E3 2017: Jöhet még egy kis CoD: WWII gameplay?

  • Írta: Shifty
  • 2017. június 15.
  • Videó
Link másolása
Ahogy az várható volt a Call of Duty: WWII bejelentése után az Activision és a Sledgehammer csapata Los Angelesben mutatta be a játék multiplayer módját, amiről most két újabb felvételt tudunk mutatni

Fojesz tegnap részletesen bemutatta a második világháborús Call of Duty eddig ismert multiplayer részleteit, így ne is nagyon húzzuk az időt, lássuk a két vadonatúj gameplay kedvcsinálót! 

Az első egyébként a Team Deathmatch-et, a bajonett használatát és az egyéb újdonságokat mutatja be, míg utóbbi a Domination játékmódra van kihegyezve.

A Call of Duty: WWII november 3-án jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra. A játék multis traileréért és a PS4-es béta dátumáért ezt a hírünket érdemes visszanézni, míg az első gameplay pillanatokat itt találjátok meg!

46.
46.
Beniciodeltoro
Grafika cartoon network, Gyalogkakukk jobban néz ki :))

https://www.youtube.com/watch?v=xNh3bOwDNmk
45.
45.
DON GONDOCS
#40: Az infinite warfareben is volt életerő csomag :)
44.
44.
Firsttime
#43: Most már nem veszek codot, megvárom ezt. Addig meg valahogy csak kihúzom overwatchal, :D Elhiszem neked, hogy kemény a hc mód. De majd meglátjuk itt mit tolnak a képembe. Valakinek már írtam, meg fogom venni megjelenéskor, aztán ha nem tetszik szépen refoundolom. Vagy nem tudom. Az a baj nekem szívem csücske minden második világháborús film, sorozat, játék, doku film, érted minden. És nekem most karácsony van :D De mindezek ellenére azért nem szeretnék úgy játszani, hogy MEH... Majd meglátjuk, egyelőre optimista vagyok.
43.
43.
#42: Amilyen sebzés van, csoda hogy ha eljutok élve a bombáig nem hogy rambozzak. HC módban nem nincs regen, azt lenne érdemes játszanod.
42.
42.
Firsttime
#40: Cod1 ben volt health bar. Meg uo-ban is. Kettőtől kezdődött a visszatoltos dolog. Health pack lelőtt enemyből pottyant. De az sem teljesre töltötte vissza. Abszolút jól működött a rendszer. Sd-ben elég nagy nehezítés ha belegondolsz. Kapsz két skulot utána már nem tudsz rambozni.
41.
41.
shatterhand
#39: A cod multiban rengeteg variáns van. Mivel az IW-ben is van HC mód, sztem itt is lesz. Na ott nincs visszatöltődés
40.
40.
#39: Hogy gondolod? Legyenek életcsomagok? Lehetne, engem egyáltalán nem zavarna, de tudtommal COD-ban sosem volt ilyen és szerintem a többség pörgést kedveli (a vásárlókra gondolok).
39.
39.
Firsttime
#38: Pedig pont a multiban lenne érdekes. :(
38.
38.
#37: Csak a kampányban lesz, a multi sokkal szabadabb lesz.
37.
37.
tupaccc
És hol a nem-visszatöltődő élet dolog? Az csak kamu volt? Kár érte, örültem volna neki
34.
34.
Firsttime
#30: Nem tudom miért gondolod, hogy most hallkok erről először. Pavlov, casino, italy jó kis mapok voltak. Cb-ztünk is rajta sokat. Foy, kursk, Berlin meg mind base assault mapok. Nem sd-k. Cod 2 meg nem volt fos, csak más volt. Vagy 8-9 ezer órám van cod1 uo és cod 2 ben. Légyszíves ne akard már bemutatni nekem.
33.
33.
Beniciodeltoro
COD4-es pályák pl elég faszák voltak régen, hasonló típusúak mint pl a Strike, Crossfire, Ambush, penge éles grafikával rohadt jók lennének, de még a felújított változat is olyan homály mint megannyi ps3-as szemét.
Sajnos erre a darálásra van igény.
31.
31.
Beniciodeltoro
#27: Nekem is rohadtul bejön az AG, de bízom benne hogy több buzizás nem lesz benne.
Szerencsére a Fargoban és a Better call Saulban még nem húzzák seggbe egymást.
Ráadásul másnap fent van a felirat, azt díjazom.
#30
Ahogy mondod, cicázós tyúkudvar :)
Nyitott tér kellene, sok romos épülettel, nem ilyen lépsz kettőt és rspwn.
30.
30.
joshfeed
#25 Látszik, hogy te is csak az alap gamével toltad a multit kiskorodban.
#25 COD1: United offensive kieg. esetleg ???
Foy, Kursk, Pavlov, Kharkov, Cassino, Berlin, Italy, Sicily stb...
Bár gondolom ezekről a gyári mapokról most hallasz először.
Ezek még multi mapok voltak nem pedig cicázós tyúkudvar.
A COD2 pedig már f*s volt, úgyhogy ne is említsük.
29.
29.
#28: Az első hónap után marad a tdm, kc meg s&d és ha pc-n sikeres lesz talán fél évig átlag 4 ezer játékosa.
28.
28.
Firsttime
#19: "ezért meg nem érdemes venni egy szoftvert"
Én azthiszem megveszem steamen. Megnézem milyen modok meg pályák lesznek, oszt ha szar, megy a refound.
27.
27.
Firsttime
#22: Fel se hozd azt a részt az American gods-bol. Konkrétan majdnem hánytam... Alapvetően tetszik az a sorozat, főleg a képi világa. A kameraallasok faszak nagyon. De ez... Ahhh...
26.
26.
Firsttime
#25: Pedig igazuk van. Nézz meg egy cod 1 vagy 2 pályát, a felépítése üvölt arról, hogy sd-re van kihegyezve a pálya. Míg a mostani codokban, ebben is, a pályák felépítése a tdm gyors tempójára van megalkotva. Látni. És bizony ez a fajta jatekstilus nekem sem a kedvencem.
25.
25.
Schwag
"Zart koru palyak meg daralas de szar" jezusom a cod 1-2 ugyanez volt :'DD tiszta baromsag amit par ember allit :'D
24.
24.
Doc.
$$$ szép kis ugribugri kíváló fegyverhangókkal
23.
23.
joshfeed
Tipikus szűk, zárt körbe-körbe takony pálya, mint ahogy mostanság szokott lenni.
Maradok az ezeréves COD1-nél vagy Red Orchestra.
21.
21.
DON GONDOCS
#19: Attól félek énis hogy csak tdm-re megy a többség. Pedig ha lenne olyan játék d ahol nincs Killstreak meg perkek akkor az se zavarna.
19.
19.
Beniciodeltoro
#15: Mi történt ezeknél, felvettek embereket a kreatív csapatba ?
Nem is igaz hogy kitalálták ezt a War módot, szinte évről évre csak a zombikat tolták.
De egy fecske nem csinál nyarat, a többség a tikketteket szedi körbe körbe, vagy tdm-ezik.
2 meccsig ha lekötne, ezért meg nem érdemes venni egy szoftvert.
PES18-al el leszek a PES19-ig :P
18.
18.
#15: Nem érdemes a srácra odafigyelni, az ilyen anticod kommenteknek szentelte az életét. Csak a BF jó, mint a gyerekek.
16.
16.
DON GONDOCS
#7: https://www.youtube.com/watch?v=SLVU4z4VSQA
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...