Doom - részletes bemutatón a SnapMap

  • Írta: Shifty
  • 2016. április 26.
  • Videó
Link másolása
Vészesen közeledik a számozás nélküli új Doom májusi megjelenése, a játék kampányából és az E3-on bemutatott SnapMap pályaszerkesztőből azonban még mindig alig láttunk valamit. Az id Software ezen kíván most változtatni.

A Bethesda és az id Software is tisztában van vele, hogy a hetekkel ezelőtti publikus multiplayer béta mellett időszerű lenne, ha valamit mutatnának a játék kampányából is, hiszen arról a tavalyi E3 óta nemigen lehetett hallani. Éppen ezért indított új sorozatot a fejlesztőcsapat és a kiadó, így egy Twitch-közvetítés keretén belül bemutatták a játék pályaszerkesztőjét, holnap pedig a kampányból is kapunk egy friss ízelítőt.


A Doom SnapMap módja teljesen szabad kezet ad majd a játékosoknak a pályák és egyedi játékmódok tervezésében. A legapróbb elemig, a legutolsó játékszabályig, mindent mi magunk határozhatunk majd meg benne. 

Holnap aztán folytatódik a streamelés, akkor ugyanis a játék producere Marty Stratton, és kreatív direktora, Hugo Martin mutatnak friss jeleneteket a Doom kampányából.

A teljes játék május 13-án jelenik majd meg PC-re Xbox One-ra és PS4-re.

5.
5.
#4: Félre ne érts, csak a saját hülye véleményemet írtam le :D a kampányt még én is
4.
4.
overdosed90
Ez van uraim! Én azért várom! :)
3.
3.
#2: Szégyen egy ilyen nagy névnél.
2.
2.
Drazhar
#1: Pont azoknak. Mivel manapság az eladások több, mint 2/3-a (ha nem még több) a két nagy konzol között oszlik el, aztán a pc. /Mármint ha csak abból a szempontból nézzük a "kinek készül" kérdést, hogy gazdaságilag a kiadó oldaláról nézve/
1.
1.
Na ezt vajon kinek készítették? A konzolos lurkók biztos ellesznek vele.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...