Elérhető a DOOM VFR, itt a gépigény is

  • Írta: zoenn
  • 2017. december 3.
  • Gépigény
A Skyrim VR után megérkezett a Bethesda második virtuális valóságra épülő játéka, a DOOM VFR PlayStation VR-ra és HTC Vive-ra. A már ismerős játékot teljesen átírták a headsetekre, ilyen közel még nem éreztük a démonokat.

A DOOM VFR az id Software tavalyi nagy sikerű FPS-ének portja, amit kimondottan a VR-headsetek kedvéért tervezték át. A Marson található UAC-létesítményen kitör a pokol, mármint szó szerint: egy névtelen katonával teszünk rendet, számtalan démont kiirtva és még a kénköves alvilágba is ellátogatunk.

A VR-verzió elénk falánk jószág, egy Intel Core i5-ös proci és egy GeForce GTX 1070 alatt nem érdemes belevágni. Még jó, hogy egy PlayStation VR-ral a tarsolyunkban nem kell a gépigény miatt aggódnunk. Sajnos az Oculus Rift-tulajok ezúttal hoppon maradtak.

Minimális rendszerkövetelmények

  • Operációs rendszer: Windows 7/8.1/10 (64-bites verziók)
  • Processzor: Intel Core i5-4590 vagy AMD FX 8350 vagy jobb
  • Memória: 8 GB RAM
  • Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 1070 / AMD Radeon RX 480 vagy jobb
  • Merevlemez: 17 GB szabad hely


Ajánlott rendszerkövetelmények

  • Operációs rendszer: Windows 7/8.1/10 (64-bites verziók)
  • Processzor: Intel Core i7-6700K vagy AMD Ryzen 5 1600X
  • Memória: 16 GB RAM
  • Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 1080 / AMD RX Vega 64
  • Merevlemez: 17 GB szabad hely
Modern Android-fejlesztői képzés indul - végre Kotlin-alapokon
A Java múlté, az Android elsődleges nyelve immár hivatalosan is a Kotlin. A HWSW új online képzésével egyszerre ismerheted meg a Kotlin nyelvet és az androidos mobilfejlesztést.
21.
20.
delphijos
#18: "Amúgy szerintem az X360 egyáltalán nem volt exclusive szegény. "

Ezt nem is mondta senki, csak az MS ilyen téren az utolsó egy-két évben eléggé elengedte ezt. Amúgy parttalan vita ez. Nincs olyan komolyabb statisztika hogy ki, mi alapján választ konzolt. Én az exkuzív címekben inkább pozitív marketing üzenetet érzek. Nem az van hogy "nesztek itt a hardver, fejlesszetek rá". Kicsit hasonlónak érzem az UWP-t. Pumpolják az embereket hogy fejlesszenek rá, közben ők sem teszik igazán. Egy-egy exkluzív ( inkább mondanék SAJÁT FEJLESZTÉST ) azt mondja hogy a gyártó is "hisz" a saját platformjában. De ez csak saját vélemény, nem szándékozom hitvitába belemenni.
19.
McDuff
Azért azt ne felejtsük már el, hogy ezesetben egy rohadt képernyőről beszélünk a szemed előtt, ez olyan mintha egy játékot mondjuk csak SteelSeries egérrel játszhatnál vagy csak LG monitoron adna képet! Ezek a VR headsetek perifériák, ráadásul egy új technológiát képviselnek, ezzel korlátozni ezeket, nettó kicseszés, sztem köze nincs a lenti témázgatásnak ahhoz, amit ezzel, ezek meg mertek lépni.
A Steam box sikeres lett volna és ugye Vive csak arra lenne, akkor mondjuk megérteném, akkor más lenne a helyzet.
8.
zozo76hun
ez most a normal doom, vr alatt, vagy valami butitott doom game?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...