Frissítve: Bezárt a Sleeping Dogs fejlesztőcsapata?

  • Írta: fojesz
  • 2016. október 20.
  • Pletyka
Link másolása
A vártnál hamarabb ért véget a Smash + Grab próbahétvégéje, a játékot fejlesztő United Front Games ugyanis lehúzta a rolót állítólag. Azt még nem tudni, hogy mi lesz azokkal, akik befizettek a multiplayer bandaháborúra.

Ilyet sem látunk minden nap: a GameSpot értesülései szerint épp az ingyenes próbahétvége kellős közepén zárt be a Smash + Grab fejlesztőcsapata, a United Front Games. Hogy miért kellett lehúzniuk a rolót a kanadai srácoknak, azt nem tudjuk pontosan (csak sejtjük), mindenesetre a Smash + Grab már nem vásárolható meg a Steamen. Az sem világos, hogyan kárpótolják majd az Early Accessben futó játék vásárlóit.

A United Front Games 2007-ben kezdte meg a működését, első játéka a ModNation Racers című kartjáték volt. Ők fejlesztették a játékosok körében nagy sikert aratott Sleeping Dogst, az utolsó nagyobb munkájukként pedig a LittleBigPlanet Kartingot rakták össze. Azóta főleg portokkal foglalkoztak, a Sleeping Dogs multis mellékágának szánt Triad Wars fejlesztését végül nem fejezték be. Úgy néz ki, a Smash + Grab is hasonló sorsra jut.

Update! A fejlesztők közzétettek egy megerősítésszerű posztot, amelyben azt ígérik, a Steamen keresztül mindenki visszakérheti a Smash + Grab árát.

25.
25.
crytek
#24: Jaja és azokat is csak 5$ vagy az alatt :) :) :)
24.
24.
Extol
Ezért éri meg inkább csak egyjátékos játékokat venni
23.
23.
DON GONDOCS
#1: Szeretnék én olyan közepes játékokat, mint a Sleeping dogs.
22.
22.
DollSyndrome
Imádtam. Kétszer platináztam ki.
21.
21.
kekesi
Egyébként a karakterek terén a jót, nem fogalmaztam meg jól, az tény, hogy Wei volt csak komolyabban kidolgozva, de a többi szereplőnek is megvolt a maga helye és fladata. A sztori pedig teljesen jó volt, nem zseniális, de teljesen korrekt. Mondjuk a 2 DLC valóban közepes lett. Amúgy lehet azért tetszett ennyire, mert elvárások nélkül ültem be elé. :) Az elején én is közepesnek tartottam, da a végére, pozitívan csalódtam. Amúgy az tény, hogy nincsen GTA szint. Ha open world akkor nállam továbbra is a GTA az etalon, azon belül is a San Andreas és az IV.

#16, 18 +1
19.
19.
Skygameboy
Számomra az SP-t egyedül a történet vitte el kb a feléig de szerintem is bozasztó uncsi volt a játék menet. Ez miatt is nem fejeztem be.
18.
18.
shatterhand
#9: Jatekmenet unalmas? Mivel jatszottal? Volt itt poloska telepites, mobil bemeres, csomagtartoban hanytatas es kozben jo kus bunyo meg kocsikon ugralas. Ehhez kepest az atlag gta kuldetes(kuldetes!, nem szabadon maszkalas!): menj oda, lodd le.
17.
17.
shatterhand
Járműfizika volt az egyetlen baja.
Kedvenc sandbox játékom. Sose unatkoztam benne.
16.
16.
Chrysh
#13: Wei Shen volt am :D

Mellesleg nem tudom Paprika, hogy te mivel játszottál, de a kettősügynök Wei Shen egy kellemes karakter volt. Oké, a többinek nem volt nagyon rétegelt személyisége, de pl.: maga a sztori elég fordulatot tartott ahhoz, hogy nemhogy továbbvigyem, de egyenesen belefeledkezzek abba, hogy mennyi ideje játszok épp egy adott napon. Erre pedig külön rátett egy lapáttal az iszonyatosan jó harcrendszer, amihez hozzájárt az is, hogy a környezetben levő tereptárgyakat felhasználva durva kivégzéseket csinálhattál. Bár a harcrendszert megsínylette a középszerű fedezékrendszeres lövölde. Aztán a főszál mellett meglepően kellemesek voltak a kis apró mellékküldetések. Szóval jah nem volt egy GTA V, azt aláírom, de pl.: a GTA IV-re simán köröket ver.
15.
15.
shatterhand
#1: Kőzepes? Közepes, ha már használsz ékezezet.
13.
13.
giga321
Hangulatra nagyon jó volt és basszus micsoda ost-je volt. A városban volt, hogy órákon át csak motoroztam. Sajnos nekem az egyik küldetés ultrabugos lett és nem is tudtam tovább jutni. És az is igaz mondjuk, hogy én sem emlékszem még csak a főszereplő nevére sem :D Wong volt talán?
10.
10.
coderman
Basszus de kar, pedig tok jo volt a Smash Grab, beleraktam vagy 20 orat.
8.
8.
crytek
#4: Pedig elkéne mert nem úgy néz ki ,hogy a Square Enix bármit is akarna a címmel.Inkább a szokásos évenkénti folytatásait erőltetni ezt mellőzve.
5.
5.
KőbányaKispest
#2: Nem volt az több közepes játéknál. Bárhogy szépited.
4.
4.
kekesi
#3: Van kiadó aki a jogokat birtokolja. Nem hiszem, hogy el fogják adni...
3.
3.
crytek
Remélem a jogokat megveszi valaki meg remek game a Sleeping Dogs.
Deep Silver adja magát lassan minden jogai náluk lesznek :)
2.
2.
kekesi
#1: Azért a Sleeping Dogs több volt mint közepes. Kaptunk egy izgalmas történetet , pörgős, akciódús küldetésekkel, jó karakterekkel. A mellékküldetések is egész jól illeszkedtek a sztori (legalábbis egy részük). A hangulatra sem lehet panasz. A harcrendszer pedig kiváló lett. A grafika is hozta a kötelezőt. Egyedül a járművek irányítása volt borzalmas, illetve a törésmodell... Meg volt benne pár fura bug. Összességében viszont nagyon jó lett. A csapatot pedig sajnálom. Lehet emiatt soha nem lesz folytatás. Valamiért a kedvenc open world játékaim fejlesztői sorra zárnak be. TeamBondi(L.A. Noire), UnitedFront(SP), Pandemic(The Saboteur)...
1.
1.
zimonyini
Nem kár értük, a munkásságuk kőzepesnél nem jobb. Abból meg van elég.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...