Kulisszák mögött a Detroit: Become Human

  • Írta: Shifty
  • 2018. március 30.
  • Videó
Link másolása
A Detroit: Become Human legújabb három felvétele a kulisszák mögé kalauzol el minket, a készítők ugyanis nemcsak a három főszereplő androidot mutatják be, hanem azt is, hogy a színészek jóvoltából hogyan keltek életre.

Ebben a hónapban többször is jelentkezett friss látnivalókkal és információkkal a Detroit: Become Human. Ezek kivétel nélkül a játékbeli szereplőkre koncentráltak, így részletesebben megismerhettük a főbb androidokat, illetve külön bemutatkozót kaptak az új, eddig nem ismert karakterek is.

A mostani kulisszák mögötti kedvcsinálók is a szereplőkre koncentrálnak, de most már a karaktereket megszemélyesítő színészeket is megismerhetjük, ráadásul munka közben is láthatjuk őket.

A Quantic Dream új alkotása május 25-én jelenik meg, kizárólag PS4-re.

30.
30.
KopyAti
#22: Pfú, pedig már izzítottam az újjaimat! :)
29.
29.
Duken
#27: Amit Te írtál teljesen korrekt a QD interaktív játékokat csinál amivel kuriózum játszani. Tök fölösleges azon veszekedni hogy mi a műfaja. Szerencse hogy nem egy fps jelenik meg má megint, kell a változatoság.
28.
28.
Duken
#24: Nem is mondasz ám olyan nagy hülyeséget hiába a gúnyos felhang. Ha megszakadsz is kurva jó játék a Heavy Rain és valszeg ez is az lesz.;)
25.
25.
LexerTheFirst
#23: Esetleg nézz rá a killing floor 2-re :D
24.
24.
frankdelgado
#23: Persze. Morális döntéseket kell hozni, érzelmeket vált ki. A videojáték klasszikusan az a terület, ahol elengedhetetlen az intellektus. Már-már irodalmi magasságokba fog valószínűleg emelkedni ez az alkotás. Lehet hogy néhány év múlva iskolai tananyag lesz a gyerekeknek erkölcstan órán.
22.
22.
LexerTheFirst
#21: Utánanéztem, tévedtem. Kommentemet tekintsétek semmisnek.
21.
21.
LexerTheFirst
#18: Lehet én vagyok gyökér, de egy FPS-ben nem renderel neked, hanem a program megfogja és betölti neked az ELŐRE RENDERELT pályát.. ugyanis ha maga építené fel, akkor olyan ordas nagy hibák lennének mint hogy pl nem férnél be az ajtón. Egy FPS-ben a pálya neked előre fel van építve, csak bele van ütve a módba hogy itt és itt töltsd be ezt és ezt a pályát.
20.
20.
logic5
#19: Édes istenem... :D Okécső
19.
19.
tsulok
#18: A pre rendering az az amikor nem valós időben készül el az anyag,. Itt nem erről van szó, valós időben renderelt képet kapsz.

"Igen van választásod itt is, de a játék már tudni fogja, mit kell elő-renderelni!!! "
Ez miért lenne jó? Egy képkockára 33 ms van. Csak akkor tudod "elő-renderelni" a következő képkockát, ha az előzőre nem kellett felhasználnod az összes időt. Ha viszont van időd "elő-renderelni" akkor fölösleges, mert ha a most elég volt az idő, akkor valszeg a következő képkockánál is úgy lesz (ha nem akkor sem ez a megoldás, hanem az időigény csökkentés).
18.
18.
logic5
#16: Pre render az is, amikor minimális kameramozgás van, mert ugye a Quantic játékaiban az van, ergo előre meg tudják a környezetet "írni", és nem kell komplett környezetet renderelni, mivel a kamera nem úgy mozog, mint mondjuk egy fps-ben, ahol "bárhova" mehetsz, és nézhetsz, ergo mindent directben kell renderelni. És van közöm a szakmához, hidd el, nem a netről gyűjtöm a fogalmakat. Igen van választásod itt is, de a játék már tudni fogja, mit kell elő-renderelni!!!! Ne nekem magyarázd meg légyszíves. Egyébként ez nem von le semmit a játékélményből, a Quantic igazi kuriózum, a Heavy Rain-t imádtam, de attól még egy interaktív mozi. Se több, se kevesebb. Nem kell leugatni mindenkit, akinek más a véleménye! Ez ennyi. Köszönöm a figyelmet.
16.
16.
Rakottkrumpli
#8: Pont úgy működnek az animációk ebben a játékban is, mint az összes többiben ;) Vicces, mikor olvasnak pár "szakmai" fogalmat a neten, aztán beböfögik mindenhova, hogy mennyire vágják, hogyan is működnek a játékok :D Közben meg akkora hülyeségeket beszélnek, hogy elmenne egy developer stand up-ba :D
14.
14.
Duken
Maradjunk tárgyilagosak. Quantic Dream már bizonyított, nincs szüksége a játéknak sem hájpra sem primitív fikára.
13.
13.
KopyAti
#8: Az biza' real time, öcsi! ;)
12.
12.
LexerTheFirst
#8: Ha ismernéd a Quantic Dream játékait tudnád hogy nem előre renderelt az egész, ugyanis elég sok esélyed van mozogni benne, egyszer nézz rá a Heavy Rainre és a Beyond Two Souls-ra. Amikor beszélnek akkor valószínűleg előre renderelt, de az arcuk ugyanolyan részletes amikor csak mész velük.
9.
9.
#4: "Egyet értek!!!"

Kettőt már nem?
6.
6.
Norbiii
5.
5.
Darksiders84
#4: Én most cseréltem le az első szériás 500 Gb-os gépemet Prora és tényleg nagyon komoly szép játékokat láttam játszottam rajta a HZD ugyebár nagyon emlékezetes csodállkoztam is rajta de az AC Origins is bámulatos volt számomra.
4.
4.
Marcus88
Egyet értek!!! Nekem is PS slim van és gyönyörűek rajta az exkluziv címek.
3.
3.
Zoli0507
#2: Valahogy ìgy ahogy mondod. Viszont màr egy UC4, HZD, Until Dawn is megmutatta szerintem.
2.
2.
Norbiii
Dehogy gyenge, csak vannak, akiknek úgymond semmi sem elég. Én évek óta mondom, hogy milyen gyönyörű dolgokat ki lehet, ki lehetne hozni a sima ps4ből. és szerintem a Detroit, és a The Last of Us part II,ezt meg is fogja mutatni!
1.
1.
Zoli0507
Na, mondjuk ilyesmire gondoltam a ps5 topicnàl. Hiàba "sìrnak" meg a legerősebb a legjobb -ps5-nèl-. Ha a jàtèkiparfejlődèsben nincs innovàciò ès forradalmi megoldàsok lehet egy konzol 10X erősebb a mostaninàl, kitörölheted vele a segged.

Aztàn a mostani konzolgeneràciò derekàn (ugye mindenki sìrt hogy milyen gyenge lett) màr làthatò hogy egy ps4-ből- nem pro- is mit lehet kihozni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...