399-re lövi be a Sony).
13.
13.
Codehook1337
#11: Te tenyleg latsz emlitesre melto kulonbseget? :D
12.
12.
Lorthirash
#11: Mert itt nincs framerate a 60 fps az pc-re vonatkozik itt.
11.
11.
Ooorky
#8: Miért nem ezt linkelted?

https://www.youtube.com/watch?v=9tdG7xC4SLc
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...