23 gigás javítással indít a Kingdom Come

  • Írta: fojesz
  • 2018. február 12.
  • Letöltés
Az első helyzetjelentések (és a készítők megerősítése) szerint 23 gigás javítást kell majd letöltenünk a Kingdom Come: Deliverance-hez az első napon. A patch majd' minden területen belenyúl a játékba.

Hivatalosan csak holnap jelenik meg a Kingdom Come: Deliverance, azonban vannak, akik már most játszhatnak a játékkal: ők szellőztették meg a ResetErán, hogy a cím első napi javítással indít, amely 23 gigás letöltenivalót jelent.

Az 1.01-es verziószámot viselő tapasz minden régiót és platformot érint, és majd' minden területen belenyúl a játékba. Ennek megfelelően újabb eseményeket ad hozzá a Kingdom Come világához, javítja a párbeszédek animációit, újrabalanszolja az XP- és pénzosztást, illetve a fegyverek és páncélok statisztikáit, fejleszt a harcon és az NPC-k reakcióidején, lehetővé teszi az íj használatát lopakodás közben, és egyéb bugokat is befoltoz.

A fórumon a Deep Silver PR-ese, Will Powers is megszólalt, aki szerint a patch az elmúlt hat hét fejlesztői munkáját tartalmazza. A fejlesztőknek akkor kellett ugyanis leadniuk az aranylemezt, hogy az időben sokszorosítani tudják, ahogy azonban az lenni szokott, a munka korántsem ért véget, bőven maradt javítanivaló a következő másfél hónapra is.

Azt is igyekezett leszögezni, hogy a motor működésének köszönhető, hogy ilyen nagy lett a tapasz mérete. A CryEngine 2 GB-os fájlokba csomagolja a játékkal kapcsolatos adatokat, és a legkisebb módosítás is megköveteli, hogy az érintett csomagot újra letöltse a felhasználó. Mivel az 1.01-es javítás sok különböző területet érint, "lényegében a játékosoknak újra le kell tölteniük a programot". Érdemes megjegyezni, hogy az új fájlok felülírják a régieket, így a patch nem foglal el extra helyet a merevlemezeden.

13.
Haslerfan
miről szól ez a játék egyébként vagy mi a lényege? tegnap néztem róla vidit, nem jöttem rá.
12.
Rakottkrumpli
#9: Én értek hozzá, régóta bohóckodok vele és tényleg ilyen a cryengine pak rendszere. Persze a valóságban megoldható lett volna külön tömörített fájlokba tenni az új fájlokat (mert úgy is felismeri a motor), de itt arról van szó valószínűleg, hogy kompromisszumot kellett kötniük. Vagy 27 giga a pecs, de lecseréli az eredeti fájlokat és marad a kezdő méret, vagy csak mondjuk 12 giga a pecs, de akkor annyival megnő az eredeti játék által foglalt hely.
Itt még lehet azzal sem lett volna nagy gond, de ha a későbbiekben is akarnak foglalkozni a foltozgatással, akkor az azt jelentené, hogy minden peccsel növelniük kell a játék méretét és gondolom ezt nem akarták.
11.
Banderas
#10: De te sötétdoboz, it nem holnap jössz visza ! Azzonal kapod a javitást. Le is van írva hogy nem készültek el vele a kiadó miatt. A ciket is kellene olvasni, nem csak a kommenteket.
10.
Csoki80
#2: Nem mindegy, hogy egy félkész játékot adnak teljes áron. Lemész a boltba és kapsz fél kiló száraz kenyeret, nem baj gyere vissza holap ingyen kicserélik, addig meg mehet le a teljes árú sz@r. :-)
9.
gatyamadzag
#8: Én nem értek a CryEngine-hez, de szerintem ez a 2 gigás dolog mezei PR-bullshit. Sosem értettem, miért kell mindent hülyeségekkel megmagyarázni. Semmi szégyellnivaló nincs abban, hogy olyan javítást kap egy játék, ami nagyra nőtt, mert mindenbe belenyúl.

Ugyanakkor valahol mégis egyszerűbb ezt mondani, mert akkor arról nem kell beszélniük, hogy tökre nem volt kész a játék, amikor aranylemezre került. Utálom, ha azért nem végeznek egy játékkal, mert "ki kell adni".
5.
joeperry
Azért a Fallout 4 HiRes Texture Pack a maga bő 85GB-jával még elég messze van :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...